Nikui_Fly
Thymoquin_Fly

נטורופתיה להפרעות קשב וריכוז

מאת: - מומחיות רחבה ומוצרים ושירותים באיכות הגבוהה ביותר, בשקיפות, בהוגנות ובאהבה
אורנה יפה, נטורופתית N.D מעניקה טיפים להתמודדות טבעית
bari14_HP
bari14_Fly
bari14_Corner
bari14_Mob
bari14_In
Sunrider_Mob
Sunrider_Article
Sunrider_HP
Sunrider_Fly
Sunrider_Corner

מה זה נטורופתיה?

נטורופתיה היא "רפואה טבעית"- גישה טיפולית הרואה את האדם כמכלול של מרכיביו השונים. היא לוקחת בחשבון את המרכיבים הפיזיולוגים, הפסיכולוגים, הסביבתיים והחברתיים המשפיעים על בריאותו. הנטורופתיה משלבת ידע מדעי מודרני עם רפואה טבעית ומסורתית. תהליך הטיפול הוא ייחודי עבור כל מטופל ומותאם לו באופן אישי. הטיפול הנטורופתי מתמקד במניעה ובטיפול במחלות באמצעים טבעיים, הכוללים צמחי מרפא, תזונה, תוספי תזונה, פרחי באך, דמיון מודרך, NLP והתוויות תזונה לאורח חיים בריא (פיזי ונפשי).

 

בטיפול הנטורופתי שואפים ככל הניתן להשתמש בחומרים טבעיים כחלופה לתרופות קונבנציונליות, ולהימנע מלהעמיס על הגוף חומרים מיותרים, בשאיפה לחזק את מערכות הגוף ולהשיבן לאיזון. תרופות קונבנציונליות הן חומר זר שאינו מזון, לכן מחלישות את מערכת החיסון והופכות את הגוף לפגיע יותר למחלות נוספות. הטיפול הנטורופתי לא רק שאינו מחליש את הגוף, אלא מחזקו.

 

סיפור הצלחה

סיפור ההצלחה שלהלן הוא בזכות הורי הילד שהחליטו שלא לוותר על הבריאות הנפשית של ילדם והשכילו להבין שהדרך מתבססת על התמדה וסבלנות. סיפור זה מתאר בקצרה תהליך של ירידה הדרגתית מתרופות פסיכיאטריות תוך כדי מתן מעטפת של תזונה, צמחי מרפא, פרחי באך ותוספי מזון נדרשים. 
מעטים הפסיכיאטרים שאני מכירה אשר שמשתפים פעולה ומעיזים באופן הדרגתי לצמצם את התרופות, כמו ד"ר מיכאל אבולעפיה, איתו אני זוכה לעבוד בשיתוף פעולה במקרים שונים כמו בסיפור הזה.
המטרה בפרסום המכתב היא לתת תקוה למשפחות רבות המתמודדות עם סיטואציות דומות. זכיתי.

 

״הסיפור שלי התחיל לפני כחצי שנה, למעשה הרבה לפני כן. הבן שלי סבל מגיל הגן מבעיות קשב וריכוז קשות: היפר אקטיביות ואימפולסיביות, בעיות התנהגות, חוסר הסתגלות חברתית, חוסר הבנת סיטואציות חברתיות וחוסר יכולת להבין ולפעול ע"פ נורמות חברתיות מקובלות והתפרצויות זעם קשות. כל זה לווה גם בעליות וירידות קיצוניות במצב הרוח וקושי חברתי מאוד גדול שהביאו עד כדי דיכאון. מצב זה הוביל אותנו שהביאו בתרופות פסיכיאטריות לא פשוטות, עד אשר הבנתי שהטיפול התרופתי לא נותן מענה מספק אלא להיפך, המצב רק הולך ומדרדר, הילד מפתח תלות בתרופות כאשר אנחנו רק הולכים ומגדילים מינונים. המצב הלך לכיוון לא טוב. ברוב ייאוש התחלתי לקרוא באינטרנט ולחפש אלטרנטיבה אחרת לתרופות הכימיות. ואז הגעתי לאורנה כשאני על סף ייאוש טוטלי, מוכנה לנסות הכל, אבל הכל, כדי להציל את הבן שלי מנקודת השפל בה נמצא רגשית, חברתית ופיזית. המצב היה קטסטרופלי ממש. אורנה קיבלה אותנו לפגישה בה הכירה את הילד, שוחחה איתו ואיתנו והבינה את הצורך ולאיזה כיוון לקחת את הטיפול. באופן הדרגתי, ובליווי שלה כמובן, הופסקו התרופות הפסיכיאטריות תוך כדי מתן ויטמינים שהיו חסרים לילד, טיפול בפורמולת צמחים שהותאמה לבעיות מהן סבל, טיפול באומגה 3 ובפרחי באך. במשך תקופה של כמה חודשים הילד השתמש בטיפול באופן אינטנסיבי ולאט לאט התחלנו לראות שיפור הדרגתי בתפקוד של הילד. ראשית מצב הרוח השתפר פלאים, הילד החל לחזור לעצמו, התפרצויות הזעם פחתו משמעותית עד כלא היו, החרדות פחתו, הילד החל לתפקד באופן נורמטיבי במסגרת ולאט לאט מצבו הנפשי/רגשי התייצב. עדיין לא הפסקנו את הטיפול הנטורופתי, אך הילד נמצא היום במקום הרבה הרבה יותר טוב. אני חייבת לומר שהגעתי על סף ייאוש והטיפול שאורנה נתנה היה ממש בגדר הצלת נפשות. תודה לאורנה מקרב לב. ממש הצלת לי את הילד!"


 

אורנה יפה – נטורופתית

 

ממה מומלץ להיזהר בטיפול בהפרעת קשב?

בטיפול בהפרעות קשב וריכוז נדרשת הבנה שהתהליך מחייב סבלנות והתמדה ושאין קיצורי דרך. תוך כדי כך יש להימנע מקטלוג ושיפוטיות של הסביבה, שלרוב מצלקת את נפשו של הילד ולא מהווה מסגרת מכילה ומחזקת.

 

טיפ

הורדת המינון בתרופות פסיכיאטריות שונות חייב להיות הדרגתי, מלווה בתוכנית תמיכה מסודרת של תזונה מותאמת, צמחי מרפא, ותוספי מזון שונים בתוכם גם שמן דגים איכותי.

ההתוויות הטיפוליות חייבות להיות מותאמות באופן אישי לכל מטופל, תוך התייחסות למעגלים החברתיים השונים סביבו. מניסיוני התוצאות הטיפוליות אפקטיביות יותר ככל שפרק הזמן בו נחשף המטופל לתרופות פסיכיאטריות – קצר יותר. לכן אני ממליצה שלא להתמהמה.

אורנה יפה – נטורופתית N.D, אשקלון.

0548181328

דברים שיש לציין: התכנים במאמר זה אינם מהווים המלצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית ו/או תחליף להתייעצות עם רופא, ואין להשתמש במידע המוצג במאמר לצורך ביצוע של אבחנה או טיפול עצמיים. כמו כן, אין לראות במידע המוצג ובדוגמאות השונות הצדקה לקבלה או דחייה של טיפול רפואי מכל סוג שהוא, או לצורך טיפול בבעיה או במחלה כלשהי. יישום הדעות ו/או העצות שבמאמר זה הם באחריות הקורא בלבד.

יש דברים שחייבים להיאמר 🙂 כעת נשמח שתיצרו קשר וניתן לכם את השירות הטוב ביותר שנוכל.

 

שימו לב- אומגה 3 גליל מציעה לכם הטבת קשב מיוחדת!

בהזמנת צנצנת אומגה 3 גליל תקבלו מתנה חוברת "הפרעת קשב- חלופות לתרופות" ובה כ-30 שיטות טיפול אלטרנטיביות לתרופות להפרעת קשב וריכוז. כולל סיפורי הצלחה וטיפים.

להזמנה וקבלת ההטבה השאירו פרטים.

צרו קשר עם אומגה 3 גליל



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
    קוד פיקסל גוגל אומגה 3 גליל: קוד פיקסל פייסבוק אומגה 3 גליל