Thymoquin_Fly
supherb_Fly

טיפול טבעי בבעיות קשב וריכוז אצל ילדים לקראת החזרה ללימודים

מאת: - חברת אקוסאפ מפתחת ומשווקת תוספי תזונה ייחודיים המבוססים על פטנטים יחודיים. המחויבות שלנו לבריאות אופטימלית באה לידי ביטוי באיכות חומרי הגלם שאנחנו משתמשים במוצרים שלנו. על ידי שילוב של מדע וטבע, אקוסאפ מציעה פורמולות חדשניות המגובות בפטנטים פורצי דרך בעולם תוספי התזונה.
אחד מילדיכם סובל מבעיות קשב וריכוז? זה הזמן לדעת הכול על אומגה 3 ככלי יעיל לטיפול טבעי בהפרעות קשב וריכוז אצל ילדים.

איך אומגה 3 יכולה לסייע לילד או לילדה שלך? צילום: RF123

Laisha_In

הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים הן תופעה שכיחה, כאשר על פי נתוני משרד החינוך, כ-10% מכלל התלמידים בישראל מאובחנים מדי שנה כסובלים מהפרעות קשב וריכוז מסוגים שונים וברמות משתנות. הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים מתאפיינות בתסמינים שונים העלולים להקשות עליהם בתפקוד היומיומי, כאשר בין יתר התסמינים המאפיינים את הפרעות הקשב והריכוז תוכלו למצוא: חוסר שקט וחוסר מנוחה, איבוד עניין מהיר, חוסר תשומת לב לפרטים, קושי בשמירה על רמת ריכוז נדרשת לאורך זמן, הסחי דעת, נטייה לפעלתנות יתר, נטייה לפזרנות, קושי בדחיית סיפוקים, חוסר יכולות ארגון וניהול זמנים ועוד.

מאפיינים אלו ונוספים מהווים אתגר וקושי יומיומי מתמשך בעיקר בקרב תלמידים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז, אשר נדרשים מדי יום "ליישר קו" עם דרישות המערכת ולבצע את המוטל עליהם. במקרים רבים, תלמידים המתמודדים עם בעיות קשב וריכוז, אינם מצליחים לסגל לעצמם מיומנויות לימוד הנדרשות מילדים בגילם, כאשר חלקם מסווגים על ידי מערכת החינוך כבעלי קשיי למידה.

מספר מילים על הקשר בין תזונה נכונה למיומנויות הלמידה

מוח האדם מורכב מכ-100 מיליארדי תאים המאפשרים לנו לבצע מכלול של פעולות קוגניטיביות ושכליות. תאים אלו חייבים להיות מוזנים בתזונה אופטימלית עשירה בנוטריינטים, כאשר בקרב תלמידים בכל מסגרות הלימוד השונות, התזונה הנכונה מהווה תנאי הכרחי להתפתחות המוח ולהגברת ייצור הדופמין וזאת לצרכי פיתוח מיומנויות ויכולות למידה.

מספר מילים על הקשר בין הפרעות קשב וריכוז לקשיי למידה

הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים נובעות בין היתר ממחסור של דופמין, שהוא למעשה מוליך עצמי האחראי בין היתר לתהליך עיבוד המידע ותפקודה התקין של מערכת העצבים. מחקרים שונים בתחום הפרעות הקשב והריכוז מעידים על קשר ישיר בין מחסור בדופמין לבין יכולות הריכוז נמוכות, פעלתנות יתר והיסח דעת מגירויים סביבתיים הנחשבים למאפיינים מובהקים של הפרעות הקשב והריכוז. לפיכך, ילדים הסובלים ממחסור בדופמין יתקשו יותר לבצע את המוטל עליהם במסגרות הלימוד ולאורך זמן הם עלולים לפתח קשיי למידה שאינם בהכרח קשורים ליכולות השכליות שלהם.

קשיי קשב וריכוז

קשה בכיתה? צילום: RF123

 

אומגה 3 כמקור טיפול טבעי בהפרעות קשב וריכוז אצל ילדים

ילדים המאובחנים כסובלים מהפרעות קשב וריכוז, נדרשים לא אחת, לטיפול תרופתי מסוג ריטלין, קונצרטה, דייטרנה, פוקלין וכדומה. תרופות אלו מבוססות על חומרים פעילים המשלבים בתוכם כימיקלים העלולים להוביל לתופעות לוואי שונות.

לצד הטיפול התרופתי, עומדת לרשותכם – ההורים לילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז – האפשרות לבחור במקור טיפול טבעי המבוסס על צריכת אומגה 3, המשלבת בתוכה חומרים פעילים טבעיים המסייעים בין היתר לקולטנים המצויים במוח להתפתח.

החומרים הפעילים הטבעיים המצויים באומגה 3 כוללים שתי חומצות שומן בלתי רוויות מסוג DHA ו-EPA. חומצות אלו חיוניות מאוד להתפתחותה של מערכת העצבים ורקמות המוח והן מגבירות בין היתר את ייצור הדופמין במוח ומונעות את מחסורו. כבר היום, יותר ויותר רופאים מהרפואה הקונבנציונלית ממליצים לילדים ולמבוגרים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז על נטילת אומגה 3 כתחליף לכלל הטיפולים התרופתיים המבוססים על חומרים פעילים לא טבעיים.

המלצה זו מבוססת על מחקרים שונים בהם נמצא כי נטילת אומגה 3 בקרב ילדים עם הפרעות קשב וריכוז מסייעת להם להתמודד עם התסמינים השונים של ההפרעה ובחלק מהמקרים אף מונעת בעיות קשב וריכוז וליקויי למידה.

 

אצות ים

מקור טבעי לאומגה 3 – אצות. צילום: RF123

 

אומגה 3 ליפוזומלית- הדור הבא של חומצות אומגה 3

רוב תוספי האומגה 3 המשווקים כיום מבוססים על דגי ים ודגי בריכה שאינם בהכרח מכילים בתוכם את הכמויות הנדרשות של חומצות ה-DHA וה-EPA, שמקורן הטבעי מגיע דווקא מאצות ים מיקרוסקופיות מהן הדגים ניזונים.

אנחנו באקוסאפ, מביאים לכם את הדור הבא של אומגה 3, המגיעה ישירות מן האצות הטבעיות.

אומגה 3 זו עוברת תהליך ייחודי, במסגרתו החומר הפעיל המופק מהאצות נעטף בציפוי שומני (פוספוליפיד) אשר מגביר את יכולת ההובלה והזמינות הביולוגית של האומגה 3 בגוף. אומגה 3 ליפוזומלית מבטיחה ספיגה מקסימלית של חומצות השומן EPA ו-DHA המסייעים לטיפול בתסמיני הפרעות קשב וריכוז.

צרו קשר עם אקוסאפ – EcoSupp



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו