PassoverFocus_Fly
Laisha_Fly

כל האמת על רטלין

לתת לילד רטלין זה כמו לתת לו קוקאין, אומר הפסיכיאטר הישראלי ד"ר ריקארדו שטיינבאום. אם גם אתם שוכנעתם שרטלין זו תרופה ולא סם ממריץ שפוגע בילד שלכם - צפו בראיון עם ד"ר שטיינבאום ותחליטו בעצמכם

צמחים במקום תרופות?, צילום: 123RF

PassoverFocus_IN

 

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. מטילדה

    תגובתי לפסיכיאטר המופיע בקליפ הוידאו היא שיחזור בחזרה לבית הספר לרפואה. אין לו מושג על מה הוא מדבר. הוא סתם פופוליסט. אין לו מושג מה זה הפרעת קשב וריכוז!!!!!

  2. שולה

    התיאורים של ה"רופא" הזה מחרידים. הוא לא מבין את התופעה, לא קורא מחקרים ומגבב שטויות.
    כמי שסבלה מההפרעה הנוירולוגית המוכחת הזאת בילדותה, נערותה ובחרותה – עוד בטרם הוגדרה – זכיתי בגיל מאוחר יחסית לעשות איבחון, ובעקבותיו לקבל ריטלין. אני מפסיקה ולוקחת אותו לפי הצורך. אין שום תופעה חריגה ואיכות החיים שהתרופה מאפשרת בלתי ניתנת לערעור. יבורך המדע שמביא מזור אמיתי לחיינו!!! כל האלטרנטיבות שניסיתי (וניסיתי!!!!) לא עזרו לי כלל ועלו לי הון!!!
    אני מציעה לאתר לסלק את הכתבה המחאתית והמגמתית הזאת. היא לא באמת רצינית…

  3. אבי

    שני הילדים שלי היום בני 25 27 ניבחנו בעזרת "טובה" כבעלי הפרעת קשב וריכוז ועם המלצות חמות של הפסיכולוג לרטלין.
    למזלי דחיתי את ההמלצות.
    את התוצאות אני רואה מול עיני. הילדים שהם כבר בוגרים שהיו ביחידות עילית בצבא למדו ועובדים ובעלי מוסר ורגישות לזולת מבטאים באופן נחרץ שאין לגעת בתרופות אלה וכל תרופה אחרת שהרופא מציע. לאחר שכדור השלג של הרטלין מתגלגל במדרון אכן קשה ובלתי אפשרי לעוצרו והוא גורף הון ליצרנים ולרופאים ועושה נזק בילתי הפיך לילדים.