supherb_Fly
Laisha_Fly

אורגני: מעכשיו גם בשופרסל

מאת: כתבה פרסומית
זמן קריאה: 2 דקות
מעתה תוכלו לערוך את הקניות האורגניות גם בסניף השופרסל הקרוב אליכם. אז מה זה מתחמי הבריאות green ומה הם מכינים לכם לכבוד חג שבועות?
Thymoquin_In

כתבה פרסומית


אם היו אומרים לכם שיבוא יום ובו בכל רשת שופרסל – בירושלים, תל אביב או קריית גת יהיה מזון אורגני בריא ונקי מחומרי הדברה וכו', הייתם ודאי חושבים שמדובר בהלצה לא מוצלחת.

ובכן, לא רק שלא מדובר בהלצה, מדובר במהלך שקורה בימים אלה ממש. מתחמי הבריאות גרין ברשת שופרסל הם האפשרות של כולנו להניח יד על מוצרים אורגניים בכל מקום בארץ. אין יותר תירוצים – מזון אורגני מהיום נגיש כמו שלא היה מעולם. מהלך פתיחת מתחמי גרין הוא שלב נוסף בהתפתחותה של רשת שופרסל, שרכשה לאחרונה גם את רשת המזון האורגני "אורגניק מרקט", והמשיכה במהלך פתיחת מתחמי גרין, נכנסת בגדול גם לתחום האורגני והאקולוגי.

אז מה זה מזון אורגני?

מזון אורגני הוא מזון אשר אינו מכיל חומרי הדברה כימיים, הורמונים, חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים ושלא נעשתה בו הנדסה גנטית. מחקרים מראים כי הערך התזונתי של מוצרים אורגניים עולה על ערכו של מזון רגיל. מעבר להיותם נקיים מחומרים מזיקים, מוצרים אורגניים עשירים בנוגדי חמצון עד פי שלושה, ריכוז הוויטמינים בהם גבוה יותר וטעמם של פירות וירקות אורגניים הוא חזק וטעים יותר.

למה חשוב להקפיד על תוצרת אורגנית?

זה לא סוד. אנחנו חיים בעולם לא נקי. המזון המתועש שאנחנו אוכלים מכיל הרבה מאוד חומרים סינתטיים ורעילים, האוויר שאנחנו נושמים מזוהם וגם המיים שאנחנו שותים מהברז הם לא בדיוק מי מעיינות זכים. כל אלה יחד עלולים לגרום לחלק ניכר מהאנשים לבעיות כמו תשישות, כאבי בטן ומיגרנות.

כתוצאה מכל זה, בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות של הצרכן הישראלי לחשיבות של מזון אורגני וטבעי בתפריט היומי. כתוצאה מהמלהך הזה אנו עדים למהפכה של ממש גם בגישת רשתות המזון ה"קונבנציונליות" אשר יישרו קו עם הביקוש הגובר. אם בעבר הזמינות למזון אורגני הייתה אפשרית רק ליודעי דבר ובמספר מצומצם של חנויות, הרי שהיום ניתן למצוא מזון אורגני ביותר ויותר חנויות המתמחות בכך ואפילו ברשתות בפריסה ארצית. ברשת אורגניק מרקט ניתן אף ליהנות מיעוץ נטורופתי אישי חינם לאורך כל השנה.

בדיקה שנערכה במחקר אחר מצאה כי תפוזים אורגניים מכילים 30 אחוזים יותר ויטמין C מאשר כאלה שגודלו בשיטה הקונבנציונלית. ההסבר: שיטת הגידול הקונבנציונלית עושה שימוש בדשן כימי המכיל חנקן, הגורם לכך שהתפוז יכיל יותר מים, מה שגורם לנפחו לגדול ולריכוז הוויטמין בו להידלל.

המהלך של שופרסל, רשת המזון הגדולה בישראל, מעיד יותר מכל כי היחס למוצרים אורגניים בחברה הישראלית, הוא הרבה מעבר לטרנד חולף והוא בגדר שינוי תפיסתי של הצרכן והכרה בכך שאיכות החיים שלנו מושפעת קודם כל מסוג המזון אותו אנו אוכלים ומאיכותו.

שופרסל שמה לה למטרה לתת מענה מושלם לכלל צרכני המזון הטבעי והאורגני בארץ, תוך כדי הגברת המודעות והנגישות באוכלוסייה.

מה מצפה לנו בשבועות?

חג השבועות, הלוא הוא חג החלב, הוא הזדמנות גם עבור אלה שבמשך השנה ממעטים בצריכת מוצרי חלב, לאכול מוצרים אורגניים ואיכותיים.

לקראת חג השבועות רשת שופרסל מציעה מבצעים אטרקטיביים גם ברשת אורגניק מרקט ובמתחמי גרין על מגוון רחב של מוצרים.

אורגניק מרקט ברחובות

רשת החנויות האורגניות אורגניק מרקט ומתחמי הבריאות green ברשת שופרסל מזמינים אתכם לחגיגה של מבצעים מיוחדים לכבוד שבועות על מגוון רחב של מוצרים.

חלב – רק אורגני

במחקר שהשווה חלב אורגני לחלב קונבנציונלי נמצא כי התוצרת האורגנית הכילה חמישים אחוזים יותר ויטמין E,  שבעים וחמישה אחוזים יותר בטא-קרוטן, פי שניים עד שלושה יותר אנטי-אוקסידנטים ורמות זהות של סידן וויטמין B12, ויטמין חשוב מאוד שניתן להשיגו רק על ידי אכילת מוצרים מן החי וחוסר ממנו עלול לפגוע במוח. 

אז בין אם אתם חסידים מושבעים של מזון טבעי ואורגני ובין אם אתם אוכלים את כל סוגי המזון ורוצים ליהנות מיותר בריאות בתפריט היומי שלכם, חגיגת השבועות הקרובה באורגניק מרקט ובמתחמי green בשופרסל, היא זמן מצוין לעשות זאת.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. לורי

    לא מדוייק!

    אם היו אומרים לכם שיבוא יום ובו בכל רשת שופרסל – בירושלים, תל אביב או קריית גת יהיה מזון אורגני בריא
    לפי הפרסום שלכם לסניפים שקיימים בהם מוצרים אורגניים, לא מופיעה העיר קרית גת.
    חשוב לדייק