PassoverFocus_Fly
supherb_Fly

תזונה בריאה וירוקה

מאת: באדיבות רעיונות ירוקים בע"מ
זמן קריאה: 2 דקות
אנו מאמינים כי תזונה נכונה ובריאה כרוכה יד ביד עם שמירה על המשאבים הטבעיים. מצאנו מוצר חדש על המדף בחנויות הטבע - מוצר חד פעמי מתכלה מעלי דקל, הנותן מענה לשמירה על הסביבה, וגם אסטטי מאוד לעין.
PassoverFocus_IN

כולנו משתדלים להקפיד על תזונה בריאה ובישול בריא וכמובן על שימוש בחומרי גלם איכותיים.

לצערינו, פעמים רבות, במקומות רבים מדי, מגישים לנו אוכל בריא, טעים ואיכותי אך הוא מונח בתוך קערות וצלחות פלסטיק שקופות וגדולות, ואם לא די בכך, הכלים נארזים בתוך שקית פלסטיק מעוצבת וממותגת.

בזמן האחרון, ניתן לראות שבתי עסק רבים גילו כי שקיות בד מהוות תחליף מצויין לשקיות הפלסטיק המזהמות ואנו מקווים כי בקרוב יצטמצם גם השימוש בצלחות הפלסטיק.
לדעתנו תפיסת עולם השמה דגש על תזונה נכונה ובריאה חייבת להיות כרוכה יד ביד עם שמירה על המשאבים הטבעיים המדלדלים שלנו ועל הסביבה שלנו.

לאחרונה מצאנו בעדן טבע מרקט, מוצר חד פעמי מתכלה נפלא הנותן מענה מושלם לשמירה על הסביבה, אך יחד עם זאת אינו פוגם בניראות או בטעם, ולכן אידאלי להגשת מזון בריא ומזין.

הכלים החד פעמיים של חברת רעיונות ירוקים עשויים 100% עלי דקל הגדלים על עצי דקל כמובן, באזור מסוים בהודו. חשוב לציין שבאזור הזה יש כ- 600 מיליון עצים שכאלה, כך שלא נראה שיש בעיה למישהו בזה שאוספים את בסיס העלה אחרי שנשר מן העץ לקרקע.

הצד החום, הכהה של העלה, הוא זה שבא במגע עם הקרקע ואילו הצד שלא בא במגע עם האדמה, הבהיר, הוא זה שמנוקה וממנו ניתן לאכול.

תהליך הייצור פשוט מאד ולא מזהם כלל. עלי הדקל נאספים לאחר שנשרו מהעץ אל הקרקע (בנקודה זו, חשוב לציין שהעצים אינם נכרתים כלל, אין בזה גם צורך). בשלב הבא העלים נשטפים ובשלב שלאחריו הם מושרים כמה שעות במים ואחר כך נלחצים בקיטור כדי ליצור את הצורה המבוקשת, ומחוממים בתנור על מנת שצורתם המבוקשת תתקבע.

כלים מתכלים אלו מוגדרים כאחד המוצרים הירוקים ביותר הקיימים כיום בשוק וזוכים להצלחה גדולה באירופה וארצות הברית גם מכיוון שלא מוסיפים להם שום תוסף כימי או דבק כלשהו. כלי השולחן מתכלים ביולוגית וכן מתאימים לשימוש בקומפוסט ומרכיביו נחשבים לטובים ביותר עבורו.

מעבר להיותם 100% ירוקים ומתכלים ביולוגית לכלים החד פעמיים המתכלים הללו יתרונות נוספים על פני הפלסטיק, כמובן ועל פני צלחות מתכלות עשויות מחומרים אחרים. הם פשוט נראים הרבה יותר יפה וצרכנים רבים מתפלאים שזהו מוצר חד פעמי ויש הרוצים לעשות בו שימוש חוזר. הכלים מתאימים לשימוש במיקרוגל (לאלה מכם שעוד משתמשים במוצר הזה), במקרר ובמקפיא והם אינם מעבירים חום ולכן נוחים מאד בעבור ילדים. וכן, הם גם מתאימים לשימוש בתנור בחום של 45 דקות למשך 180 מעלות. כמו כן הכלים המתכלים מתאימים גם למאכלים נוזליים, כגון מרקים למיניהם ולמאכלים קרים וחמים כאחד.

איפה משיגים וכמה עולים הכלים המתכלים?

הכלים המתכלים נמכרים בכל סניפי עדן טבע מרקט (למעט סניף גן העיר), טבע ספורט קסטל, בהילולה שברמת השרון, גינדי בירושלים ובמספר סניפי רשת פעמית סטור וביניהם סניפים בתל אביב, פ"ת, בני ברק, ירושלים, מודיעין וטבריה.
והמחיר? לא נורא בכלל. לעיתים אפילו זול יותר מכלי פלסטיק חד פעמיים יוקרתיים ונעים בין 12 ל 16 ש"ח למארז של 10 יחידות.

אז בפעם הבאה שאתם מכינים ארוחה בריאה ומזינה,תדאגו שגם הסביבה תהיה קצת בריאה יותר והשתמשו בכלים מתכלים טבעיים, וחסכו לכם את כאב הראש של שטיפת הכלים ובזבוז המים.

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. דורי

    תודה על הכתבה החשובה,

    רוצה להוסיף שלמרות שהכלים האלה הם 100% מתכלים צריך לזכור שהם מיוצרים במקום רחוק וכדי שיגיעו לארץ צריך להשתמש בהרבה מאוד דלק שגם מאוד מזיק לסביבה.
    בכל זאת נראה שכרגע זה פיתרון פחות מזהם וטוב לפחות עד שנייצר פיתרון דומה בארץ.ובנתיים אני משתדלת להשתמש בכלים רב פעתיים ככל האפשר…
    בתיאבון לכולם!!!