Eat12_Migdal
Eat12_Migdal

מנגולד מנוקד בערמונים ושומשום

מאת: - נטורופתיה, אירידולוגיה, דיקור. התמחות בטיפול במחלות כרוניות וסרטן, ניקוי גוף מרעלים, סדנאות בישול ואפיה בריאים
עלי הסלק מיטיבים מאוד עם הלב שלנו ומצוינים לאיזון הסוכר בדם
תבשיל מנגולד

(pixabay_wolffsfa)

עונת הערמונים בשיאה וחוץ מערמונים קלויים על האש הם משתדכים נהדר לתבשילים וסלטים כמו במתכון שלפניכם המשלב מנגולד שגם הוא מצוי כעת בסופרים ובבתי הטבע. המנגולד (עלי סלק) עשיר באשלגן ומגנזיום המיטיבים עם הלב שלנו, בברזל וסידן, בויטמיני B וכולין. ובנוסף עלי הסלק מצוינים לאיזון רמת הסוכר בדם.

המרכיבים


אופן ההכנה

קוצצים את השום ומאדים על אש נמוכה בסיר מכוסה כשתי דקות.

קוצצים את גבעולי המנגולד, ללא העלים, ומוסיפים לסיר לבישול על חום נמוך לכ-10 דקות, עם ערבוב מדי פעם.

Mayven_NoFilter_Inside

קוצצים את עלי המנגולד ומוסיפים לסיר לבישול של 5 דקות.

מוסיפים את התבלינים ושמן הזית ומבשלים עוד 5 דקות.

מכבים ומוסיפים ערמונים חצויים.

ניתן לאכול את המנה קרה כסלט או חמימה כתוספת לארוחה.

צרו קשר עם אפרת נבון, M.A, N.D, C.A נטורופתית ואירידולוגית, מטפלת בדיקור סיני ובצמחי מרפא



    * שדות חובה


    השאירו תגובה: