supherb_Fly
supherb_Fly

שולמית בכר, דיאטנית קלינית

מיקום: תל אביב דיאטנית קלינית מוסמכת הן בארה"ב והן בישראל, מנחת קבוצות להרזיה ואורח חיים בריא
PassoverFocus_IN

שולמית בכר

מיקום: תל אביב

כמה פעמים ניסית לרזות, הצלחת אבל…שוב חזרת להתחלה?

זה קורה להרבה אנשים, למעשה זה קורה לרוב האנשים שמתרכזים בתוצאה ולא במה שמביא לתוצאה. השינוי הוא פנימי, המראה הוא תוצאה של מה שיש בראש ובלב.

אז אם את רוצה לרדת, להיראות טוב ולהרגיש מצוין הגעת למקום הנכון.

גם אני "נלחמתי" במשקל בצעירותי, עד כדי כך שהגעתי למצב של הפרעות אכילה. אבל ההפרעה הפכה לנכס.  למדתי מדעי התזונה בניו יורק, ובשנת 2000 סיימתי את התואר בהצטיינות יתירה ולאחר התמחות של שנה עברתי את מבחן איגוד הדיאטנים האמריקאי.  היום אני דיאטנית קלינית מוסמכת הן בארה"ב והן בישראל.

עם חזרתי לישראל עשיתי קורס של הנחיית קבוצות באוניברסיטת ת"א והיום בנוסף על עבודה פרטנית אני גם מנחת קבוצות להרזיה ואורח חיים בריא.

אז אם את בוחרת, אבל באמת, להיות בריאה רזה ומרוצה מהמראה שלך אני מזמינה אותך לעשות את זה בפעם האחרונה ונכון!

יחד, יד ביד בליווי ותמיכה של כמעט 24 שעות ביממה, בתהליך עמוק, בסיסי ואמיתי! נעשה את הדרך וסוף סוף בפעם הראשונה תקבלי את התוצאות שחלמת עליהן כל חייך.

המפגשים נערכים בתל אביב, או דרך המחשב, יש מגוון אפשריות שאחת עשויה להתאים לצרכייך, יחד נבחר את הדרך הנכונה לך ותגיעי לתוצאות הרצויות לך בדרך הקצרה והקלה ביותר.

 

וכמובן פרטים ליצירת קשר:

שולמית בכר

054-5396067

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו