Nikui_Fly
Thymoquin_Fly

ליזה ארזואן

ליזה ארזואן מנהלת קליניקה טיפולית ברפואה טבעית, מעבירה הרצאות וסדנאות לאורח חיים בריא. בוגרת מכללת רידמן בהצטיינות במסלול נטורופתיה N.D מאבחנת באירידיולוגיה ורפלקסולוגיה. מטפלת בתזונה, צמחי מרפא, פרחי באך, רפלקסולוגיה, דמיון מודרך ועוד
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • מאמרים
  • המלצות
כתובת
ירושלים מרכז העיר, מבשרת ציון – הארבל 34
שעות פתיחה
ימים א-ה בין השעות 8:00-21:00.
פרטי התקשרות
טלפון: 050-2766681
מייל:
lizative@gmail.com
מפה
קישורים נוספים
מתמחה ב:
מנחה תהליכים בשינוי אורח החיים המביאים בחשבון בעיות וסימפטומים שונים כמו בעיות עיכול, בעיות משקל, בעיות מטאבוליות ועוד. הטיפול כולל טיפולי מגע, תזונה, צמחים ועוד

מי אני? 

ליזה ארזואן מנהלת קליניקה טיפולית ברפואה טבעית, מעבירה הרצאות וסדנאות לאורח חיים בריא.

בוגרת מכללת רידמן בהצטיינות במסלול נטורופתיה N.D מאבחנת באירידיולוגיה ורפלקסולוגיה. מטפלת בתזונה, צמחי מרפא, פרחי באך, רפלקסולוגיה, דמיון מודרך ועוד.

אני מאמין מקצועי

אני מאמינה ביכולתו המופלאה של הגוף לרפא את עצמו ובאדם כמי שיכול לאפשר זאת.

כל אחד מאתנו שונה מהאחר במהות, ביכולת ובסגנון החיים, לכן חשוב לאבחן את יכולת המטופל להבין את סגנון חייו ולהתאים עבורו טיפול המביא לאיזון גוף ונפש, טיפול בתסמינים תוך כדי תמיכה בתהליכי שינוי וסיוע ובהפחתת מתחים יומיומיים, אני רואה חשיבות רבה במפגש אישי מעמיק ומאבחן.

בשנים בהם אני מטפלת, התוודעתי ליכולת ההסתגלות שלנו לכאב ולבעיות שונות בגוף, כאבי ראש, כאבי פרקים עצירות ועוד. תחילה התסמינים מופיעים בתדירות נמוכה ואז הולכים ומתגברים, מיציאה פעם ביומיים זה הופך ליציאה פעם בשבוע, כמענה אנו נעזרים במיץ שזיפים, סיבים תזונתיים וצמחים משלשלים הנותנים את הטיפול המידי אך לא מטפלים במקור הבעיה. טיפול במקור הבעיה יתבטא בשיפור תפקודה של מערכת העיכול.

אני מייחסת חשיבות רבה לאורח חיים בריא ותומכת בשינוי מקיף ושלם, הטיפול אינו מתמקד רק בסימפטומים אלה גם בבעיה העמוקה ממנה הם נובעים.

אני מאמין תזונתי

בעיות רבות בגופנו הן ביטוי לתזונה לא נכונה, במקרים רבים בניסיון לשיפור התזונה אנשים חווים קושי בתהליך, כשמאבחנים את אופי האכילה והתזונה מגלים קשר בין הקושי אל כמות המזון הנצרכת, זמן האכילה, איכות המזון והמצב הרגשי.
אני מאמינה שאין גישה תזונתית נכונה ובריאה לכולם והדגש הוא בזיהוי נכון של

צורכי האדם והתאמת התזונה הנכונה אליו.

* במצבים בהם יש מגבלה בריאותית להגיע אלי, ישנה אפשרות הגעה אל בית המטופל.