PassoverFocus_Fly
Thymoquin_Fly

תפוח נוגד קרינה סלולרית

מאת: ד"ר מרדכי הוכברג, תזונאי ומחבר כתב העת "תזונה פלוס"
זמן קריאה: < 1 דקה
מדברים כל היום בטלפון הסלולרי? תאכלו הרבה תפוחי עץ, זרעי חמניות וכוסמת. מסתבר שלמזונות הללו יש יכולת לסייע לגוף להתנקות מנזקי הקרינה

תפוח עץ - מתאים לתזונת ספורטאים - מגן על הגוף במגוון דרכים (pixabay_condesign)

Thymoquin_In

הדרך היותר טובה להתגונן בפני קרינה סלולארית היא לא להשתמש במכשירים אלו. אבל, לא תמיד זה אפשרי. מסתבר שיש מספר מזונות שמצמצמים את הסיכון לנזקי קרינה. מזונות אלו הם תפוחי עץ, זרעי חמניות וכוסמת.

רובנו חשופים כל הזמן לקרינה סלולארית ואלקטרומגנטית מטלפונים ניידים, מחשבים, קווי מתח חשמלי, טיסות ותנורי מיקרוגל. קרניים אלו, שעוברות גם דרך גופנו, גורמות לנזק על-ידי יצירת רדיקלים חופשיים.

מזונות כמו תפוחי עץ, זרעי חמניות וכוסמת מנקים מהגוף את נזקי הקרינה. במזונות אלו יש פקטין שנקשר לשאריות של תאים שנפגעו ומסלק אותם מהגוף. בכוסמת יש חומר גלוקוזי (Glucoside) שגם הוא מגן מפני קרינה.

גם מיץ עשב חיטה, כלורלה וזרעי פשתן מסייעים בניקוי הגוף מנזקי קרינה. זרעי פשתן עוזרים לבנייה מחדש של תאים שניזוקו מקרינה.

מה עוד ניתן לעשות? אמבטיות עם מי ים או עם סודה לשתייה אף הן מנקות את הגוף מרעלים, כולל משאריות חומרים שנוצרו מנזקי קרינה.

לאצות ים ולרוטב מיסו יש גם כן תועלת רבה לטיפול באנשים מנפגעו מקרינה. יש הטוענים שמזונות אלו הם שסייעו לנפגעים ביפן ובכור בצ'רנוביל. ניתן לאכול אותם או לקחת כתוספים. בשני המקרים הם יסייעו בניקוי.

מקורות
Pitchford Paul. Healing with Whole Foods, p 72
https://www.naturalnews.com/030664_cell_phones_rad

 


רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. ד"ר אורי

    הוא הפרי הכי מרוסס!, לכן חייבים לקלף או -הכי טוב -לקנות אורגני.