Sunrider_Fly
Nadar_Fly

אכילה מותאמת לסוכרתיים בימי קורונה

מאת: גולדי אלישר
זמן קריאה: 2 דקות
גולדי אלישר מעניקה הצצה לטקטיקות ההתמודדות שלה עם אכילה בימים המאתגרים הללו ומפנקת עם שלל מתכונים בריאים
bari14_In

הסיפור היום הוא על התמודדות עם הסוכרת – בימי הקורונה, הרי את הסוכרת זה לא ממש מעניין אם יש קורונה או אין קורונה האיזון חייב להישמר אז איך מתמודדים עם זה ועם כל השעות בבית?

זה לא סוד שאני לא מאלה שעפים על מטבח, נכון? ואיך בכל זאת לוקחים לימונים ועושים מהם משקה גרוס?! אספר לכם שאני כבר 10 חודשים בצום לסירוגין אבל מותאם אישית לעצמי (המקפידים על צום שותים קפה נקי בלי תוספות) – אני לקחתי את זה לאזור הנוחות שלי.

מאחר אין לי ארוחת בוקר עשיתי לי טקס של קפה הפוך בבוקר, קפסולה בטעם לוז עם חלב סויה לייט במכונת הנספרסו – כך מתחיל הבוקר שלי.

 

ארוחת צהריים מותאמת סוכרת

לצהרים תמיד דואגת להוציא מהמקפיא – חזה עוף/בשר בקר טחון /דגים, אני אוהבת להכין את האוכל בצורה פשוטה לא אוהבת לסבך עניינים ומכינה לרוב על הפלנצ'ה או בתנור:

ארוחת צהריים; התוספת – לקט נורמנדי

 

לבני הבית הכנתי אורז בסמטי כתוספת. באופן קבוע אני קונה ערימות לקט נורמנדי של סנפורסט (לרוב לוקחת ממנו את הברוקולי כרובית ואת הגזר נותנת לפחמתיים בבית כי הוא עלול להעלות את רמות הסוכר לחלקינו)

ההכנה של הירקות היא ממש לעצלנים – מכניסה שליש חבילה בכלי מותאם למיקרו למשך 5 דקות, מוציאה ומקפיצה בשמן קוקוס מלח פלפל.

 

ארוחת ערב דלת פחמימות

הבחירות הכי מוצלחות עבורנו, הסוכרתיים: חביתה או פנקייק או פיצה דלת פחמימות. אז המצאת המאה שלי ולזכות הקורונה היא פיצה על בסיס טחינה גולמית.

 

מה המוסר השכל של הסיפור הזה

הכל אפשרי והרוב אצלנו בראש וענין של החלטה וגישה לחיים אני החלטתי לקחת את החיים האלה גם עם הקשיים שבהם למקום טוב למקום אופטימי וכל בוקר אני מודה. תנסו, כדאי לכם.

 

הכתבה באדיבות גולדי אלישר; גולדי פיתחה קורס דיגיטלי שמכיל אל השיטה וסרטוני מתכונים מצולמים.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו