Nikui_Fly
himalayaKrem_Fly

חדשה ולוהטת על המדפים - שווארמה פטריות טבעונית

מאת: - פטריות מרינה
היא אמנם נחשבת לאוכל הרחוב הכי מושחת ושומני, אבל לשווארמה יש פנים חדשות! אמנם מה שתמצאו בדוכנים עדיין נוטף שמן, אבל החדשות הטובות הן שהגיע למדפים פתרון בריא, מזין ואפילו דיאטטי

שווארמה פטריות טבעונית. צילום: רפי לוינסון, סטיילינג: שף בן עיאש

Marina_Article

זהו אוכל הרחוב האהוב בישראל, אבל כמו שצדי היה אומר – בריא, זה לא.

אז מה עושים אלה מאיתנו שהחליטו לאמץ אורח חיים בריא, אבל עדיין נושכים את השפתיים בכל פעם שעוברים ליד דוכן שווארמה?

סוף סוף יש תשובה אמיתית ומספקת – שווארמה פטריות שמרגישה לגמרי כמו הדבר האמיתי. סליחה, תיקון, הרבה יותר טעימה מהדבר האמיתי, בריאה ואפילו טבעונית.

חמה, טעימה ומוכנה תוך דקות – השווארמה של מרינה

תשכחו מכל מה שידעתם על שווארמה צמחונית מהסופר. כאן לא מדובר בתחליף בשר, אלא בשווארמה מפטריות בשרניות, עסיסיות וטריות.

כן, טריות זה סוד הטעם וגם הבריאות. הפטריות נקטפות מידי יום ומשם מועברות ישירות למפעל להכנת השווארמה. במרינה רוצים שתיהנו מהמוצר כשהוא טרי ובשיאו – לכן, לא תמצאו את המוצר במקפיא, אלא דווקא במקרר במחלקת הירקות.

מושלמת לטבעונים

השווארמה פותחה בעקבות ההצלחה של המבורגר הפטריות של מרינה שזכה לתשבוחות רבות בקרב קהל הטבעונים ויצר ביקוש לארוחות מוכנות נוספות מפטריות.

בדומה להמבורגר הפטריות של מרינה, גם השווארמה מפטריות היא מוצר טבעוני לחלוטין, כך שמי שנמנע מאכילת מוצרים מן החי, יכול ליהנות ממנה בראש שקט.

דלת קלוריות

רק 160 קלוריות במנת שווארמה, זה נשמע כמו חלום. בשווארמה של מרינה פחות ממחצית הקלוריות שבשווארמה בשרית, וזה עוד לפני שהזכרנו את הצ'יפס ששוחה בשמן וכל שאר התוספות.

טעימה אש!

ההכנה של השווארמה מפטריות פורטבלו ושמפיניון טריות יוצרת מוצר שאף עולה בטעמו על המקור. מנסיוננו, הראשונים לאמץ הם הטבעונים, אך די מהר כל שאר בני הבית מתמכרים גם לטעם.

להתפשר על הבריאות זו לא אפשרות – 67% פטריות

פטריות - בריאות וטעימות

פטריות – בריאות וטעימות

במרינה הקפידו על יצירת שווארמה איכותית, שתהיה מבוססת ברובה על פטריות. למה דווקא פטריות?

הפטריות עשירות בנוגדי חמצון שמהווים "אנטי אייג'ינג" טבעי וכן בוויטמינים ומינרלים, כדוגמת: ויטמין B, ויטמין C, ויטמין D, ברזל, אשלגן ועוד.

במחקרים שונים נמצא כי פטריות מאכל יכולות לסייע בחיזוק מערכת החיסון, בהגנה מפני דלקות ובמניעת סוגי סרטן שונים, כדוגמת סרטן השד, סרטן הפרוסטטה ועוד.

תשמחו לגלות שלבישול אין השפעה כמעט על ערכן התזונתי, ויש אף טוענים שיש עדיפות בצריכת הפטריות לאחר בישולן. לכן, השווארמה מפטריות, היא ללא ספק מנה שאתם חייבים לנסות.

­חפשו במקררי הירקות

תוכלו למצוא את השווארמה של מרינה במקומה הטבעי, במקרר הירקות, לצד הפטריות. חפשו והוסיפו אותה לארוחה הבריאה והמפנקת הבאה שלכם. בתיאבון.

צרו קשר עם מרינה פטריות הגליל בע"מ



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו