supherb_Fly
Laisha_Fly

דפנה אמון – בריאות ותזונה טבעית

דפנה אמון היא שפית של רו-פוד ומרצה לתזונה ובריאות טבעית. היא מלווה קורסים וסדנאות להעצמת הבריאות וכישורי מטבח יצירתי ומלא-חיים. וליווי משפחות לתזונת-ילדים טבעית ויצירת בית בריא.
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • וידאו
  • מאמרים
  • סדנאות
כתובת
תל אביב
שעות פתיחה
9:00-17:00
פרטי התקשרות
טלפון: 050-7861199
מייל:
veganbari@gmail.com
מפה
קישורים נוספים
מתמחה ב:
רו-פוד ומרצה לתזונה ובריאות טבעית. היא מלווה קורסים וסדנאות להעצמת הבריאות וכישורי מטבח יצירתי ומלא-חיים. וליווי משפחות לתזונת-ילדים טבעית ויצירת בית בריא.

אם חשבת שלאכול תזונה טבעית ורו-פוד דורשים משמעת עצמית, כנראה שעוד לא פגשת את המטבח של דפי.

אני מאמינה שעיקר המזון שלנו צריך להיות טרי, מלא-חיים, עונתי, עסיסי ובשל. למרות שנהגתי לאכול בריא יחסית, מיגרנות, עצירויות ודלקות גרון היו חלק משגרת החיים שלי. לא תיארתי לעצמי שתזונה טבעית ורו-פוד ישפרו כל-כך את המצב ויגרמו לי להתאהב בכוחות הריפוי שיש לגופי. התחלתי להעמיק לחקור ולהתנסות בעצמי בתזונה הטבעית. העור הפך יותר חלק וקורן, המחשבה נעשתה יותר מחודדת, הפסקתי לספור קלוריות וליהנות מ"תזונה של חופש" והגעה למשקל הגוף הטבעי.

היה לי עסק בוטיק לאוכל טבעוני והפכתי אותו לרו-פוד. במקביל העשרתי את הידע שלי בלימודי "בריאות טבעית" בארץ ובחו"ל. התחלנו להביא אלינו הביתה אנשים ללמד אותם להכין את המתכונים שלנו ולהפיץ את הידע. היום אני מעבירה סדנאות וקורסים פרונטאליים ואינטרנטיים, המתאימים לאנשים המעוניינים להכניס את השינוי לחייהם וגם קורסים המיועדים להורים ומשפחות שרוצים להפוך את ביתם לבית-בריא עם מזון טבעי שמשמח את ילדיהם.