Thymoquin_Fly
Laisha_Fly

שלושה מרכיבים בטיפול לקשב וריכוז

מאת: - מומחיות רחבה ומוצרים ושירותים באיכות הגבוהה ביותר, בשקיפות, בהוגנות ובאהבה
נועה אדם, הומאופתית קלאסית, מסבירה מה הם שלושת המרכיבים המנצחים עבור מטופלים עם קשב וריכוז.
Thymoquin_Corner
Thymoquin_HP
Thymoquin_Fly
Thymoquin_In
Thymoquin_Mob
himalayaKrem_HP
himalayaKrem_Fly
himalayaKrem_Mob
himalayaKrem_IN
himalayaKrem_Corner

כשמגיע אלי למרפאה ילד עם קשיי קשב וריכוז, אני כהומיאופתית ומומחית לתזונה, בודקת לעומק מהן הסיבות האמיתיות לרגישויות ולקשיים של אותו הילד, ומרגע זה לאורך כל הטיפול אני משלבת את שלושת המרכיבים המנצחים לטיפול יעיל:

הומאופתיה – תזונה – ליווי אישי.

 

מהו מהלך הטיפול?

ראשית אנו עורכים תשאול מעמיק ואבחון הכולל בדיקות דם מקיפות, במטרה למצוא את כל החסרים התזונתיים, המערכות הפיזיות שאינן מאוזנות, האלרגיות והמחלות שגורמים לקשיים מהם סובל המטופל.

בהתאם לממצאי הבדיקות אני מתאימה למטופל תרופות הומיאופתיות ותוכנית תזונה מפורטת, הכוללת איזון המזון ותוספים להשלמת חסרים.

התרופה ההומיאופתית מותאמת לילד לאחר תשאול מעמיק והיא ייחודית עבור כל ילד בהתאם למצבו.
היא עשויה מצמחים ומינרלים ואינה מייצרת תופעות לוואי. התרופה מגיעה בכדוריות סוכר מתוקות וילדים נהנים ליטול אותה. התרופה ההומיאופתית מאזנת את הגוף, מרגיעה אותו ומשפרת משמעותית את הקשב והריכוז.

הטיפול התזונתי, לצד ההומיאופתיה, ממלא את כל החסרים התזונתיים ומוודא שהם משתפרים בהדרגה.  אצל רוב הילדים נמצא כמה וכמה חסרים משמעותיים שמשפיעים מאד לרעה על הקשב ומצב הרוח.

מכיוון שאנו מטפלים במטופל באופן מקיף ומעמיק ביותר, אנו רואים כי במהרה הילד חש רגוע ומרוכז יותר. כמו כן, הוא ייהנה במקביל משיפור משמעותי בבריאותו הכללית.

 

ואת שני המרכיבים הללו- תזונה והומאופתיה, עוטף המרכיב השלישי והחיוני- ליווי צמוד וחם. אני נוהגת ללוות את המשפחות המגיעות אלי יד ביד לאורך כל הדרך. למשל עוזרת להם למצוא פתרונות ודרכים יצירתיות להשתפר תזונתית, דרך משחקים ותחרויות וגם מלווה אותם מול הצוות החינוכי במוסדות החינוך. וכך אנו צועדים יחד עד שמגיעים לתוצאות לא פחות מנפלאות בבית הספר ובבית!

בעשור האחרון ליוויתי בהצלחה מאות משפחות לשיפור הקשב והריכוז של ילדיהם, בעזרת השילוב המבורך של הומיאופתיה ותזונה מאוזנת, יד ביד.

 

למי הטיפול מתאים?

לילדים ולמבוגרים שמעוניינים לשפר את הקשב והריכוז שלהם.

או/ו סובלים מקשיים נפשיים: חרדות, דיכאון ומתח נפשי. לנשים הסובלות מדיכאון לאחר לידה.
לאלו הנוטלים תרופות ומעוניינים לטפל בבעיה באופן טבעי.

הפרעות קשב וריכוז

איך אומגה 3 יכולה לסייע לילד או לילדה שלך? צילום: RF123

 

משתפת אתכם בסיפור הצלחה של אחד ממטופלי:

"נועה יקרה שלנו,
זהו מכתב תודה והערכה אלייך, אבל  מיועד לכל הורה שעומד אובד עצות מול קשיי קשב וריכוז שילדו מתמודד איתם, ומנסה למצוא תשובות שיטפלו בקושי בלי להזדקק לתרופות כימיות, שאכן נותנות מענה מקומי אבל מטפלות בסימפטום ולא בקושי עצמו, מבלי שנדע, אנו ההורים, מהו הנזק לטווח הארוך שהם גורמים.

הגענו אלייך עם נדב בני בן 13 שנטל עד אז ריטלין להתמודדות בבית הספר עם בעיות קשב וריכוז, וככל שנדב גבה וגדל גילינו שיש צורך להגדיל את כמות הריטלין כדי שנדב ימשיך להיות מרוכז בלימודים. ברגע זה הבנתי שזה לא הפתרון ושאי אפשר להמשיך ולתת לילד  יותר ויותר מתרופה הרשומה בפקודת הסמים.

ואז הגענו אלייך ובהבנה, בהכלה ובמקצועיות מדהימה, התחלת לטפל בנו, אחרי שישבת גם איתי וגם עם נדב, דיברת, שאלת, התרשמת, הפכת כל "אבן" אפשרית בשביל להבין בדיוק מה הטיפול המתאים לנדב, מהם הרגלי התזונה שלו, ובהדרכתך נדב החל לקבל טיפול הומיאופתי .
התחלנו לשנות את תזונתו של נדב, גילינו צעד צעד כמה אפשר לפתור דברים בתזונה נכונה והעשרת הגוף בחלבונים ושומנים בריאים, אני חייבת לציין שהדרך שבה גייסת את נדב לשינוי הדהימה אותי ומילאה אותי תיקווה.

נדב מתחיל את הבוקר עם סלט, חביתות וסלמון, ממשיך כך בבית הספר, מעשיר את גופו בחלבונים בריאים

וכך בעזרת תזונה נכונה, התרופות ההומיאופתיות שרקחת לנו ותוספי התזונה שהדרכת אותנו לקחת, נדב עבר תהליך הדרגתי שבו היום הוא מצליח להתרכז בלימודים ללא ריטלין, הוא משיג ציונים טובים ומגשים מטרות.

נכון זו דרך והיא דורשת התגייסות, גם לימוד והדרכה של אסטרטגיות למידה ותקשורת, תזונה בריאה, "ציוד הגוף" בויטמינים ובמינרלים הדרושים וכמו שלמדנו ממך הרבה הרבה הכלה ואהבה.

תודה רבה מקרב לב, על כך שעזרת לנדב, ולי להיפטר מהחששות ולגלות שיש פתרון בריא וטבעי

אוהבים מאוד  ומלאי הערכה

משפחת עזר."

 

ובנימה אישית, ממני אליכם:
קשיי קשב וריכוז ,קשיי התנהגות, דיכאון וחרדות אינם בעיה 'מולדת' וקבועה.
הם תוצאה מובהקת ומוכחת של חוסר איזון פיזי, חסרים תזונתיים, היעדר שינה מספקת והיעדר כלים חינוכיים לימודיים. על כן, חפשו שיטה שמאתרת את הסיבות האמיתיות ופותרת אותן מהשורש!
אל תתפשרו על 'פלסטר זמני'.

אל תתייאשו, גם עם עברתם ניסיונות רבים, ניתן בהחלט לטפל מן השורש בקשיים הללו ולהביאם לריפוי מלא.

בדרך זו, תבנו לכם ולילדכם בסיס איתן ללמידה איכותית ובריאות נפשית, לכל החיים.

 

נועה אדם, הומאופתיה קלאסית

0548025520

 

דברים שיש לציין: התכנים במאמר זה אינם מהווים המלצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית ו/או תחליף להתייעצות עם רופא, ואין להשתמש במידע המוצג במאמר לצורך ביצוע של אבחנה או טיפול עצמיים. כמו כן, אין לראות במידע המוצג ובדוגמאות השונות הצדקה לקבלה או דחייה של טיפול רפואי מכל סוג שהוא, או לצורך טיפול בבעיה או במחלה כלשהי. יישום הדעות ו/או העצות שבמאמר זה הם באחריות הקורא בלבד.

יש דברים שחייבים להיאמר 🙂 כעת נשמח שתיצרו קשר וניתן לכם את השירות הטוב ביותר שנוכל.

 

שימו לב- אומגה 3 גליל מציעה לכם הטבת קשב מיוחדת!

בהזמנת צנצנת אומגה 3 גליל תקבלו מתנה חוברת "הפרעת קשב- חלופות לתרופות" ובה כ-30 שיטות טיפול אלטרנטיביות לתרופות להפרעת קשב וריכוז. כולל סיפורי הצלחה וטיפים.

 

להזמנה וקבלת ההטבה השאירו פרטים.

 

צרו קשר עם אומגה 3 גליל



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו