In2024_Fly
supherb_Fly

טעים להכיר את לילך דומינגז

"למדתי שככל שאני פחות מתעסקת בחישובים של מה אכלתי וכמה, ספירת קלוריות ומשקל, אני שומרת על יציבות ובעיקר מאושרת יותר". הצצה לאורח החיים של אשת היח"צ והמדריכת הריצה
PassoverFocus_IN

לילך דומינגז, בעלת משרד יחסי ציבור, מאמנת ריצות ארוכות ובעלת run the view – חופשות ריצה ולייף סטייל לנשים בחו"ל

 

מה המאכל שאת הכי אוהבת לאכול?

וואו, טוב, זו שאלה ממש קשה, כי אני אוהבת המון דברים ואין מאכל אחד שמועדף עליי. בכל זאת, אם צריך להגדיר, אז אני מאוד אוהבת אוכל פשוט של בית, מבושל, חמים ומנחם כמו ממולאים.

 

מה האוכל המושלם לשבת בבוקר?

בשבת בבוקר אני בדרך כלל רצה את ריצת הנפח השבועית שלי. זו ריצה ארוכה ולכן שעה- שעתיים אחריה אני כל כך רעבה, שאני יכולה לאכול סוס. אז אני מכינה לי ארוחת בוקר ישראלית מלאת חלבון וירקות. חביתה מ3 חלבונים עם כף שיבולת שועל, לצד קוטג', טחינה, ירקות טריים וזיתים. הילדים מעדיפים פרנצ' טוסט ופנקייקים. אז כל אחד מקבל את מה שהוא אוהב וכולנו יושבים יחד סביב השולחן.

 

תארי את ארוחת הבוקר הממוצעת שלך

כשאני בארץ אני מאוד משעממת, אוכלת קבוע פרוסת לחם מלא עם קוטג' ודבש וכוס קפה. אחרי אימון אני אוכלת חביתה או יוגורט. כשאני מדריכה ומאמנת בחו"ל בחופשות של run the view אני יוצאת יחד עם עוד 20 נשים לריצטיול  ומיד אחרי זה אני אוכלת בחדר האוכל של המלון חביתה עם ירקות, גבינות ולחם ומקנחת ביוגורט עם פירות. זה בדרך כלל מחזיק אותי עד אחה"צ.

 

איזה מיתוס הכי גדול על תזונה את מכירה?

כשהייתי נערה מישהי אמרה לי שאם אוכלים את פרוסת הלחם קלוי בטוסטר זה שורף את הקלוריות ולמעשה אוכלים לחם קל. משעשע. אני חושבת שהמיתוס הגדול הוא שכדאי להימנע מאכילת ביצים כדי לשמור על הכולסטרול. פעם היתה המלצה לא לאכול יותר מביצה ביום, אחר כך אפילו עברו לפעמיים בשבוע בלבד.

 

איזה מאכל מעלה לך הכי הרבה זיכרונות?

סבתא שלי זכרה לברכה היתה בשלנית מדהימה ואת כל ארוחות החג היינו עושים אצלה. ביליתי אצלה בבית בקרית אתא חלק משמעותי מהילדות שלי והריח שהכי נצרב אצלי הוא של פלפלים קלויים. איך שמתחיל להתפשט ריח של פלפלים קלויים ישר עולות לי דמעות בעיניים.

 

מה בחיים, אבל בחיים לא תאכלי?

בעיקרון אני דוגלת בפתגם "never say never", אבל עד שלא תהיה לי משימה באיזו תכנית כמו המרוץ למיליון שבה אצטרך לאכול חרקים למיניהם, אין סיכוי שאני מתקרבת אליהם.

תמרים

לילך לוקחת איתה תמיד תמרים

 

איזה אוכל תיקחי איתך ליום ארוך ולא צפוי?

יש איתי באופן קבוע תמרים בתיק. וליום ארוך אני לוקחת ירקות, פירות ולפעמים גם כריך.

מה החטא האהוב עליך?

אני לא מאמינה שאוכל הוא חטא. אני אוהבת מאודדד לאכול, אוכלת הכל מהכל ומשתדלת שהמינונים יהיו מאוזנים ונכונים לי. מנה פלאפל זה משהו שאני אוכלת פעם בהרבה זמן בגלל שהפיתה היא מקמח לבן והטיגון בשמן עמוק. זה הגילטי פלז'ר המושלם מבחינתי. לפעמים אני מכינה בבית פלאפל בגרסה בריאה.

 

במי לבחור, דיאטנית קלינית או נטורופתית?

לבחור במי שסומכים עליו ומה שהוא מעניק לכם משפיע עליכם לטובה.

 

מה דעתך על המשפט? "זה לא מה שאת אוכלת אלא מה שאוכל אותך?"

למדתי על בשרי שככל שאני פחות מתעסקת בחישובים של מה אכלתי וכמה, ספירת קלוריות ומשקל, אני שומרת על יציבות ובעיקר מאושרת יותר.

 

המתכון המנצח של לילך – סלט עשבי תיבול וקינואה

אפשר להוריד ממנו/להוסיף עליו כל מה שאוהבים. כמות של קערה גדולה:

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו