PassoverFocus_Fly
supherb_Fly

הילה עוגן-מירקם

ניקוי רעלים בשיטת קולון הידרותרפיה, הרצאות בנושא מערכת העיכול, סדנאות אוכל בריא
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • וידאו
  • מאמרים
  • המלצות
כתובת
מושב תלמי יפה, רחוב תלמים
שעות פתיחה
ימים א-ה' 16:00-21:00 ימי ו' 07:00 – 14:00 בתיאום מראש
פרטי התקשרות
טלפון: 054-8100078
מייל:
tipasgula@yahoo.com
מפה
קישורים נוספים
מתמחה ב:
עצירות, שלשולים, כאב בטן, נפיחות,השמנה, בעיות עור, מעי רגיז, גזים, טחורים, סטרס, דיכאון, כאבי מפרקים, כאבי ראש, מיגרנות, תזונה לקויה, קנדידה, עודף משקל, חרא נפשי

שמי הילה עוגן-מירקם ואני עוסקת בריפוי של מערכת העיכול, תוך מיקוד בשיטת קולון הידרותרפיה, הרצאות וסדנאות למבוגרים ובני נוער.

כבת של מושבניקים גדלתי קרוב לטבע, ולמדתי דרכו כיצד להקשיב פנימה. חייתי במדבר ובטבע מתחת לכוכבים מספר שנים, שם התפתח דו שיח שיהיה תמיד לאחד מעמודי היסוד של דרך הריפוי הטבעית שלי.

מסע הריפוי האישי שלי התחיל מהמחלות מהן סבלתי. במהלך חיי, מערכת החיסון שלי הייתה מועדת לפורענות, פגשתי הרבה רופאים שהעמיסו עליי כדורים ותרופות, אך הבעיה לא נפתרה. חייתי בעיר הגדולה וכשהייתי אמורה להיות במיטבי, סבלתי מבעיות בריאות שונות, בעיקר בעיות של מערכת העיכול, מערכת העצבים, מערכת החיסון. הייתי אדם לא מאושר.

רק כשהגעתי לרפואה המשלימה יכולתי לטפל בבעיות מהשורש, נחשפתי לטיפולי רפלקסולוגיה שעזרו לי לטהר ולחזק את מערכת החיסון, שילבתי אותם עם דמיון מודרך וקריסטלים. המשכתי בריפוי כשלמדתי רפואה סינית וטופלתי בדיקור, צמחים ושיאצו. הרגשתי נפלא וידעתי שכמו שאני לקחתי אחריות על בריאותי – כל אחד יכול.

כשאבא שלי הלך לבדיקת קולונוסקופיה שגרתית, גילו אצלו סרטן במעי הגס. אחרי הניתוח שהצליח הוא סבל מאד מכל מה שקשור בתפקוד לקוי של המעי הגס – עצירות, שלשולים, גזים ובטן נפוחה. הפניתי אותו לטיפול בקולון הידרותרפיה הידוע גם בשמות קולוניקס או הידרוקולון. ראיתי את התוצאות והחלטתי ללמוד את התחום. בשנת 2008 התחברתי לקולון הידרותרפיה – מצאתי את השיטה לניקוי הגוף והנפש.