himalayaKrem_Fly
Thymoquin_Fly

האוכל שישפר את מצב הפיסורה או הטחורים שלכם

מאת: מערכת Eatwell
זמן קריאה: 3 דקות
זו ממש לא סיבה לבושה וגם לא סיבה לסבול! מאות אלפי אנשים סובלים בישראל מבעיות באזור פי הטבעת. יש שלל דרכים שבהן תוכלו להקל על עצמכם ולשפר את המצב

כבר לא חייבים לסבול ואין סיבה להתבייש

Trima_procto_inside post

יש מחלות נפוצות שעליהן נהוג לדבר – אם עבדתם במשרד גדול, בוודאי שמעתם על קולגה שסובלת ממיגרנות או דלקת גרון – אלו בעיות שלאיש כמעט אין בעיה לחלוק עם הסביבה שלו. לעומת זאת, האם שמעתם הרבה אנשים מדברים על הטחורים או הפיסורה שלהם?

למרבה הצער, קיימת בושה וחוסר נעימות סביב הנושא; אם אתם סובלים – חשוב שתדעו שאתם בכלל לא לבד – מדובר במצבים רפואיים נפוצים שגורמים למילארדים בכל העולם אי נעימות.

טחורים ופיסורה – קרובי המשפחה האכזריים

אז מה זה טחורים? מדובר בכלי הדם שנמצאים ב"סוף" המעי הגס וכן בפי הטבעת. לפעמים הם מתרחבים ואף יכולים לצנוח – כאן למעשה נוצרת בעיית ה"טחורים" שמתבטאת באמצעות דם טרי, כאב, חוסר נוחות וכן גירוד וגירוי באזור פי הטבעת.

הרבה אנשים מבלבלים בין פיסורה לטחורים. נכון, מדובר באותו אזור – אך בבעיה שונה בתכלית: מדובר בסדק קטן בפי הטבעת. בעיה תמימה למראה בתחילת הדרך, אך כזו שיכולה לגרום לחוסר נוחות וכאב אדירים אם היא מתפתחת.

עצירות – האויבת מס' 1 של פי הטבעת

על אף שמדובר בשתי בעיות שונות, הגורם הנפוץ ביותר לטחורים ופיסורה הוא אחד – עצירות. צואה קשה יותר יכולה לפגוע בפי הטבעת בדרכים שונות, שכן היא עוברת דרכו ויכולה להכאיב ואף לגרום לדימום בזמן היציאה.
קיימות מגוון דרכים להתמודד עם עצירות ולשפר את המצב. להלן כמה דרכים לשדרג את התפריט שלכם כך שלא תסבלו מעצירות והבעיות הנלוות אליה:
• סיבים תזונתיים: הסיבים מוסיפים למעיים שלכם נפח וכך הופכים את הצואה לרכה יותר (וכך יותר קל לה לצאת מהגוף); הוספת הסיבים לתפריט היומי יכולה להיות באמצעות צריכות חמש מנות פירות וירקות ביום. קיימים כיום מבחר תוספים של סיבים וכן דגני בוקר עשירים בתוספת סיבים, שיכולים לסייע. חשוב שתדעו: כדי שהסיבים ישפיעו עליכם בצורה מיטבית, חשוב לשתות מספיק מים.
• לשלב שמן זית בתזונה: שילוב של שמן זית איכותי בתפריט יסייע "לשמן את המערכת"
• פירות טריים ויבשים: השזיפים המיובשים מפורסמים מאוד בתור תרופה לעצירות, אבל חשוב שתדעו שגם פירות טריים יכולים לסייע רבות לעיכול

מים בששון

קיימות כל כך הרבה גישות בנוגע לתזונה, אחד מהדברים הבודדים שמשותפים לכולן הוא הגישה למים: המים נחוצים לגופנו וחשוב לשתות לפחות ליטר וחצי ליום (לגבי הכמות המומלצת המדוייקת כבר קיימות מחלוקות, אבל אין ספק שמדובר בכמות מינימלית). לשתות מספיק מים יסייע לכם ביציאות ובכלל טוב לבריאותכם הכללית.

סוד הכורכומין

לצד שלל המאכלים שיכולים לשפר את מצבכם, קיים הכורכום. כדאי שתדעו: הכורכום הוא תבלין שרבים מחשיבים כטעים, אך הוא הרבה יותר מכך! יש אנשים שחושבים שכורכומין הוא כינוי חיבה או שם נרדף לכורכום, אבל למעשה מדובר במיצוי שלו – הריכוז האפקטיבי ביותר של הכורכום בעל הסגולות הבריאותיות המוכחות.

כל עוד אנו מדברים על שילוב בתזונה היום-יומית שלכם, כדאי שתתחילו לחשוב על הכורכום שיעיל במניעת עצירות אבל מציע הרבה יותר מכך: שיפור של תפקוד קוגניטיבי, מניעת התפתחות סוכרת, חיזוק המערכת החיסונית והרבה יותר!

הרבה יותר מתבלין טעים – חומר ריפוי רב עוצמה
הכורכום והמיצוי שלו, הכורכומין, נהדרים לשילוב בתזונה היומית, אבל חשוב שתדעו על יכולת מופלאה נוספת של הכורכומין – הוא מועיל במיוחד גם בשימוש חיצוני. היכולות המרפאות והמשקמות של החומר הפעיל מסייעות בהתמודדות עם גירוי, אדמומיות ותחושת חוסר נוחות באזור פי הטבעת – כך שתוכלו לחוש הקלה מיידית.

פרוקטו כורכומין, הוא קרם טיפולי מבית תרימה שמטפל בגירוי באזור פי הטבעת באופן טבעי ויעיל. כדי ליצור תכשיר אפקטיבי ואיכותי במיוחד, המומחים של תרימה בחרו לשלב בו כרוכומין MERIVA מבית INDENA, איטליה – בעל פורמולה ליפוזומלית לשיפור ספיגת הכורכומין, בעל פעילות אנטי-אוקסידנטית חזקה.

הקרם מבוסס על מרכיבים טבעיים וגם ילדים ונשים בהריון יכולים להשתמש בו ללא שום חשש. מלבד הכורכומין העוצמתי, הוא מכיל גם הממליס שמכווץ את כלי הדם, שמן שקדים מתוקים שהינו נוגד חימצון ידוע, שמן לבנדר מרגיע ומחטא, מי אלוורה עשירים בקולגן ועוד מרכיבים טבעיים שיעילותם מוכחת.

יש פרוקטולוג בקהל?

פרוקטולוגים שנחשפו למשחה התרשמו מהעובדה שהיא המשחה היחידה הטבעית שמתאימה לטיפול בבעיות גרד בפי הטבעת בקרב מבוגרים – אמנם קיימות משחות סטרואידים, אך כדאי לחשוב פעמיים לפני שמתחילים להשתמש בהן. לא רק מבוגרים יכולים להפיק תועלת מהמשחה, היא מתאימה גם לילדים – במקרה של תולעים שנפוצות בקרב ילדים ניתן להשתמש במשחה לשם הקלה – במקביל לטיפול בתרופה שנלחמת בתולעים כגון וורמוקס.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו