PassoverFocus_Fly
Thymoquin_Fly

מהפכה במטבח – מהטבעוני ועד הקטוגני

מאת: - מומחיות רחבה ומוצרים ושירותים באיכות הגבוהה ביותר, בשקיפות, בהוגנות ובאהבה
מחביתת ירק טבעונית ועד לפסטו מיוחד וסופר-בריא
Thymoquin_Corner
Thymoquin_HP
Thymoquin_Fly
Thymoquin_In
Thymoquin_Mob
supherb_IN
supherb_Mob
supherb_HP
supherb_Fly
supherb_corner

שמן MCT גליל מופק מליבת אגוז הדקל ואגוז קוקוס ומתאים לכל מטבח. טבעוני, צמחוני, קטוגני, פלאוליתי, כשר- ניים יור קיטצ'ן.
MCT הינו שמן צמחי אשר מכיל 100% שומן רווי, ולכן אינו מתחמצן כלל ולא הופך לשומן טראנס בחימום, עובדה המאפשרת להשתמש בו למספר מחזורי טיגון בלי שיישרף.

השמן אינו קופא אף לא בטמפרטורת המקרר.

הוא נטול טעם לוואי ולכן משתלב בקלות בכל המטעמים והרטבים.

תודות למקורו הצמחי הוא כשר פרווה למאכלי בשר וחלב.

מכאן אפשר להבין מדוע שמן MCT גליל יכול להשתלב במנות רבות בכל מטבח. משפים מומחים עד בשלנים חובבים, כולם יוכלו ליהנות מעבודה עם שמן נוח כל כך.

אם גם אתם רגישים לטעמים, חוששים מחימום שמנים, או מבינים את הצורך בשומן רווי פרווה לאפיה ובישול- כדאי לנסות את שמן האמסיטי. לא תצטערו.
גם אנחנו ניסינו, הנה כמה דוגמאות למתכונים ממטבחים שונים.

 

מתכונים מהמטבח דל הפחמימות

 

המתכונים באדיבות עמיחי חיות, מנהל קבוצת הפייסבוק My Life, My Diabetes לתזונה דלת פחמימות, קיטוגנית וקרנבורית ומלאה במתכונים. הכנסו לקבוצה כדי להכיר את סיפור ההחלמה המדהים של עמיחי, שבדרכו להיות דיאטן המתמחה בסכרת ומחלות מטבוליות.

 

מתכון מהמטבח הטבעוני

טיפים לכל מטבח

יש מי שהתרגלו להתחיל את הבוקר עם בוסט של שייק מכיל-כל. אוהבים את השייק שלכם מתוק מתמרים ופירות או שופע עלים ירוקים במתיקות מעודנת? כך וגם כך תוכלו להעשיר את השייק שלכם בכף של שמן MCT שיוסיף מלאות למשקה ויעשיר אותו גם בשומן בעל זמינות אנרגטית גבוהה.

אגוז הדגל ואגוז הקוקוס

 

ויש מי שדבקים בקפה המסורתי של הבוקר. אם אתם משתייכים לזן הזה, אפשר להוסיף כף שמן לקפה של הבוקר, כמו שעושה ד"ר דני קרת, רופא ונטורופת, כדי לשמור על זיכרון טוב יותר.

שניצל. ילדים אוהבים שניצל. אפשר להפוך את המאכל העממי הזה לבריא יותר כשמטגנים בשמן MCT גליל שהוא עמיד לחימום יותר משמנים צמחיים בלתי רווים כגון קנולה והוא נטול טעם.

דרך אגב זה מתאים לשניצל צמחוני מירקות, מקטניות או שניצל דג או עוף או בקר. רצוי כמובן לבחור את המרכיבים האיכותיים ביותר, בהתאם לסגנון התזונתי שאתם דוגלים בו.

למשתמשים בויטמין E לעור מומלץ לערבב את השמן של ויטמין E עם שמן MCT אשר ירכך את הויטמין ויסייע לו להיספג ברכות ובמהירות רבה יותר בעור.

 

צרו קשר עם אומגה 3 גליל



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו