Laisha_Fly
PassoverFocus_Fly

טעים להכיר את עידן טליאס

"אני מאוד מחובר לאוכל של סבתא שלי"
supherb_IN

מה המאכל שאתה הכי אוהב לאכול?

שניצל ופירה, אבל זה לא חוכמה לשאול קיבוצניק מה המאכל האהוב עליו.

 

מה האוכל המושלם לשבת בבוקר?

כשזה מגיע לימי הקיץ החמים אז אין ספק שטבילה בבריכה בקיבוץ עם בורקסים שסבתא שלי מכינה, אני מכור אמיתי.

 

תאר את ארוחת הבוקר הממוצעת שלך

קצת קשה לאכול ארוחת בוקר מסודרת עם לוז של הסתובבויות בארץ בכל מיני שעות של "בוקר" אבל כשאני מצליח לפנות את הבוקר שלי אז מספיק לחם תוצרת הבית של שותפי לדירה יאיר ורצוי גם אבוקדו. כלומר, סך הכל די פשוט לחם ואבוקדו. כשמגיעים לצהריים כבר תתלווה בירה קרה.

דרך אגב, יאיר הוא שותפי גם למותג הבירה "ברזל" ובקרוב נתחיל פרוייקט מאוד מעניין בכל הקשור לבירה, מוזיקה וחיי תרבות.

 

איזה מיתוס הכי גדול על תזונה אתה מכיר?

בתור אחד שגדל על המיתוס הידוע בקיבוץ  ש"ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביום" החלטתי לבדוק זאת מיד אחרי הצבא והבנתי שזה מיתוס שקרי, על כל מחקר שמראה שזה נכון יש מחקר שמראה שאין הבדל, אין ספק שהיא ארוחה שנותנת הרבה כוח אבל גם אם אני אוכל משהו בקטנה בצהרים יהיה לי כוח ומי קבע מה זה בבוקר?! אני עצמאי!

 

איזה מאכל מעלה לך הכי הרבה זיכרונות?

אני מאוד מחובר לאוכל של סבתא שלי ויש לה אורז מיוחד שהיא עושה תמיד ורק לה יש את הטעם של האורז, לא משנה כמה ניסיתי להכין את האורז פשוט, במתכון שלה לא הצלחתי להגיע לזה..

הטעם של האורז מעלה בי את החיבור שיש לנו במשפחה וארוחות משותפות שלנו, בעיקר כשיוצאים לטייל בחו"ל קשה שלא להתגעגע לאוכל שמפוצץ בזכרונות וחיבור לשורשים.

וכמובן ששניצל שאמא שלי ז"ל הייתה מכינה לארוחת ערב בשישי מעלה בי זכרונות וגעגוע.

 

מה בחיים, אבל בחיים לא תאכל?

לעולם לא יאכל עגבנייה שהיא שלמה בצורת אכילה של תפוח. מעורר בי חלחלה המחשבה על זה. משהו שטמון בי הרבה שנים כבר מרגעים שראיתי אנשים מתנהגים בצורה כזאת.

 

איזה אוכל תיקח איתך ליום ארוך ולא צפוי?

משהו שירפד את הבטן כדי להכניס בירה קרה לאורך היום.

 

מה החטא האהוב עליך?

ללא ספק גלידה של בן & ג'ריס; וכן זה לא תמיד מופיע בצורת חטא אלא יותר בצורה של להתפנק ולפרק קופסא שלמה תוך כדי אמירת המשפט "גלידה זה הכל בחיים, איך העולם היה נראה ללא גלידה"

 

במי לבחור, דיאטנית קלינית או נטורופתית?

בתכלס לא זה ולא זה. אצלי יש יום אחד כרס יום אחרי זה קוביות, אז זה יוצא מאוזן בסך הכל.

 

מה דעתך על המשפט? "זה לא מה שאתה אוכל אלא מה שאוכל אותך?"

אני בהחלט מאמין שאצל אנשים מסויימים, אוכל להתבטא בצורה של חטא, חרטה ואשמה; לספק את היצר החזק של להכניס מאכל לפה למען הרגשת סיפוק.

אצלי זה יותר ההשתדלות להאכיל את עצמי בצורה נכונה ובריאה ולא לתת למאכלים לאכול אותי ולספק לי את התחושה של הבריחה והסיפוק לענות על משהו חסר. בירה IPA של "ברזל" תעשה את העבודה.

עידן טליאס הוא אחד מהאורחים בפסטיבל הבירה הישראלית ה-3 שיתקיים בימים רביעי-חמישי 3-4.7 בין השעות 17:00-23:00 במתחם אלון עין שמר fashion , בצומת כרכור. עידן יגיע לפסטיבל כבעלים של המותג הקיבוצי "בירה ברזל" מעמק חפר, מורה לפסנתר ומפוחית בשעות הפנאי שלוקח חלק בפסטיבל יחד עם עוד 11 מבשלות בירה ישראליות, מגוון רחב של פודטראקים עם אוכל מרחבי העולם ומופעי מוזיקה מדליקים בניהם סיון טלמור, The Paz Band והרכב הפולק OSOG.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו