ecosupp_FLY

Powered by WP Bannerize

ecosapp_CU_R

Powered by WP Bannerize

21 המזונות הטובים ביותר להזנת המוח

יש מאכלים שיכולים להועיל למוח שלכם באופן דרמטי, ומוכחים כאפקטיביים באופן מחקרי. חלקם אפילו כבר נמצאים אצלכם במטבח

אחרי שבכתבה הקודמת הבהרנו מה המחקרים אומרים על בשר והנזק שהוא גורם למוחנו, הגיע הזמן להבין אילו מאכלים עושים לו טוב:

 

פירות יער

פירות יער נחשבים למועילים במיוחד למוח. צילום: 123RF

 

 

צמחי תבלין, שום ושמן זית - הקשר בין עולם הצומח ליהדות

שמן זית כתית עושה פלאים. צילום: unsplash

 

 

כורכומין

כורכום מככב ברשימה. צילום: RF123

  1. דגנים מלאים: עתירי סיבים מפחיתי כולסטרול, פחמימות מורכבות, חלבון וויטמינים מקבוצת B. העמילנים בדגנים מלאים כגון שיבולת שועל, כוסמת, טף, דורה (סורגום), דוחן ואמרנט הם הפחמימות המורכבות המיטיבות ביותר – הן מזינות את החיידקים הטובים במעיים ומספקות מקור מצוין לאנרגיה מתמשכת במוח.

 

הכתבה מתוך הספר של הוצאת פוקוס – אלצהיימר ובעיות זיכרון – מניעה, טיפול ותקווה והוא מתפרסם לקראת כנס מוח בריאכנס שנתי של רוטרי ישראל – גישות חדשניות מניעה וטיפול שיחול בתל אביב. 

השאירו תגובה: