Thymoquin_Fly
supherb_Fly

ראו הוזהרתם: זה משנה חיים

בין אם אתם צמחונים, טבעונים או קרניבורים, את ההרצאה של גארי יורופסקי אתם חייבים לשמוע. ולמרבה השמחה בספטמבר תוכלו להאזין לה כאן בתיאטרון גבעתיים, בהפנינג בריאות משנה חיים
supherb_IN

 

ראו הוזהרתם

לפני בערך כשנה התחילה להסתובב השמועה על איזו הרצאה אחת ביוטיוב, שמי ששומע אותה, עולמו מיטלטל עליו. שכל מי ששומע אותה מתקשה אחר כך לאכול את השניצל שלו או לשתות את היוגורט שלו. גם השם של ההרצאה הזאת היה מבטיח: "ההרצאה הכי חשובה שתשמעו בחיים" קראו לה, ומי שהיה אמיץ מספיק לשמוע אותה מיד הבין למה.

כעת, לאחר שההרצאה הזאת עברה באופן ויראלי מסחרר ביוטיוב ומשם הלאה להרבה אנשים במייל, האיש שמעביר את ההרצאה הזאת מגיע ארצה ואנחנו מאוד שמחים על כך.

ההרצאה החשובה ביותר שתשמעו תתקיים בתיאטרון גבעתיים בחודש ספטמבר ואתם מאוד מוזמנים לקחת בה חלק. חלק מההרצאה יוקדש לשאלות ותשובות. הזדמנות טובה להעלות את כל הסוגיות החשובות שבנושא הטעון של הטבעונות.

מאות אלפי אנשים ברחבי העולם כבר האזינו להרצאה החשובה הזאת. חלקם גם מישראל. הנה כמה המלצות של אנשי תקשורת שונים:

ד"ר יובל נח הררי, מחבר רב המכר "קיצור תולדות האנושות", הסטוריון ומרצה באוניברסיטה העברית:
"מאוד חזק, שלא לאמר מזעזע, ומעניין. מי שמעביר אותה הוא מרצה בחסד. יש לברך על כל הרצאה ומידע שיגרמו לציבור הרחב להיות מודע יותר לאמת לגבי תעשיית הבשר, החלב והביצים, ולגבי הסבל הבל-יתואר והלא-הכרחי שאנו גורמים למיליארדי בעלי חיים. לכן יש לקוות שיותר אנשים יחשפו להרצאה הזו".

יוסי שריד:
"לפני כמה חודשים החלטתי ללכת בעקבות בתי ולהתנזר מבשר. האזנתי להרצאתו של גארי יורופסקי, והתחזקתי באמונתי: קיבלתי החלטה נכונה וחבל שאיחרתי כל כך".

אברי גלעד:
הנאום הטוב ביותר ששמעתם"

אביב לביא, עיתונאי ופרשן כדורסל:
"אם עוד לא צפיתם, פנו שעה ועשר דקות מזמנכם והקדישו אותן להרצאה של גארי יורופסקי… אין בהרצאה מצגות, אמצעי המחשה או זיקוקי דינור אחרים מהסוג שמאפיין את עידן הפרעת הקשב הנוכחי. יש רק איש שעומד ומדבר – בטישירט ומכנסיים קצרים – אבל עושה את זה בכישרון לא מבוטל".

מיקי חיימוביץ':
"חשוב שכולם יראו את ההרצאה הזאת.האפקט שלה הוא מדהים!"

בן כספית:
"הרצאה מהפנטת, מטלטלת, אין פלא ששינתה חייהם של רבים. "

 אחינועם ניני:
"הרצאה שהרעידה את אמות הסיפים של נשמתי… הבחור הזה כל-כך אינטליגנטי, כריזמטי ומעורר השראה. התמלאתי רגשות אשמה – עד כמה עיוורת הייתי יכולה להיות… אמרתי, 'חברה, תגידי, איך לא שמת לב לדבר הזה עד היום – לעוולה הזאת.'

לכתבה המלאה שהתפרסמה באתר האינטרנט של מעריב לחצו כאן

אז מה הולך להיות לנו בערב הזה? הנה כל הפרטים. מובטחת חוויה מעשירה ומטלטלת. מהרו להירשם.

הערב יתחיל עם הרצאה של העיתונאית הטבעונית אורי שביט ולאחריה הרצאתו של יורופסקי וכן הרצאה קצרה של ד"ר עדיאל תל אורן וחלק אחרון שיכלול שאלות ותשובות, עליהן יענו יורופסקי ותל אורן:

"טעים בריא ומוסרי – מגמת הקולינאריה הטבעונית בישראל מאת אורי שביט

מבקרת המסעדות והכתבת הקולינארית אורי שביט בהרצאה על המהפך האישי שעברה מאוכלת-כל לטבעונית אדוקה, ולאחת ממובילי הקולינאריה הטבעונית בישראל; על השינויים המשמעותיים המתרחשים לאחרונה בזירה הקולינארית המקומית והפוטנציאל של ישראל להפוך למקרה מבחן בינלאומי; על הקשר העמוק בין בריאות, סביבה ומוסר; ועל מהות האכילה המודעת – איך מאמצים אותה בקלות בחיי היום-יום ואיך אפשר להפוך לטבעונים ולהמשיך ליהנות מאוכל בריא וטעים.


אורי שביט, בעלת הבלוג.
צילום: דן אבן

 

"ההרצאה הכי חשובה שתשמעו אי פעם" מאת גארי יורופסקי

 

הרצאה ייחודית ומאתגרת בת שעתיים, כולל פרק נרחב בו ישיב לשאלות מהקהל. יורופסקי ניחן בכריזמה נדירה, שופע ידע ומנפץ מיתוסים נפוצים אודות הבחירות התזונתיות שלנו. זוהי הרצאה חובה עבור כל אדם המעוניין לקחת חלק במהפכה שהופכת את העולם למקום טוב יותר. ההרצאה בשפה האנגלית

להלן הלו"ז המלא של הערב העשיר הזה:

19:30 – 19:00
דוכני בריאות פתוחים לקהל הרחב

 

 

19:30 – 20:00
"טעים, בריא ומוסרי – מגמת הקולינאריה הטבעונית בישראל" מאת אורי שביט

20:00 – 21:00
"ההרצאה הכי חשובה שתשמעו אי פעם" מאת גארי יורופסקי חלק א'

21:00-21:30
הפסקה, דוכני בריאות יהיו במקום

22:00-21:30
הרצאה של ד"ר עדיאל תל-אורן (M.D.,DC, DABFM) בנושא: מדע ותזונה – הרצאת מבוא: מהי אכילה נכונה על פי הספרות הרפואית והמדעית, על פי חוקי הטבע, ועל פי האנתרופולוגיה העתיקה

22:30-22:00
שאלות ותשובות מאת גארי יורופסקי וד"ר עדיאל תל-אורן

 

עדיאל תל אורן

 

מתי זה קורה?

יום ראשון 9.9.2012
ולאור הביקוש הגדול גם

ביום שני 10.9.2012

בשעות 19:30-22:00
תיאטרון גבעתיים

צפו בסרטון קצר אודות ההרצאה המדוברת

האירוע יסוקר בהרחבה בתקשורת

בהפנינג ישתתפו מיטב המציגים בנושא בריאות, סביבה ומצפון עם מגוון דוכני מזון ומידע

מחיר כניסה: 40 ₪
מחיר הכרטיס הוא לכיסוי הוצאות האירוע בלבד.
המרצים באירוע מקיימים את הרצאותיהם בהתנדבות מלאה

מספר המקומות מוגבל

אזלו הכרטיסים לשתי ההרצאות

לרכישת כרטיסים – תיאטרון גבעתיים:
03-7325340 שלוחה 2
רח' רמז 40, ע"י דרך השלום פינת יצחק רבין, גבעתיים
חניה חינם
בחניון הפניקס ובחניון "יעד" צמוד לתיאטרון
מספר מקומות מוגבל

 

האירוע בחסות:

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. אורי

    ההרצאה הזאת מלאה בשקרים, הקצנות נוראיות ועיוותים של האמת. כל זאת נעשה על מנת להשיג את המטרה שלהפוך אנשים לצמחוניים. אך דרך היא דרך תעמולה ושטיפת מוח שמזכירה את מה שהנאצים עשו!. אחרי שתראו את ההרצאה תבדקו בעצמכם טוב את העובדות ואל תסמכו עליה ועל מחברה לבד.

  2. יפעת

    אין חטיפת תינוקות מאימם, אין מאסר עולם, אין כריתת איברים, אין שיסוף גרון.

    מה אומר לך, צדק הוא נר לרגלך והלב שלך מלא חמלה.

    מביש.

  3. גלי

    אחרת איך תוכלו לחיות עם עצמכם בשלום…

  4. מ'

    אני צמחונית אדוקה (כמעט טבעונית) כבר שנים, ומטבע הדברים צפיתי בהרצאה המדוברת כבר לפני חודשים, אך אני מוצאת אותה מתלהמת מעט ונוטה לדמגוגיה קצת מעליבה. יורובסקי – כמו מטיף דת מן השורה – כולו אש ועשן, וכדאי לקחת את דבריו בפרופורציות ולא לשכוח את התבונה וההיגיון.