BARA_LEFT

Powered by WP Bannerize

BARA_RIGHT

Powered by WP Bannerize

חטיף 'סניקרס' משודרג

מאת: עדי סוקול-קצירי ושלי לרון אברהם
איך אפשר להכין בבית את החטיף הפופולרי בגירסא בריא?

מי ידע שהחטיף הפופולרי יכול להות בריא?

שכבת בסיס לחטיף

לערבב כוס קמח שקדים, כוס קוקוס, – 2 כפיות קקאו איכותי, חצי כוס חמאת בוטנים
טבעית, רבע כוס מייפל טהור/ סילאן טבעי. לשטח ולהדק על תחתית תבנית בינונית (קוטר 22 )

שכבת ביניים חמאתית

לטחון במגימיקס – 12 תמרי מג'הול מגולענים, מושרים 10 דקות במים ומסוננים, רבע
כוס חלב שקדים ורבע כוס חמאת בוטנים טבעית. להדק על הבסיס.
שכבת שוקולד לחמם רבע כוס חלב שקדים. להמיס – 200 גרם שוקולד מריר עם חלב השקדים
ולשפוך על שכבת הביניים.
לעטוף ולהקפיא לפחות שעתיים לפני החיתוך.

 

המתכון באדיבות עדי סוקול-קצירי, מנכ"ל – בחברה בריאה, יועצת בריאות ותזונה אינטגרטיבית ושלי לרון אברהם. המתכון עולה כחלק מאירוע בריאות שנערך בשיתוף Eatwell  ובנק הפועלים בדצמבר 2018. למתכוני בריאות נוספים: www.shelleyla.com / www.inhealthycompany.co.il

השאירו תגובה: