11_flyL

Powered by WP Bannerize

ecosapp_CU_R

Powered by WP Bannerize

טחורים (Hemorrhoids)

מאת: מאת ד"ר ג'יימס באלך (M.D) וד"ר מארק סטנגלר (N.D)
המלצות לתזונה בריאה בנושא טחורים מתוך "האנציקלופדיה החדשה לריפוי טבעי"

כמעט כל אדם הסובל מטחורים – גם מי שאינו סובל מעצירות – יוכל להפיק תועלת מעריכת שינויים בתזונה.

מזונות מומלצים לטיפול בטחורים

אם אינכם רגילים לתזונה עתירת סיבים תזונתיים, שלבו בהדרגה את המזונות המומלצים להלן בארוחותיכם. אם תאכלו מיד כמות גדולה מדי של סיבים, אתם עלולים דווקא להגדיל את העומס המוטל על דרכי העיכול.

כאמור, הדרך הטובה ביותר לטפל בטחורים היא באמצעות צריכה גבוהה יותר של סיבים תזונתיים. הרבו באכילת דגנים מלאים, פירות וירקות טריים או מבושלים קלות, קטניות, אגוזים וזרעים.

 

ומאיזה מזון כדאי להימנע?

 

טיפים יומיומיים להתמודדות עם הטחורים

 

טיפול תזונתי

• טופו עם סוכר: הניחו בסיר פרוסת טופו וכף סוכר. הוסיפו מים בכמות מספקת לכיסוי הטופו. הרתיחו, הנמיכו את עוצמת הלהבה ובשלו במשך 5 דקות. אִכלו את הטופו ושתו את המרק כל בוקר על בטן ריקה.

• פטריות לבנות ופטריות שחורות ותמרים: השרו במים 7 גרם פטריות לבנות ו-7 גרם פטריות שחורות Chinese black במשך 3 שעות. בשלו אותם בסיר עם 10 תמרים ב-3 כוסות מים. חלקו ל-2 מנות. אִכלו פעמיים ביום במשך שבוע.

• ערמונים עם סוכר חום. קלפו 30 גרם ערמונים. הוסיפו כוס מים ו-15 גרם סוכר חום. הביאו לרתיחה. הנמיכו את עוצמת הלהבה ובשלו במשך 3 דקות. אִכלו פעם ביום.

 

השאירו תגובה: