Laisha_Fly
PassoverFocus_Fly

לנשנש כוסמין על הדרך

מאת: חברת "דגן" - כתבה פרסומית
זמן קריאה: < 1 דקה
בימינו עמוסי הכימיקלים, לא פשוט למצוא עוגייה שנקייה ממרכיבים בלתי רצויים. חברת "דגן", המתמחה מאז שנת 1989 בייצור עוגיות בריאות איכותיות מקמחים מלאים, משיקה לקראת הקיץ סדרה מפנקת של עוגיות שוקולד צ'יפס פריכות מקמח כוסמין מלא ואורגני, וזו בהחלט סיבה לחגיגה. העוגיות עשויות 100% שמן קנולה וללא חומרים משמרים.
Laisha_In

אז מה כוללת הסדרה החדשה?

הסדרה כוללת 2 סוגי עוגיות: "צ'יפס קוקיס" – עוגיות שוקולד צ'יפס קלאסיות, עשויות מקמח כוסמין מלא אורגני עם "טיפות" שוקולד צ'יפס, ועוגיות "צ'יפס קוקיס מיוחד" – מקמח כוסמין מלא ואורגני עם קקאו איכותי ו"טיפות" שוקולד צ'יפס לבן. שני הסוגים מכילים רכיבים טבעיים בלבד.

גוון מתקתק ועדין

"כוסמין הוא זן של חיטה קדומה המוזכר במקורות. הכוסמין אינו מהונדס גנטית והוא עשיר בסיבים תזונתיים אשר מסייעים לתפקוד מערכת העיכול. בנוסף, הוא עשיר באבץ ומגנזיום, החיוניים לשיער, לעור ולציפורניים, ויש בו ויטמינים מקבוצה B, המסייעים למערכת העצבים ותורמים לריכוז וללמידה", מסבירה ד"ר הילה גבע אבירם, נטורופתית, מנהלת מכללת "מדיטבע" ויועצת לחברת "דגן". "קמח כוסמין מלא ואורגני מכיל רק 1/4 מכמות הגלוטן שיש בקמח לבן, יש בו 17 גרם חלבון ל-100 גרם והוא מתעכל בקלות", היא מוסיפה ומציינת כי במהלך העיבוד שלו לקמח, הכוסמין מקבל גוון מתקתק שאנשים אוהבים במיוחד. הכוסמין מכיל גלוטן והוא אסור לחולי צליאק ולרגישים לגלוטן.

סדרת עוגיות השוקולד צ'יפס מתאימה לילדים, בני נוער ומבוגרים שרוצים לנשנש ו"על הדרך" – להרוויח גם ערכים בריאותיים.

חברת "דגן", המובילה בארץ בתחום עוגיות הבריאות (דור שני בייצור עוגיות), מייצרת מגוון ענק של עוגיות ומאפים מדגנים מלאים – כוסמין, שיפון וקמח מלא. העוגיות מיוצרות במפעל משפחתי, בעבודת יד ומחומרים טבעיים. כל המוצרים מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא שומן טרנס. בין המוצרים גם קרקרים, כעכים ועוגיות ללא תוספת סוכר ומגוון רחב של מוצרים טבעוניים.

חברת דגןהעוגיות הן פרווה ועל כן גם כשרות באישור הבד"ץ.

כמה עולה?

מבצע השקה לקיץ  – עד סוף אוגוסט –  22.90 ₪, במקום 28 ₪, (לאריזה של 250 גרם).

איפה משיגים?

להשיג בחנויות הטבע ברחבי הארץ, שופרסל (מתחמי גרין בלבד), עדן טבע מרקט ובחלק מרשתות השיווק.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. רוחי

    חשוב לציין את תכולת הסוכר בעוגיות!

  2. דוד קורש

    מבחינת ההיגיינה הטבעית
    אין דבר כזה שמן בריא.
    גם שמן זית אורגני.
    וכן כל דבר שבא בתוך שקית
    עדיף לא לאכול

  3. רונית

    קמח כוסמין יקר בערך פי 4 מקמח רגיל, וזה בהחלט מייקר את התוצאה (לעומת עוגיות מקמח חיטה). סליחה על שאני הורסת את שמחת "דגן", אין קל מלאפות עם קמח כוסמין, וכל אחד יכול. (בשונה מקמח שיפון, שגם הוא דל גלוטן לעומת החיטה, אבל קשה לעבוד איתו). פשוט יש לעבוד לפי המתכון שיש לכם, ולהחליף את קמח החיטה בקמח כוסמין. אין צורך לשחק עם כמויות או עם תוספת/גריעת נוזלים. מכיוון שהוא טיפה מתקתק, אפשר להוריד מעט את כמות הסוכר (אם רוצים), ואת שמן הקנולה אפשר להחליף בשמן קוקוס (בערך 0.5-0.75 מכמות שמן הקנולה), והעוגיה תהיה עוד יותר בריאה. גם את הביצים (אם יש) אפשר להחליף בטחינה או רסק תפו"ע- והנה לכם מתכון טבעוני. בתאבון!

  4. ליאת

    גיליתי מניסיון שהחיטה המהונדסת היא זו הגורמת לרגישות לגלוטן
    כשבני אדם משחקים אותה אלוקים אז הטבע מחזיר במחלות!!!

    העברתי כמה מטופלים לקמח כוסמין ולא היו להם שום סימפטומים של רגישות
    הכל נעלם….

    הבעיה היא כמות המשחק בד.נ.א של החיטה משהו השתבש שם בעקבות ההנדסה הגנטית וכן גם במעיים שלנו.

    חבל שלא חוקרים זאת יותר לעומק

    בסוף המרצע יצא מהשק

  5. עידן

    העובדה שהקמח אורגני בטלה בשישים חעומת השימוש בשמן מזוקק תעשייתי ולא אורגני. שמנים מזוקקים לא אורגניים הם מוצרים עמוסי רעלים ונטולי כל ערך תזונתי מועיל.

  6. דגן

    האתר מאגד כך מהרלוונטיות שלו וחבל

  7. מרווה

    העוגיות מכילות סוכר וסוכר ככל הידוע לי אינו מרכיב טבעי כלל וכלל נהפוך הוא.
    המחיר הוא זניח בהשוואה לנזקי הסוכר הלבן.