Laisha_Fly
supherb_Fly

קשה לך להפחית שומן? כדאי שתדעי

מאת: - הוצאת ספרי הבריאות הגדולה בישראל
יש לך מבנה גוף אגסי? טיפים שימושיים להורדת רמות השומן בגוף
Thymoquin_In

אם מבנה הגוף שלך אגסי, חשוב שתדעי שמבנה הגוף שלך נחשב לבריא וסמן לאריכות ימים.

אבל האם הבריאות מספיקה? לרבות לא. קיימות שלל אגס שמבקשות להפחית סנטימטרים. אני בטוחה שלא תופתעי לשמוע כי קל יותר לומר זאת, מאשר לבצע. נשות אגס נתקלות בקשיים ייחודיים כשהן מנסות להפחית משקל. ראשית, קצב חילוף החומרים של נשות אגס בזמן מנוחה נוטה להיות נמוך מזה של נשות תפוח.

פירוש הדבר הוא, שנשות תפוח שורפות ביום ממוצע יותר קלוריות מאשר נשות אגס. נשות תפוח שורפות יותר קלוריות מנשות אגס אפילו כשהן ישנות. ייתכן שאין זה הוגן, אך זוהי האמת. כלומר, ייתכן שדיאטה שתניב תוצאות טובות עבור אשת תפוח, לא תפעל באותה מידה (או לא תפעל כלל) עבורך.

 

הקושי בהפחתת שומן

המכשול השני שניצב בפני נשות אגס, הוא העובדה שקשה יותר להפחית שומן מפלג הגוף התחתון מאשר מאזורים אחרים בגוף. אם ניסית מעודך להפחית משקל, את יודעת מה קורה: נראה כאילו את מפחיתה שומן מכל חלק בגופך, פרט לאזור האגס. פנייך מרזות, את מפחיתה שומן מהשדיים ומותנייך הופכים צרים יותר. ניתן להפחית שומן מפלג הגוף התחתון, אך לאט יותר.

ייתכן שכעבור חודש של דיאטה תביטי במראה, ולא תבחיני בכל שינוי באזורים הבעייתיים שלך. לא תחושי ב"התרחבות" המכנסיים – פרט אולי לאזור המותניים, שהרי עודף השומן התוך-בטני הוא זה שנמוג ראשון. שלב הביניים הזה בדיאטה מסוכן לנשות אגס, משום שהצרת המותניים והחזה עלולה ליצור אשליה אופטית שחלה אצלן התרחבות נוספת בירכיים. זו הסיבה לכך, שנשות אגס רבות חשות כי התעמלות ודיאטה אינם משפיעים עליהן – הן אינן מתמידות מספיק כדי לראות תוצאות באזור האגס.

במקום זאת הן מחפשות תמידית אחר הדיאטה האופנתית הבאה, מתמסרות לה לחלוטין למשך מספר חודשים, אך נכנעות ברגע שאינן מבחינות בתוצאות המצופות.

סוג זה של ציפיות נכזבות, מהווה את המכשול השלישי הניצב בפני נשות אגס. רוב נשות האגס המבקשות להפחית משקל רוצות להוריד מכמות השומן שבאזור האגס, ואין הן רוצות ששדיהן יתכווצו. אולם, רוב רקמת השד בנויה משכבות שומן, לכן בלתי אפשרי להפחית שומן בפלג הגוף התחתון מבלי להשפיע על השדיים (אם את רואה שחקנית אגסית רזה מאוד אך בעלת חזה גדול, סביר להניח שהיא עברה ניתוח להגדלת חזה).

כאשר אנו עושות דיאטה, יש לנו דימוי חזותי של הגזרה שתהיה לנו בתום הדיאטה.

דיאטה

דיאטה

 

דימוי זה כולל במקרים רבים שינוי של צורת האגס. לטוב או לרע, צורת אגס אינה יכולה להפוך לצורת תפוח רזה. תמיד תהיה לך נטייה להוסיף שומן בפלג הגוף התחתון שלך. האגן שלך תמיד יהיה רחב משל נשות תפוח. הדבר דומה לרצון לשנות את אורך הרגליים, כך שתהפכי גבוהה או נמוכה יותר – הדבר פשוט בלתי אפשרי. אפילו שאיבת שומן אינה יכולה להפוך אגס לתפוח. נשות אגס רבות עוברות את ההליך הניתוחי הזה כדי שירכיהן יישאבו. הן מקוות לקבל סוף-סוף פלג גוף תחתון צר יותר.

ירידה במשקל

ירידה במשקל

מנתחים פלסטיים יודעים כי נשים רחבות-ירכיים שעוברות שאיבת שומן נוטות שלא להיות מרוצות מהתוצאות, משום שהציפיות שלהן בלתי סבירות.

 

כתבות חשובות נוספות בתחום

איזו דיאטה מתאימה לך יותר

איך להפסיק להיכשל בכל דיאטה?

 

הנך הרבה יותר מאשר מידת הירכיים שלך. זה הזמן לחדול מעיסוק בדיאטות אופנתיות, זה הזמן לאמץ את הגופניות השופעת ומעוררת ההשראה שלך
ולמצוא תוכנית שתסייע לך להפוך לאשת האגס הבריאה ביותר שביכולתך להיות.

 

הציפיות הבלתי ממומשות הללו גובות מחיר מנשות האגס, שההערכה העצמית שלהן נמוכה מלכתחילה. בכל פעם שדיאטה אינה מצליחה להעניק לך מראה רזה, בכל פעם שאת מביטה במראה ומתעבת את ישבנך וירכייך, את מאבדת פיסה קטנה מההערכה העצמית שלך. הנך הרבה יותר מאשר מידת הירכיים שלך. זה הזמן לחדול מעיסוק בדיאטות אופנתיות, זה הזמן לאמץ את הגופניות השופעת ומעוררת ההשראה שלך ולמצוא תוכנית שתסייע לך להפוך לאשת האגס הבריאה ביותר שביכולתך להיות.

בדיאטה לנשות אגס אני ממליצה על תוכנית ועל מזונות מסוימים המתמקדים בצרכים הייחודיים שלהן: הקטנת הסיכון לדלדול עצם, הפחתת ההשלכות של דליות, מזעור גלי החום בגיל המעבר וקיצוץ בשומן שבפלג הגוף התחתון. לכל הבעיות האלה קיימים פתרונות ברורים יחסית.

 

המידע באדיבות הוצאת פוקוס והוא מהספר – האם את תפוח או אגס?.

בשבועות הבאים תוכלי לקבל עוד מידע מועיל:

צרו קשר עם הוצאת פוקוס בע"מ



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו