Nikui_Fly
Nikui_Fly

שינוי תזונתי משנה חיים - המסע של עדי

לעדי רוגובוי היה קשה להשלים עם הגוף שלה ועם יותר מ-20 ק"ג עודפים והיא יצאה למסע שינוי מדהים

שינוי תזונתי משנה חיים | עדי רוגובוי

bari14_In

עדי רוגובוי בת 33, ובתור ספורטאית לשעבר היה לה קשה להשלים עם גוף שרחוק ממה שהיא ציפתה לו.

 

  1. מה דחף אותך לבצע את השינוי?
  2. רציתי לחזור לגוף שלי לפני לידות. בתור ספורטאית לשעבר. היה לי קשה להשלים עם הגוף שלי ומעל 20 ק"ג עודפים.

 

  1. באיזו גישה תזונתית בחרת ומדוע?
  2. אני בחרתי בתזונה דלת פחמימות , שלא כללה סוכר, חלב וגלוטן.

בעקבות למידה רבה בתחום הגעתי למסקנה שתזונה כזו מאזנת את הגוף, מורידה דלקות ועוזרת להצר היקפים. זה בדיוק מה שחיפשתי. קיבלתי יתרונות נוספים – עליה משמעותית ברמות האנרגיה בשעות היום, ירידה של חשקים לסוכר ומאפים, עור פנים זוהר ואיזון של מדדי סוכר ומדדי בלוטת התריס (באותו זמן התגלה אצלי חוסר איזון הורמונלי, בזכות השינוי הצלחתי להתאזן).

שינוי תזונתי

  1. איך זה השפיע על החיים שלך? כמה היה קשה או קל ליישם אותה?
  2. זה השפיע מדהים על החיים שלי! דבר ראשון, ירדתי 22 ק"ג במשך 4.5 חודשים בלבד, חזרתי להתאמן – בגוף חדש שלי זה היה קל יותר. השינוי גרם לי להבין שתחום התזונה ועזרה לנשים כמוני מושך אותי ולכן הלכתי ללמוד את התחום והפכתי למאמנת תזונה ומאמנת רב תחומית. היום אני מלווה מאות נשים לשינוי תזונתי שלהן.

הקמתי קהילה בפייסבוק בשם "טיפה להצלחה" בה אני משתפת את דרכי וחולקת מהידע שצברתי ועוזרת לעוד ועוד נשים להגיע לגוף ומצב בריאותי טוב.

לגבי הקושי, לא היה לי קשה. להפך, נהנתי בדרך שלי. אכלתי כל כך טוב. השקעתי בעצמי כל יום ולא הייתי צריכה להתעסק באוכל כל הזמן, לספור ולשקול שום דבר לכן היה לי ממש קל להתמיד.

 

רגעי משבר בדיאטה

  1. האם היו לך רגעי משבר בדרך? איך הצלחת להתגבר עליהם?
  2. ימים קשים יש בכל תהליך. במיוחד בהתחלה. כל שינוי דורש המון השקעה, בעיקר מנטלית. להחליט שהולכים עד הסוף. כמובן, יש ימים טובים ויש טובים פחות. למדתי לא לקרוא לימים קשים "נפילות" , אלא להחליט שזו בחירה שלי ואני אחראית על ההשלחות שלה. לקיחת אחריות עוזרת להבין ששינוי הוא בידיים שלנו בלבד.

 

  1. עבור אילו אנשים התזונה שבחרת טובה?
  2. אני חושבת שהתזונה שבחרתי טובה לכולם. במיוחד בימינו. כאשר רוב האנשים נמצאים בחוסרים תזונתיים, לוקים בדלקות, אלרגיות וחוסר איזון, בעיות בלוטת התריס וטרום סכרת. תזונה כזו בסך הכל דורשת לאכול אוכל בסיסי. ירקות, חלבון ושומן בריא. מלבד זה שזה קל ליישום, זה גם יכול לחסוך מאות שקלים בחודש. ולשפר משמעותית את הבריאות ממליצה לכולם!

 

כתבות חשובות נוספות בתחום:

דיאטה סקסית משגעת

הדרך לתזונה בריאה מתחילה בראש

על הסוכר ועל העוקץ

 

  1. מבט קדימה על אורח חיים בריא

  2. יש עוד שינויים בתזונה שחשבת לבצע בעתיד?
  3. בתור מאמנת תזונה אני כל הזמן לומדת ומתעמקת בתחום של התזונה. אני מנסה כל מיני שיטות. שינוי נוסף שהכנסתי לתזונה שלי בעקבות התהליך שעברתי – שייק ירוק כל בוקר. כדי לספק ירקות ירוקים שקשה לאכול בכמות גדולה בצורה רגילה שלהם. בתור שייק ירוק ( לא כולל פירות) זה אפשרי וגם שיפר משעותית את העיכול. (ממליצה להתייעץ עם איש מקצוע, יש אנשים שזה לא יתאים)
  4. מה הטיפ שלך למי שרוצה להתחיל בשינוי ולא יודע איך?- טיפ שלי זה לשאול את עצמו מה יש לו היום. האם הוא מרוצה ממה שיש? במידה שתשובה היא לא- לחשוב מה יהיה מצב האידיאלי.

שאלה הבאה – זה לשאול מה היום אתה עושה כדי להגיע למצב האידיאלי שאה רוצה.

לחשוב אם הפעולות היום מקדמות או מעקבות מלהגיע ליעד המיוחל.

במידה ותשובה היא – פעולות שמעקבות, לשנות את הפעולות.

הכל מתחיל מרצון לשינוי. אחרי זה אסטרטגיה – פעולה.

 

ההמלצה של עדי

לכל מי שרוצה עזרה בשינוי מוזמן להתחבר לקבוצה שלי "טיפה להצלחה" מפייסבוק. מדי חודש אני מקיימת אתגר חינמי "אתגר 5 הימים" בו כל אחת ואחד שרוצה לעשות שינוי יכול לעשות את זה איתי ועם עוד מאות אנשים. אתגר זו הזדמנות להתחיל לעשות צעד ראשון לבריאות וירידה במשקל דרך איזון הגוף . מוזמנים!

 

עדי רוגובוי- מאמנת תזונה , מלווה אנשים וקבוצות לאורח חיים בריא, מייסדת הקהילה "טיפה להצלחה"

אפשר למצוא אותי בפייסבוק בקבוצה "טיפה להצלחה"

או באינסטגרם :

@adiweightloss360

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו