Sunrider_Fly
bari14_Fly

סוגרים את עונת הנפנופים – טיפים לעל האש הכי בריא וטעים

מאת: - פטריות מרינה
בלי להתפשר על הטעם: איך לפנק בתקופת החגים עם המנגל הכי טעים, בריא ומיוחד שיש? טיפים לוהטים לפניך
bari14_In

כבר חגגנו את ראש השנה, ולפנינו עוד חגים וחופשות – שלל הזדמנויות לארוחות משפחתיות, שגם אם הן מצומצמות מהרגיל, הן עדיין הזדמנות להתכנס, לאכול טוב וליהנות מהרגע. זה בדיוק הזמן ליהנות ממזג האוויר הנעים ולארגן על האש, לפני שהחורף נוחת עלינו (ב-25.10 שעון החורף ייכנס לתוקף, וסביר להניח שיהיה פחות נעים לצאת לגינה או למרפסת).

 

בעוד שברביקיו או "על האש" הוא הרגל טעים וכיפי, הוא לא תמיד בריא. לעיתים קרובות משלבים בו בשרים עתירי שומן, נקניקיות שמלאות בתוספים ומשמרים ועוד מאכלים שכל תזונאית תמליץ לכם להימנע מהם. אז איך ליהנות בכל זאת? אם בעבר האופציה היחידה לעל האש טבעוני, בריא וחביב היתה לטבול טופו במגוון מרינדות, המגוון היום רחב בהרבה ואפשר ליהנות מארוחה מפנקת, מקוונת וכזו שגם מצטלמת היטב לסטורי, מבלי להתפשר על הבריאות.

כשמדברים על הבריאות, אין ספק שהבחירה הבריאה ביותר היא מנגל גז. אבל גם אם בחרתם במנגל פחמים, תוכלו לקרוא בהמשך טיפ לתפעול בריא יותר שלו.

אז מאיפה מתחילים?

 

#1 מלך המנגל – ההמבורגר

הוא לא ישראלי בכלל, אבל כשמדברים על פינוקים מהמנגל, אין מי שיסרב להמבורגר עסיסי, בעיקר כשהוא נטול ייסורי מצפון מבחינת בריאות וקלוריות. הכירו את ההמבורגר של מרינה שהוא 100% טבעוני, טרי ומכיל 93 קלוריות בלבד!

ההמבורגר מבית מרינה הוא אלטרנטיבה טעימה ואיכותית  שמקורה בחקלאות ישראלית מתקדמת. המבורגר הפטריות של מרינה מכיל 54% פטריות טריות, חלבון סויה וחומרים טבעיים וזוכה לביקורות מצוינות מקהל הצרכנים. "מי שלא יודע בתחילה שמדובר בהמבורגר שכולו פטריות לא מזהה שאין בשר בהמבורגר" מספר רוני סופר סמנכ"ל השיווק במרינה.

 

#2 המפנקים לילדים – הסליידרים

אם בעבר חשבו שכדי שהילדים "יאכלו משהו" במנגל צריך להכין נקניקיות, מהזן הנחות ביותר. היום ההורים יודעים טוב יותר, וכך גם הילדים. אבל בכל זאת, כולנו רוצים לפנק אותם ולהגיש להם משהו במיוחד בשבילם. אז מה הפתרון? מרינה השיקו לאחרונה המבוגרים קטנטנים, הם מבוססים על פטריות, בדיוק כמו האחים הגדולים שלהם (ההמבורגרים הרגילים בסדרה) והם עסיסיים במיוחד בהכנה על הגריל או אפילו במחבת (לקטנטנים שלא יכולים להתאפק עד שהגחלים יתחממו).

 

#3 המיוחדים: השיפודים

שיפודי ירקות על האש הם לא רעיון חדש, אבל איך אפשר להכין כאלו שיהיו טעימים, יחזיקו מעמד על הגריל ויראו נהדר בעת ההגשה? הכירו את הירקות שמושלמים לשיפודים במנגל:

 

 

#4 המפתיע – המבורגר פורטבלה

פטריות הפורטבלו העסיסיות טעימות גם כשהן טריות, אך אם תצלו אותן על הגריל תבחינו בשני דברים מדהימים:

  1. הן מקבלות מראה דומה להמבורגר.
  2. הטעם והמרקם הייחודיים מזכירים סטייק או המבורגר, תלוי באופן הצלייה.

 

 

טיפים למקצוענים

 

 

והכי חשוב – אל תתפשרו!

אנחנו יודעים שחשוב לכם להעניק למשפחה שלכם את הטוב ביותר. גם בתקופת החגים, כשמפנקים, חשוב לחשוב על הבריאות ולהימנע מבשרים אדומים, משמרים וכל המאכלים המזיקים.

 

בזכות ההמבורגרים החדשים של מרינה, אין צורך להתלבט – בחרו בהמבורגר פטריות עסיסי, טעים ובעל ערכים תזונתיים מעולים.

ההמבורגרים מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם והם מגיעים הישר מהמפעל החדש "מרינה גורמה", שהוקם לאחרונה בסמוך לחוות גידול הפטריות של חברת מרינה בגליל המערבי.

צרו קשר עם מרינה פטריות הגליל בע"מ



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו