האוזניים האלה בריאות באמת. הקמח - כוסמין. ביצים - ברור שאין. במקום חמאה יש רסק תפוחים והמילוי? תמרים, שקדים ומעט קינמון. כשחושבים על זה - אוזני המן כאלה יכולות להיות נשנוש בריא לכל השנה, לא רק לפורים. חג שמח
קשה לדעת מה מכניסים לנו לפיצה שאנו אוכלים בחוץ. חושבים שההכנה בבית דורשת מאמץ רב? אז זהו שלא! קבלו את פיצת הבריאות שלי). טעם מושלם בעשר דקות הכנה. ללא שמרים, ללא סוכר, על טהרת הקמחים המלאים וללא אבקת אפייה! שפע של ויטמינים. אז למה להסתפק בפחות?