supherb_Fly
himalayaKrem_Fly

שיטת צופיה – מניעה וטיפול בנזקי סטרס

סטרס, על כל היבטיו, הוא הגורם המשמעותי ביותר להיווצרות של חולי בעולם המערבי. שיטת צופיה פותחה לטיפול טבעי בנזקי הסטרס (בגוף ובנפש) ולהחזרת תפקוד מלא וללא כאב לכל מערכות הגוף.
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • וידאו
  • מאמרים
  • המלצות
כתובת
מנחם בגין 121, עזריאלי תל אביב, המגדל המשולש, קומה 38, פרוזדור D
שעות פתיחה
10:00-20:00
פרטי התקשרות
טלפון: 054-3143134
מייל:
info@shita-zofia.co.il
מפה
קישורים נוספים
מתמחה ב:
טיפול טבעי בנזקי הסטרס

שיטת צופיה, בעודה נשענת על עקרונות הרפואה המערבית, היא שיטת טיפול טבעית והוליסטית המתיחסת לגוף ולנפש.

השיטה פותחה ע"י צופיה שטייר, מטפלת בכירה שעברה הסמכות רבות בארץ ובעולם. בנוסף לתעודות של נטורופתיה, הרבליסטית קלינית, קינסיולוגיה יישומית, רכבות אנטומיות ועיסוי רפואי, יש לה גם רקע מדעי מעמיק בביולוגיה וביוכימיה של הגוף.

כדי למצוא פתרון לבעית הבריאות שלה – פיברומיאלגיה – היא זיהתה את הצורך בשיטת טיפול שמסוגלת לגעת בכל גורמי המחלה (=גורמי סטרס), הן במישור הנפשי, במישור המבני (מערכת התנועה) ובמישור הביוכימי (התהליכים המתרחשים בתוך הגוף). כדי לשמור על בריאות, שלושת המישורים צריכים לתפקד במלואם. חוסר איזון באחד המשורים יפגע גם באיזון של שניים האחרים. מסיבה זו, ברוב המחלות הכרוניות, כמו כן בכאב כרוני, יש מעורבות של שלושת המישורים. כדי להחזיר בריאות לגוף יש להתיחס לשלושתם במקביל.

בהתאם לכך, הטיפולים בשיטת צופיה משלבים בין שיטות נטורפתיות (תזונה, תוספים, צמחי מרפא ועוד), לבין טיפול מנואלי במערכת התנועה ושיטות טיפול שנוגעות בנפש ובנשמה.