Sunrider_Fly
Nadar_Fly

מרינה פטריות הגליל בע"מ

מגדל הפטריות  המוביל בישראל, פלטפורמת הפצה למוצרי חקלאות טריים מצוננים ULTRAFRESH , אנו מספקים מדי יום לכ-2000 נקודות מכירה מדן ועד אילת מעל 450 מוצרים חקלאיים טריים שונים .פטריות נבטים עשבי תיבול חסות ושלל ירקות שוק שונים . אנו מיישמים הלכה למעשה את המושג הקולינארי מהשדה אל הצלחת FARM TO TABLE
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • מאמרים
  • מוצרים
כתובת
מושב מעונה רחוב הזית 1
פרטי התקשרות
טלפון: 04-6666451
מייל:
info@marina-galil.co.il
מפה
קישורים נוספים

מרינה משלבת נסיון של 35 שנות גידולים חקלאיים עם מחשבה חדשנית ופורצת דרך בתחום החקלאות, האריזות, ופתרונות לקהל הלקוחות, במהלך השנים הובלנו באהבה רבה את תחום הפטריות מהתדמית של קופסת שימורים עם פטריה מכובסת למוצר פרימיום בעל מיצוב ותדמית קולינארית מובילה. בשנים האחרונות התמחינו בשלל מוצרים חקלאיים ומעל עשור אנו מהווים פלטפורמת ההפצה הגדולה בישראל המביאה לשולחן של מעל 2000 נקודות מכירה בכל יום ומשם לבתי אב רבים בישראל תוצרת חקלאית טריה ואיכותית .

אנו שואפים להמשיך ולהוביל את ענף החקלאות בישראל באמצעות חשיבה חדשנית ויצירתית, להנגיש לקהל מוצרים מן בצומח בריאים ואיכותיים.

אנו שואפים לשפר את חייהם של הצרכנים באמצעות תוצרת מזינה ובריאה. להוביל ערכים של כבוד החקלאי והאדמה . להיות חברה ישראלית .

חדשנות היא לב לבה של החברה שלנו אנו שואפים להפוך את המוצרים שלנו לבחירות טעימות ובריאות המסייעות לקהל הצרכנים לשפר את חייהם וחיי משפחותיהם.