Sunrider_Fly
Nadar_Fly

על הגמילה מסוכר ומגלוטן

מאת: המומחים של מכון אברהמסון
זמן קריאה: 3 דקות
ערכי גלוטן גבוהים במזון גורמים לעייפות, גזים, עצירויות ובעיות עיכול. הסוכר גורם להתמכרות ולרצון לעוד מתוק. דיאטה המבוססת על גמילה מסוכר ומגלוטן, המלווה בתמיכה מאפשרת לכל אחד לרדת במשקל וליהנות ממשקל מאוזן
Nadar_IN

כל מה שחשוב לדעת על גמילה מסוכר ומגלוטן

תזונה בריאה ונכונה בשילוב פעילות גופנית תורמת לאורח חיים בריא ואיכותי. יש מיתוסים רבים בנושא גמילה מסוכר וגלוטן ולכן חשוב להכירם, ובעיקר לנפצם. דיאטה אשר מבוססת על גמילה מסוכר וגלוטן נועדה לספק מענה לתסמיני ההשמנה ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מדיאטה מאוזנת ומירידה במשקל בדרך טבעית, ללא דיאטות כסאח העלולות להסב נזק לגוף. יש מגוון רחב של דיאטות בשוק, חלקן בריאות וחלקן מסוכנות, חלקן מוצלחות וחלקן פחות. דיאטה ללא שינוי הרגלים ושמירה על אורח חיים בריא לרוב לא תביא לשינוי המיוחל, רוב האנשים יחזרו למשקלם לפני הדיאטה, ולכן קיים תסכול רב בקרב האנשים. לכן, עם הצלחה לא ניתן להתווכח ובשיטת הטיפול של אברהמסון משנים הרגלים ושומרים על תזונה נכונה ואורח חיים בריא ואיכותי.

תזונה נכונה לאורך זמן

חשוב לציין כי דיאטה נכונה ומוצלחת מתחילה בשינוי הרגלים בדגש על תזונה נכונה לאורך זמן. את התוצאות ניתן לראות כבר אחרי מספר ימים באמצעות שיפור במצב הרוח, ערנות, ריכוז גבוה ושיפור ככלי בהרגשה. כאמור, גמילה מסוכר וגלוטן נועדה לרדת במשקל בצורה מבוקרת ומאוזנת, תוך שינוי הרגלי התזונה ומעבר לאורח חיים בריא ושמירה על המשקל הרצוי. אמנם בשנים האחרונות רבים שמעו על דיאטות הכוללות גמילה מסוכר וגלוטן אך אין די בדיאטה אלא אם מקפידים על תזונה נכונה גם אחרי הדיאטה ומשלבים פעילות גופנית ורוב האנשים שמנסים לבד מתקשים לעמוד בפיתוי.

האם הגמילה מסוכר וגלוטן בשיטת אברהמסון משמעותה חיים ללא מאפים ומתוקים? ממש לא!

כבר בטיפול הראשון תקבל מאתנו את ספר המתכונים רב המכר שהוצאנו, "טעמים בריאים" מאות מתכונים למאפים, לחמים, עוגות ומנות אחרונות ללא סוכר וגלוטן המורכבות מתערובות קמחים ומשפרי אפייה וממתיקים טבעיים, בפינת הקפה תוכל לטעום מהחטיפים של אברהמסון המיוצרים מפולי סויה ופצפוצי קינואה טחינה סילאן ודבש טהור וטבעי ותגלה כמה טעימים יכולים להיות החיים הבריאים.

הפיתוח התעשייתי בא לידי ביטוי בכל התחומים בחיינו, לרבות תחום המזון. בשנים האחרונות עוד ועוד מדינות ברחבי העולם נלחמות בבעיית ההשמנה. עודף משקל בקרב ילדים ומבוגרים גורם למחלות רבות ולאחוזי תחלואה ותמותה גבוהים. אם בעבר המזון הגיע טרי ולא מעובד הרי עם הפיתוח התעשייתי אנו צורכים יותר מזון מעובד, מזון שעתיר בסוכרים, גלוטן מזוקק ושמן. על מנת להאריך את חיי המדף של מוצרי המזון מוסיפי לאוכל גלוטן מזוקק המשמש כשכבת דבק, סוכרים ושומן להשבחת הטעם והמראה, ויצרני המזון גילו כי בדרך זו הם גורמים להתמכרות של הצרכנים ולמעשה מגדילים את המכירות.

ערכי גלוטן גבוהים במזון גורמים לתחושת עייפות, נפיחות בבטן, גזים, עצירויות, בעיות עיכול שונות ולתופעות נוספות, בין היתר תסכול ותחושה כללית שאינה משביעת רצון. הסוכר במזון המעובד גורם להתמכרות ולרצון לצרוך עוד ועוד מתוק. הנטייה לצרוך יותר מזון מתוק הולכת וגוברת עם הזמן, לדוגמה משתיית קפה עם כפית סוכר עוברים לקפה מומתק בשתי כפיות ומוסיפים עוגיה בצד וכד'.

לכן, כדאי לדעת כי הדרך של אברהמסון לאורח חיים בריא ולתזונה נכונה מתחילה בעזרת טיפול שלאחריו מקבלים תפריטי דיאטה שתורמת לשינוי הרגלי אכילה ולהגברת המודעת למה שמכניסים לפה. בעזרת גמילה מסוכר וגלוטן נמנעים מתופעות הלוואי של גלוטן וסוכר, מצליחים להשיל קילוגרמים עודפים ונהנים מבריאות טובה יותר. באמצעות שיטת הטיפול מפסיקים לחוש דחף למאכלים עתירי גלוטן, סוכר ושומן. שיטת הטיפול באברהמסון משיגה את התוצאות הרצויות ולאחר 30 שנות ניסיון לא ניתן להתווכח עם התוצאות, למעלה מ- 80% אחוזי הצלחה. יש לציין כי שיטת הטיפול באברהמסון שונה מדיאטות הכסאח ששמות לעצמן מטרה אחת בלבד – להשיל קילוגרמים במהירות. באברהמסון מציעים שיטה ייחודית ומנצחת התורמת לשמירה על המשקל לאורך שנים ארוכות ולחיים בריאים ומאושרים יותר.

גמילה מסוכרים וגלוטן

התנזרות ממאכלים עתירי גלוטן חשובה מאחר ומאכלים אלה עשירים בסוכר ושומן. גלוטן הוא חלבון שנמצא בסוגים רבים של דגנים כמו חיטה ושעורה, אך אם בעבר מאפיות אפו לחמים טריים שנצרכו עוד באותו היום הרי כיום עליהם להוסיף חומרים להארכת אורך חיי המדף וגם בלחמים עם קמח מלא או לחמים הנמכרים כמוצרי בריאות ניתן למצוא סוכר ושומן. לכן, חשוב להימנע ממוצרים אלה ושינוי תזונתי מונע תופעות כמו אכילה מוגברת והתמכרות למוצרים שונים. מכאן החשיבות הרבה לדיאטה המבוססת על גמילה מסוכרים וגלוטן. גמילה מסוכר וגלוטן אינה מספיקה כדי להשיל קילוגרמים ממשקל הגוף אלא יש לשנות את הרגלי האכילה, להרבות בשתיית מים ולהימנע מצריכת משקאות מתוקים, להימנע מאכילה רגשית, להרבות בפעילות גופנית וחשוב להקפיד על הרגלי אכילה קבועים, בהתאם לצרכי הגוף. כמו כן, במהלך הדיאטה מומלץ להישקל פעם בשבוע כדי לראות את השינויים ולא מדי יום.

שיטת אברהמסון – הפתרון האדיאלי עבורך לגמילה מגלוטן וגמילה מסוכר

תוכנית הגמילה מסוכר וגלוטן של אברהמסון כוללת מספר מפגשים לצד טיפולי הגמילה משתתפים בסדנאות בישול וכלים לאורח חיים בריא, לרשות המטופלים מערך ייעוץ ליווי ותמיכה וצוות מומחים, דיאטנית, שף ויועץ לפעילות גופנית, המטופלים מקבלים הצעות תפריטים וספרי מתכונים, ואף פתרונות תזונה מתקדמים, את כל הכלים והתמיכה לשינוי הרגלים ושמירה על תזונה נכונה, אורח חיים בריא ואיכותי אז אם תרצו לעשות שינוי אמתי ומקיף חייגו 9933* ותהיו בריאים.

הכתבה באדיבות מכון אברהמסון

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו