PassoverFocus_Fly
PassoverFocus_Fly

אלירן דה-מאיו

מכירים אנשים שיכולים להרגיש הרבה יותר טוב, אך אין להם את התנאים? מכירים אנשים שמבלים הרבה בבתי חולים אך מעולם לא היו בבית בריאות?
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • וידאו
  • מאמרים
  • המלצות
כתובת
תובל
שעות פתיחה
כל השנה
פרטי התקשרות
טלפון: 058-4-818-518
מייל:
Contact@Demayo.co.il
מפה
קישורים נוספים

בית בריאות ייחודי וראשון מסוגו בישראל מקום להחלמה ממצבים רפואיים מורכבים. בית טיפולי לשהות ממושכת המעניק את כל התנאים לריפוי

המרחב היחיד בישראל להחלמה מלאה, שלמה!
תכנית רב-שלבית לשיקום, התאוששות, התחזקות והחלמה קלינית בהתאם לצורך שלך.

  • בית בריאות והתכנסות הינו מרכז בריאות ייחודי וראשון מסוגו בישראל. מרכז המציע מרחב מוגן להחלמה ממצבים רפואיים, על ידי ליווי צמוד ותכנית מותאמת אישית עבור כל אחד ואחת.
  • במהלך השהות צוות המרכז מציעים מגוון שירותים לשיפור הבריאות והרווחה האישית וכן ליווי וניהול של מצבי מחלה מורכבים. השהות הממושכת במקום מאפשרת שינוי יסודי של הרגלים ודפוסי התנהגות המעודדים תחלואה בגוף ובנפש תוך כדי עיצוב מחדש של הרגלים התורמים לריפוי ובריאות אשר יישארו אתכם לטווח הארוך גם בחזרה לביתכם.
  • אנו משתמשים בפרוטוקול בטוח ויעיל ביותר מבחינה מדעית וללא טיפול פולשני, להתחזקות פיסית, מנטאלית ורגשית. אלירן דה-מאיו והצוות מלווים אישית את המטופלים לאורך כל הדרך.
  • המרכז שם לעצמו מטרה להיענות לצרכים ייחודיים של כל אורח/ת תוך שמירת הדינמיקה הקבוצתית הממוקדת במטרות המשותפות לכולם.
  • הצלחה מבחינתנו היא כאשר אינכם הופכים לתלויים בנו וחוזרים אלינו שוב ושוב, אלא כאשר אתם ממשיכים לחיות את המהות לשמה באתם לעולם, תוך כדי טיפוח הגוף הפיסי, הרגשי ונוכחותכם הרוחנית.


אמינות
ניסיון מצטבר במצבים מורכבים ושונים, לאורך שנים בשילוב עם ידע נרחב ומדעי מהסוג הממוקד בבריאות ולא במוצרים ורווחיות על חשבון הבריאות.

הזדמנות
אנו מאפשרים ונותנים לגוף שלך הזדמנות נדירה, כל מה שהוא צריך במדויק; תזונה ותנועה, נשימה עמוקה, טבע ירוק ופריחה, הפחתת הסטרס ותוכן המחבר אותך חזרה לגוף החיים והשמחה. 15-17 שעות בכל יממה של פעילות ותמיכה, מלבד זמן לשינה ומנוחה.

מה תקבלו?
תזונה מדויקת על בסיס בדיקות דם, ההיסטוריה התזונתית ומצבך הבריאותי בהווה. מסגרת מבוקר עד ערב של הליכה ותנועה בעצימות וסגנונות שונים המותאמים למצבך. קשר יומיומי עמנו בכל צורך ושינוי בתפריט ובתכנית לפי מצב הרוח וההרגשה.תוכן עיוני ומעשי להעשרת הידע, ההבנה, ההפנמה והיישום בבית שלנו ובהמשך גם בבית שלך עם המשפחה. כל מה שתצטרך לדעת להמשך ההחלמה, השמירה על הבריאות האופטימלית שלך ושל משפחתך.


תוצאות
תוצאות מיידיות במצבים כרוניים אשר מגיבים ומשתפרים במהרה, סוכרת ויתר-לחץ-דם המשתפרים עד מתאזנים לחלוטין, ללא תרופות, במספר שבועות/חודשים בודדים. הזדמנות ראשונה, מקיפה ואמיתית לריפוי של מחלות ארוכות שנים תוך מספר שבועות ושינוי דרמטי לטובה באיכות השינה, עצימות הכאב, מצב הרוח, המדדים הקליניים הנמדדים והתקווה.

אנו מתחייבים לתוצאות!
כל עוד את/ה משתפ/ת פעולה ובהנאה.

אל תתן לבריאותך לחכות, היא מקור העוצמה שלך!
אנו מארחים בין 8-15  אנשים בו-זמנית,
אנו מעניקים תשומת לב מלאה ואישית לכל אחד ואחת!

בית הבריאות פתוח כל השנה להחלמה באווירה משפחתית, אינטימית ועם שפע של ירוק ופריחה.  תכניות ממוקדות של שבוע או שבועיים ועד מספר חודשים, עד להשגת החלמה והתחזקות מלאים ומשמעותיים. התכנית גמישה ומותאמת לצרכים האישיים שלך, משפחתך ותעסוקתך.

אנו נלווה אותך עד לשלב ההחלמה המתבקש מצידך.

שלחו הודעה בטופס מעלה לקבלת כל הפרטים, העלויות ופירוט התכניות. אפשר גם  להתקשר למס': 058-4-818-518.