bari14_Fly
bari14_Fly

השלישיה המנצחת

מאת: מיכל בלהנס
זמן קריאה: 3 דקות
מדף שלם של תוספים יכול להצטמצם לפורמולה מנצחת שתחסוך לכם כסף, זמן ומקום. ספירולינה, כלורלה ומורינגה –הגברות הראשונות של הסופר-פודס, מלאות בבריאות וחיוניות, ומשולבות בפורמולה אחת בלבד. מהיום זה פשוט!

כלורלה וספירולינה צילום: 123RF

Nikui_IN

ספירולינה, כלורלה ומורינגה הן שתי אצות ועץ מרפא השייכים למשפחת מזונות העל (סופר-פודז). יש בהם כ-65% חלבון, ויטמינים מכל הסוגים, ברזל, מינרלים, סידן, חומצות שומן, אנטי אוקסידנטים, כלורופיל ובקיצור – כל הטוב שבעולם.

מלבד היכולת שלהן להזין את הגוף באופן אופטימלי, הן מחזקות אותו וממלאות אותו באנרגיה. הן מסייעות לגוף להתמודד עם מגוון בעיות רפואיות באופן יעיל ביותר. למשל איזון לחץ דם, הפחתת סוכר וכולסטרול, אנמיה, בעיות עיכול, דלקות פרקים, בעיות עור, איזון הורמונלי.

מהיום אפשר למצוא את השלישיה המנצחת חוגגת יחד בפורמולה משולבת אחת, 100% טבעית, ומיוצרת כאן, בישראל.

הסיפור שלי

שמי מיכל בלהנס אני עוסקת בבריאות טבעית, מתגוררת בקרית טבעון, ואמא לארבעה ילדים. מאז ומעולם התעניינתי בטיפול טבעי במחלות ובדרך הטבעית לחיות חיים מאוזנים ובריאים.

מעולם לא לקחתי כמובן מאליו את הבריאות שלי, או את היכולת המופלאה להתעורר בבוקר בגוף שמסוגל לעשות כל מה שהוא רוצה. היה לי חשוב לשמור על זה ולהעביר את זה הלאה.

לפני כעשר שנים חיפשתי פתרון לעצמי – אמא טרייה וצמחונית שרוצה פתרון טבעי שירים לי את האנרגיות, שיבריא אותי, שיעזור לי להתמודד עם העייפות הכרונית, נשירת השיער ועור הפנים התשוש. ומצאתי!

תוך כדי טיול בהודו פגשתי במקרה זוג תיירים, הורים לילדה בת שנתיים. הם הזמינו לאכול איתם ארוחת בוקר – דייסה בצבע ירוק…. אבל זאת הייתה ה'אואריקה' שלי – ספירולינה!

הם סיפרו לי על תכונות הפלא של האצה הירוקה-כחולה הזו, על הערכים התזונתיים הנדירים שלה ועל סגולותיה הרפואיות המופלאות כאחד ממזונות האורגניים הכי בריאים בטבע.

הכנסתי את הגברת החדשה לתפריט היומי הקבוע שלי: כל בוקר הייתי מהנדסת לי מיץ כזה או אחר מהפירות העונתיים ומערבבת בתוכו כפית גדושה של אבקת ספירולינה.

תוך שבוע (!) העייפות נעלמה ובמקומה התמלאתי באנרגיה וכוחות חדשים, הנשירה נעצרה, ועור הפנים שלי הראה סימני התאוששות מדהימים. גם בשבילי זה היה לא יאומן!

מאז הכל היסטוריה: מזונות-על, ובמיוחד ספירולינה, הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי ושל המשפחה שלי. בכל בוקר בעלי מכין שייק ירוק וזריז (2 דקות הכנה, כולל שטיפת כלים) המכיל מגוון סופר-פודז. זו ארוחת הבוקר המזינה ביותר שאני יכולה לאחל לעצמי, ואני רגועה שנתתי לגוף שלי את מה שהוא צריך כדי לעבוד ולהיות בריא.

גם אתם יכולים!

כדי להעביר את הפלא הזה הלאה, הקמתי את חנות האינטרנט "ספירולינה פול לייף". תוכלו למצוא בה עשרות מזונות-על שונים, כמו ספירולינה, כלורלה, מורינגה, עשב חיטה ושעורה, גוג'י ברי, מאקה, פולי קקאו, שמן קוקוס ועוד.

הלקוחות שלי מדווחים על שינויים דרמטיים בתפקוד, בבריאות, במראה ובהרגשה הכללית שלהם לחלקם הרופאים אפילו הפסיקו את השימוש בתרופות.

מה שהוביל אותי ליצור פורמולה ייחודית ויעילה ביותר: ספירולינה, כלורלה ומורינגה – שלושת הגברות הראשונות של מזונות-העל. הן אורגניות, משתלבות יחד באופן מושלם, ומחוללות פלאים לכל המערכות בגוף.

הפורמולה המשולבת

הפורמולה המשולבת היא תוסף התזונה האופטימלי למי שרוצה לקום בבוקר מלא אנרגיה ולחזק את מערכות הריפוי הטבעי של גופו. הפורמולה כה יעילה כיוון שהיא מספקת לגוף בדיוק מה שהוא צריך כדי לפעול בצורה מיטבית, ויש לה יתרונות רבים:

• מכילה את כל המרכיבים התזונתיים החיוניים
• מספקת לגוף אנרגיה לאורך זמן, כמו גם נמרצות וחיוניות
• מסייעת לירידה במשקל, שריפת שומנים וחילוף חומרים
• מחדשת תאי העור, מונעת הזדקנות ומטפלת בבעיות עור מכל הסוגים
• מנקה רעלים ופסולת מהגוף
• מחזקת את מערכת החיסון
• מסייעת לפעילות מעי תקינה ויציאות סדירות
• מסייעת להורדת רמות סוכר וכולסטרול, ומסייעת באיזון לחץ דם
• מסייעת לטיפול בדלקות מכל הסוגים כולל דלקות פרקים וגאוט
• מסייעת במניעת נשירה, בחיזוק השיער, הציפורניים והשיניים
• מסייעת בהתמודדות עם בעיות קשב וריכוז
• משפרת זיכרון ומסייעת למחשבה צלולה
• מסייעת באיזון הורמונלי ובהתמודדות עם תופעות גיל המעבר

למי מתאימה הפורמולה המשולבת

לכל מי שבריאותו חשובה לו:

לצמחונים וטבעונים, בריאים וחולים, ילדים ומבוגרים, נשים בהריון ואחרי לידה.

איך לוקחים את הפורמולה המשולבת

לנוחיותכם יצרתי 3 אפשרויות:

1. אריזת התנסות באבקה – 100 גרם
2. אריזת חיסכון באבקה – 450 גרם
3. אריזת כמוסות – 200 יחידות

שלוש האפשרויות אפקטיביות באותה מידה.

גם האבקה וגם הכמוסות אורגניות, מאושרות על-ידי משרד הבריאות וכשרות בכשרות בד"ץ בית יוסף. המוצרים לא מהונדסים גנטית, לא נוסו על בעלי-חיים, ומיוצרים כחול-לבן.

הפורמולה המשולבת היא מוצר שכדאי מאוד להכיר, העלות שלו נמוכה יחסית, וכפית עד שתי כפיות ביום יתנו לגוף שלכם את כל התזונה לה הוא זקוק, בוסט של אנרגיה, חוזק ובריאות.

למידע נוסף, הזמנות, יעוץ והדרכה – בקרו באתר הבית שלי, בדף הפייסבוק שלי, או בחנות הביתית בקרית טבעון.

 

שלכם, מיכל

 

במאמר הבא: שורש המאקה – זהב לבן מהרי האנדים שבפרו ומה שהוא יכול לעשות לכם…

הכתבה באדיבות ספירולינה

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו