Sunrider_Fly
himalayaKrem_Fly

הדיאטה של רודריגז

מאת: חברת PRODIET
זמן קריאה: 2 דקות
ד"ר ראול רודריגז ובועז שוורץ פיתחו שיטה ייחודית להרזיה בשם PRODIET, שכוללת תוכנית תזונה הדרגתית למשך 80 יום, מוצר צמחי וגם ספרון שמלווה את התהליך. כתבה פרסומית
himalayaKrem_IN

כל מטפל חש שמחה ואושר כאשר נקרה על דרכו כלי טיפולי רב עוצמה, שיטה המביאה בשורה של ריפוי לבעיות שעד כה סרבו להיכנע בפני כל טיפול.

בעיית ההשמנה לא רק שאינה נעלמת אלא מתרחבת ומופיעה בגיל מוקדם יותר.  ההשמנה מתרחבת ומהווה גורם מוות ותחלואה עיקרי כתוצאה מאורח חיים. אלפי שיטות טיפול מהפכניות, מדעיות, טבעיות, וההשמנה עדיין מתפשטת. אנשים נכשלים שוב ושוב וגובר השומן הנצבר, בנוסף לתסכול רב ונזק כלכלי.

דיאטת ה-PRODIET של ד"ר רודריגז היא אולי אחת הדיאטות היעילות ביותר ביחס לתרבות הצריכה, ויותר מכך היא "תוקפת" את הבעיה מהשורש, כפי שאף דיאטה אינה עושה. תהליך ההרזיה מלווה במוצר צמחי פעיל, שהינו הבסיס להצלחת הדיאטה.

ערכת הדיאטה מלווה בשני תוספים וספרונים המסבירים אודות התהליך ומלווים את המטופל צעד אחר צעד בדרך להצלחה.

השיטה של PRODIET מתבססת על מחקר שערך בשנות ה- 60- 50 ד"ר סימונס. המחקר

חשף הורמון, המהווה "מפתח" למאגרי השומן המיותרים בגוף. הכוונה להורמון המפענח ומפרק את אותם מאגרי שומן בהם אנו נלחמים בכל תהליך של דיאטה מפרכת ולרוב נכשלים בפירוקם.

בשנים האחרונות נמצאו צמחי מרפא הפועלים בגוף בדרך הדומה לפעילות ההורמון. היתרון כמובן הוא שמדובר במוצר צמחי וטבעי יעיל ובטוח. התמציות פותחות את מאגרי השומן המזיקים, מפרקות והופכות אותם לאנרגיה. כמו כן, התמציות יוצרות תחושת שובע תוך כדי נטילת הפרו דיאט ולאיזון תחושת הרעב לאחר הפסקת נטילת המוצר.

המסלול שבנו ד"ר רודריגז ועמיתו בועז שוורץ (שהשיל 19 ק"ג ממשקלו במסגרת הדיאטה) הינו של 80 יום, כאשר הירידה המשמעותית מתרחשת ב- 40 הימים הראשונים. והשלבים הבאים באים להכין את הגוף ליציאה מהדיאטה. מאות רבות של מטופלים כבר עברו את התהליך בהצלחה יוצאת דופן.

ומה קורה לאחר 80 ימי הדיאטה?

ד"ר רודריגז: "אחרי הירידה במשקל, הגוף מתרגל לאכול כמויות קטנות יותר. התשוקה למתוק  ולמזונות מזיקים נעלמת, ובכך מתאפשרת שמירה על משקל תקין לאורך זמן".
"הערך המוסף של הדיאטה הזו הוא שמתבצע תהליך  restart לגוף", מוסיף בועז שוורץ .

"על פי ניסיונו, כאילו מדובר באיזון ביוכימי בין המוח למע' העיכול, לאחר גמר הדיאטה מצאתי את עצמי אוכל כמויות אוכל קטנות משמעותית מבעבר והשליטה בשעות הערב  על הנכנס לפי היא אבסולוטית (מה שהייתה הבעיה המרכזית בעבר), ההצלחה הינה מעבר להרזיה עצמה. משתתפי הדיאטה דיווחו על ירידה ברמות הכולסטרול בדם, ירידה בסוכר, ובעצה עם רופא היו אף שהפחיתו והפסיקו נטילת כדורים קבועים.

התופעות המוכרות מאוד במהלך דיאטות שונות הינן נפילת העור והברק וירידה באנרגיה הכוללת בגוף. בדיאטת ה-PRODIET התופעות הללו לא מתרחשות, שכן פרוק מאגר השומן על ידי הנוסחה  הצמחית ממיר את השומנים לאנרגיה. זו גם הסיבה שהיורדים במשקל נראים זוהרים ואנרגטים יותר מתמיד, גם כתוצאה מניוד של שומנים מהמאגרים ומניעת מחסור באזורים בעייתיים.

חשוב להבהיר כי הדיאטה מוצעת עם תזונה של 5 שלבים ברורים וקלים לביצוע, אין צורך לעסוק בפעילות ספורטיבית לשם השגת תוצאות טובות ומרשימות.

עשרות מטפלים עברו בתקופה האחרונה הכשרה ואימצו את השיטה, ניתן לרכוש את ערכת הפרו דיאט דרך קליניקות מובחרות אות דרך אתר החברה:  www.prodiet.co.il

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו