Thymoquin_Fly
supherb_Fly

הטוב, המזין והטרי – בחיפוש אחר ההמבורגר הטבעוני המושלם

מאת: - פטריות מרינה
כולנו כבר יודעים שגם טבעונים יכולים ליהנות מהמבורגר טעים ועסיסי. אבל מה ה-כ-י טעים וגם מזין? יצאנו לבחון (וגילינו שהטעים ביותר מגיע עם 93 קלוריות בלבד!)
Marina_Article

מבין מגוון המאכלים שטבעונים מוותרים עליהם במסע לתזונה מוסרית ובריאה יותר נדמה שהכוכב הראשי הוא ההמבורגר. בעוד שהלחמניה, החסה ויתר הירקות קלים לשחזור טבעוני, אותה קציצה מיתולוגית היא זו שקשה "לפצח" במרדף אחרי המרקם והטעם המושלמים.

למרבה המזל, שוק המזון הבריא והטבעוני עשה קפיצת דרך וכיום יש שלל ההמבורגרים טבעוניים שאפשר לבחור מבניהם. אבל מה הכי טעים ובריא? יצאנו לבדוק.

 

הפופולריים: ההמבורגרים על בסיס פחמימות

החדשות הטובות הן שאפשר למצוא היום בכל סופרמרקט שמכבד את עצמו לפחות שני סוגים של ההמבורגרים טבעוניים. החדשות הרעות: הטעם שלהם לא בהכרח דומה לדבר האמיתי, ומה שיותר גרוע הוא ההרכב שלהם – כשבוחנים את הרכיבים על גבי האריזה מגלים שתכולת הפחמימות שבהם גבוהה יותר מתכולת החלבונים. אז כן – מדובר בפתרון מאוד נוח וטעים, אבל לא מאוזן תזונתית וכן עשיר בקלוריות.

 

העדשיים: ההמבורגרים על בסיס עדשים

היתה תקופה שבה עדשים היו הסנסציה של עולם הטבעונות – העובדה שהם בריאים, טבעיים, טבעוניים ויש להם את הצבע המדויק של ההמבורגר סטנדרטי הפכה את העדשים לבחירה פופולרית בקרב טבעונים שרצו להכין ההמבורגר עדשים. ברשת עלו שלל מתכונים מלווים בתמונות מגרות אבל היתה רק בעיה אחת: רמת הטעם והעסיסיות של התוצר הסופי לא באמת היתה מספקת, כך שרבים המשיכו במסע החיפוש אחר ההמבורגר המושלם שלא רק נראה טוב בתמונות, אלא באמת מספק חוויה קולינרית ראויה.

 

המושלם: ההמבורגר על בסיס פטריות טריות

אם חשבתם שבחיפוש אחרי ההמבורגר האידיאלי תצטרכו לבחור האם להתפשר על הטעם או על הערכים התזונתיים, יש חדשות טובות שכדאי שתשמעו עליהן – הבשורה החדשה בעולם הטבעונות – המבורגר פטריות עסיסי, טעים ובעל ערכים תזונתיים מעולים. הוא לא רק בריא, אלא גם מושלם לשילוב בתפריט, עם 93 קלוריות להמבורגר בלבד. 

 

"מרינה פטריות הגליל" פורצת דרך עם סדרת מוצרים טבעיים על בסיס פטריות טריות ומביאה בשורה לטבעונים ולמפחיתי צריכת הבשר: המבורגר פטריות ישראלי שהוא גולת הכותרת של ליין מוצרים טבעוניים ובריאים של החברה.

 

ההמבורגרים מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם והם מגיעים הישר מהמפעל החדש "מרינה גורמה", שהוקם לאחרונה בסמוך לחוות גידול הפטריות של חברת מרינה בגליל המערבי.

 

כמו בכל העולם גם בישראל מורגשת עליה מובהקת במגמת מעבר קהלים שלמים בציבור לאכילת תחליפי בשר ומזון מן הצומח כחלק משמירה על אורח חיים בריא וטרנד הטבעונות הגואה.

אין מסעדה שלא מציגה בתפריט מנות טבעוניות כך גם בבתי קפה. ההמבורגר של הוא אלטרנטיבה טעימה ואיכותית  שמקורה בחקלאות ישראלית מתקדמת. המבורגר הפטריות של מרינה מכיל 54% פטריות טריות, חלבון סויה וחומרים טבעיים וזוכה לביקורות מצוינות מקהל הצרכנים. "מי שלא יודע בתחילה שמדובר בהמבורגר שכולו פטריות לא מזהה שאין בשר בהמבורגר" מספר רוני סופר סמנכ"ל השיווק במרינה. מעולה ככריך לבית הספר, לארוחת ערב  או כחלק ממנגל משפחתי. המוצר טרי ומגיע מצונן לרשתות השיווק.

 

סרטן השד

פטריות – בריאות וטעימות

 

לא רק טעים – בואו נדבר על הערכים התזונתיים של ההמבורגר

9.4 גרם חלבון בכל המבורגר לא הולכים ברגל, והעובדה שיותר מ-50% מהמבורגר מורכב מפטריות טריות רק מחזקת את המסקנה: מדובר בבחירה תזונתית מעולה. פנינו לד"ר אולגה רז כדי ללמוד עוד על הפטריות: "בפטריות יש סיבים תזונתיים מאוד מיוחדים שידועים כבריאים. ב-100 גרם פטריות יש גרם 1 של סיבים, ויטמנים מקבוצת B, נחושת וסלניום שהוא אנטי אוקסידנט חשוב. הפטריות הן אוכל מאוד חיובי"

מה עוד כדאי לדעת על הפטריות?

צרו קשר עם מרינה פטריות הגליל בע"מ



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו