In2024_Fly
Thymoquin_Fly

קולגן - ספיגה היא שם המשחק: הידרוליזה או פפטידים?

איך לבחור את הקולגן האפקטיבי ביותר שישפר את מרקם העור, יחזק את השיער ואפילו הציפורניים? כל המידע בכתבה

קולגן | צילום: RF123

collagenplus_POST

חצית את גיל 30 או שאת מתקרבת אליו? בעוד שלהתבגרות יש את היתרונות הברורים שלה, אי אפשר להתעלם מהעובדות בשטח – לאורך השנים הגוף מתחיל להפיק פחות ופחות קולגן מידי שנה, כך שעד גיל 40 יש בעור 10%-20% פחות קולגן ממה שהיו בו בגיל 30. לתוצאות לוקח זמן להופיע, אך הן מופיעות בדמות קמטים וקמטוטים מבחינה חיצונית, ומתבטאות גם בתהליכים פנימיים שבהם הידלדלות מאגרי הקולגן מובילה להזדקנות המפרקים,  צמצום טווחי תנועה, פגיעה בסחוסים, ועוד.

 

גם אם את למדת להשלים עם הקמטים, חשוב שתדעי שמדובר בתהליך עמוק הרבה יותר מכל קמט הבעה. בעוד שאין דרך לעצור את ההזדקנות, יש גם חדשות טובות – הטכנולוגיה כיום מתקדמת יותר מאי פעם ויש דרך אפקטיבית לחדש את מאגרי הקולגן שלך ולשפר את מראה העור וההרגשה.

 

מה ההבדל בין סוגי הקולגן השונים?

בעוד שהגבר הממוצע עלול להתבלבל בין מייקאפ, קונסילר, ופריימר, ויכול אפילו לומר ש"בסוף זה הכל אותו דבר", את מבינה שההבדל ביניהם משמעותי, ושאם את רוצה להיראות במיטבך, חשוב להשתמש במה שנכון לכל איזור ומטרה.

כך בדיוק גם עם הקולגן שההבדלים בין הסוגים השונים שלו משפיעים על איך שתיראי ותרגישי בסופו של דבר. כיום זמינים שני סוגי קולגן שאפשר לצרוך כתוספים:

מולקולת הקולגן המקורית היא מולקולה גדולה שלא מצליחה להיספג בקיבה ונשטפת החוצה בלי שתיהני מהיתרונות של הקולגן. זו הסיבה שבתהליך הייצור של תוסף הקולגן היה צורך לשנות את מולקולת הקולגן, למזער אותה ולהתאים אותה לשימוש כתוסף תזונה.

 

קולגן פלוס – מחויבים להעניק את המיטב שבקולגן

כבר הבנת שלא כל סוגי הקולגן זהים, ושכדי לראות שינוי אמיתי את צריכה לעשות את הבחירה הנכונה. בחברת קולגן פלוס בחרו בקולגן פפטיד, שמציע ספיגה פי 2 יותר אפקטיבית מהקולגן שתמצאי במרבית התוספים הזמינים בשוק. הפטנט הרשום של חברת ג'ליטה מבטיח ספיגה מקסימלית בגוף, בדגש על צריכה דרך הקיבה.

תוסף קולגן פלוס פותח על ידי מיטב החוקרים כדי לתת מענה לקמטים, כאבי מפרקים ועוד תופעות והוא פועל על מנת להחזיר את הקולגן לגוף. הפטנט שעומד מאחורי התוסף מאפשר לייצר קולגן בצורת אבקה קלה לצריכה, שנספגת בגוף ומשיבה לו אחוז משמעותי מהקולגן שאבד. בנוסף, קולגן פלוס אפילו מעודד את הגוף להתחיל לייצר קולגן שוב בעצמו!

קולגן

 

כל היתרונות של הקולגן, בקפסולה מתוקה אחת

מעולם לא היה פשוט יותר לתחזק את מאגר הקולגן: חברת קולגן פלוס מציעה את קולגן פלוס DAILY. קולגן פלוס DAILY ממוקד בביוטי ומכיל מנה יומית של 2.5 גרם קולגן פפטיד מוכח מחקרית, בנטילה קלה ונוחה בטבליות טעימות שתוכלי ללעוס או למצוץ, ומגיע בטעם פירות.

 

מקסימום תוצאות: הקולגן האיכותי ביותר, בכמות הגבוהה ביותר

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ובחברת קולגן פלוס מבינים את זה היטב וממוקדים בתוספות הקטנות שיוצרות הבדל גדול במבחן התוצאה;  לאחרונה החברה השיקה את קולגן פלוס פרימיום, תוסף-על בלעדי וייחודי שמגיע בשקיקים, למקסימום נוחות, ובכל אחד מהם יש תכולה מקסימלית של רכיבים אפקטיביים, שעובדים בשילוב עם הקולגן, לשדרוג חיצוני ופנימי:

 

המינון הגבוהה של הקולגן בשילוב של הויטמין c, והחומצה ההיאלרונית מעניק מענה פנימי וחיצוני.

התוסף מבוסס על מחקרים קליניים והוא פטנט רשום של חברת ג'ליטה הגרמנית, ענקית התחום.

איזה קולגן יעניק לך מקסימום יתרונות?

חברת קולגן פלוס מובילה את שוק הקולגן בישראל, עם הריכוז הגבוה ביותר, הטכנולוגיה המתקדמת ומבחר עשיר של מוצרים שמטפחים את הגוף מבפנים ומבחוץ.

רוצה להתחיל להרגיש ולהיראות טוב כמה שיותר מהר? רק נותר לך למלא את הפרטים ונציגת החברה תתקשר לשיחת התאמה אישית ללא עלות, שתאפשר לך למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורך.

צרו קשר עם קולגן פלוס



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו