Laisha_Fly
Thymoquin_Fly

מלאו לך 60? הגיע הזמן לתחזק ולחזק את הגוף עם קולגן

בכל גיל חשוב לשים את עצמך במרכז, ובגיל השלישי יותר מתמיד את צריכה להיות במקום הראשון. בעוד שתופעות כמו קמטים והדלדלות העצם הן בלתי נמנעות, יש דרך טבעית לשפר את המראה וההרגשה. איך קולגן יכול לסייע לך? כל המידע בכתבה

צילום: איריס ברי

collagenplus_POST

הגוף שלך כבר לא מה שהיה פעם. גם אם ההבדלים מאתמול להיום לא באמת בולטים לעין, זה תהליך טבעי, פיזיולוגי, שקורה בסופו של דבר לכולנו.  אם הסתכלת בתמונות מלפני עשור, והשווית לתמונות מיום ההולדת של הנכד לפני שבוע – ודאי הבחנת בהבדלים משמעותיים. העור מדולדל יותר, יש כבר קמטים, פגעי שמש… כל אלה חיצוניים ונראים לעין. אבל לפעמים הנסתר רב על הגלוי, ומגלים את הבעיות ואת השחיקה במערכת השלד רק כשכבר מאוחר מדי.

 

אוסטיאופורוזיס – הדלדלות העצם וקולגן

אוסטאופורוזיס היא מחלה "שקטה", שמאופיינת בדלדול העצם. מסת העצם מתחילה להידלדל בעקבות כמה גורמי "סיכון", דוגמת גיל, מין, תורשה, תזונה לקויה ועוד. כשצפיפות העצם יורדת, חבלות קטנות כגדולות גורמות לשברים, בעוד שבמצב רגיל כנראה לא היו גורמות נזק כלל. אם לא בודקים את צפיפות העצם באופן יזום, מגלים את הפגיעה רק כאשר מתרחשים שברים – שברים "סטנדרטיים" הנגרמים מחבלות או מנפילות, שברים בפרקי הידיים שנגרמים כתוצאה מבלימת נפילה ובמקרים חמורים יכולים להיגרם שברים בצלעות כתוצאה מעיטוש חזק. לכן נהוג לומר, שאיבחון המחלה מגיע כשהמצב כבר חמור ומאוחר מדי.

החלבון החשוב ביותר ששומר על עצמות גוף האדם הוא קולגן (collagen). כשמאגרי הקולגן מצטמצמים, צפיפות העצם יורדת וספיגת הסידן הופכת יעילה פחות ופחות.

 

הזדקנות העור – כשהמראה של העור רפוי ומקומט

גם במראה החיצוני יש לקולגן תפקיד חשוב – הוא מעניק לעור נפח. וכשייצור הקולגן פוחת, העור, שגודלו ושטחו נשארים זהים, צריכים להקיף נפח קטן יותר. כך נוצר מצב, שהעור נראה רפוי ומקומט.

כאשר חוקרים מתעשיית היופי חקרו את תרומתו של הקולגן לבעית דלדול העור והקמטים, הם גילו, כבדרך אגב, שיש כמה תת-סוגים של קולגן בעור, כאשר לכל אחד מהם תפקיד שונה במראה ובתפקוד העור: קולגן הידרוליזט (הידרו = מים), כשמו כן הוא – מגביר את רמת הלחות בעור, ומעלה את גמישותו. קולגן פפטיד – מגביר גם הוא את גמישות העור. קולגן טריפפטיד – משפר את רמת הלחות בעור ומאיץ בו תהליכי החלמה.

בקולגן ישנם הרבה סוגים, אך שלושה עיקריים (המסומנים I II III) שבהם, אחראים על תפקודים שונים במערכת השלד: סוג אחד אופייני לגידים, עצמות ורקמות חיבור. סוג שני אופייני לסחוסים. סוג שלישי ברקמות חיבור דלילות כגון קשרי לימפה.

אחרי שנים רבות, בהן טיפולי ותוספי קולגן שימשו רק לתעשיית היופי והאסתטיקה, החדשות האחרונות והמסעירות הן שקולגן, במינון הנכון ובמולקולה הנכונה – מתאים גם למפרקים.

את "קולגן פלוס" ניתן להוסיף לתזונה ולאורח החיים, כמו מוצרים דומים נוספים, בטבליות או באבקה, לפי בחירתך וכפי נוחיותך. ההבדל הגדול הוא באיכות הקולגן, כאשר "קולגן פלוס" מעניק יתרונות ייחודיים: עצירת תהליכי הידלדלות העצם, חיזוק השיער והציפורניים, שיפור מראה העור ומיצוקו, הקלה בדלקות פרקים, שיקום חניכיים ועוד.

אז מעבר לשיפור החיצוני, הברור לעין, במראה עור מוצק יותר, בחברת קולגן פלוס פיתחו מוצרי קולגן המשמשים גם לשיפור התנועה, חיזוק, ושימור של המפרקים, העצמות והגידים.

לקוחות רבים של החברה מעידים על שיפורים רבים ומעבר לכך על תחושה הגופנית הכללית  מעולה. אין פלא, שכשנראים יותר טוב וכשנעים יותר טוב, גם מצב הרוח הרבה יותר טוב ותחושת החיוניות עולה בהתאם.

 

360 מעלות של שיפור – סיפורה של חני

"לפני כשנה וחצי נחשפתי לראשונה לתוספי התזונה של קולגן פלוס, זה היה ממש במקרה, הייתי אצל חברה, היא לקחה שקית אחת והכניסה לתוך המשקה, שאלתי אותה מה היא לוקחת, היא הציעה לי לנסות, והשאר היסטוריה".

מספרת חני טבצ'ניק מזכרון יעקב, בת 62 וחצי, גיל שהמראה והאנרגיות שלה לא משקפים. חני היא אישה עסוקה, בלו"ז שלה יש פילאטיס, התנדבות בויצו ובעוד מסגרות, "לפני כן צרכתי תוספים של חברות אחרות, ואז עברתי לקולגן פלוס, ואני מרגישה שמאז שהתחלתי להשתמש במוצרים שלהם ההרגשה טובה יותר. אני מרגישה מעולה"

צילום: איריס ברי

 

במה בא לידי ביטוי השינוי?

"מרקם העור. יש לי עור 'של ג'ינג'ים' שמתייבש מאוד. מאז שאני משתמשת העור יותר חלק – לא שאני נראית בת 18, אבל הוא נראה יותר מלוחלח ומחמיאים לי. המרקם שלו יותר נעים.

גם השיער ממש השתפר. חברה שלא ראתה אותי הרבה זמן שאלה איך השיער נראה טוב – בזכות הקולגן השיער ארך, הוא נראה הרבה יותר בריא ועבה, ואפילו הפסקתי לצבוע אותו.

גם הציפורניים, שבחיים לא היו לי – נשברו והתפצלו, עכשיו הן נראות נהדר ואני יכולה למרוח בכיף לק, כמו של גדולים".

 

אני מבינה שאת מתאמנת שנים, איך הקולגן משפיע על האימונים והתנועה שלך?

"נכון. אני מתאמנת ופעילה הרבה זמן, אך מאז שהתחלתי עם התוסף, יש שיפור ממשי בתנועה, המפרקים עם יותר תנועתיות ואני מרגישה טוב יותר. זה כמו בורג שמשמנים ואפשר להבריג בקלות, כך המפרקים משומנים ואפשר לנוע בכיף".

 

להפיק את המיטב מכל יום ומכל שנה

אז נכון, גיל 18 כבר לא יחזור, ולמרות זאת, אפשר ורצוי ליצור עבורנו חיים הרבה יותר משמעותיים, בריאים, ואסטטיים.  ציפורניים חזקות, שיער חזק יותר, עור יותר מוצק ותנועה קלילה יותר הם לחלוטין בהישג ידך. רק נותר למלא את הפרטים ומומחה מטעם קולגן פלוס יחזור אליך עם כל המידע.

צרו קשר עם קולגן פלוס



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו