PassoverFocus_Fly
Laisha_Fly

קפה לואיז- לחמים ובריאות

מאת: הילה נוה, נטורופתית
זמן קריאה: 3 דקות
קפה לואיז הממוקם ברמת החייל הוא שלוחה נוספת מחיפה. הילה נוה ביקרה במקום, נפגשה עם מייקי הבעלים וטעמה ממנות הבריאות הנפלאות במקום, מהלחמים והממרחים תוצרת בית, שייקים ועוד. מומלץ לבקר למי שעובד/ גר באזור.
Laisha_In

קפה לואיז – לחמים ובריאות

 

ברמת החייל ברחוב הרוגי מלכות 11 ממוקם לו בית הקפה לואיז. מיד כשהגענו לקפה, גילינו חצר גדולה הנהנית מבריזה נעימה, בפנים התגלו שתי קומות מעוצבות בקפידה בנוסח כפרי אך מודרני. המקום שקט ומקרין בריאות וניקיון.

 

ישבתי עם חברה טובה, התפעלנו מהאווירה הנעימה, הביתית והלא מחייבת. ניתן לשבת במקום ולעיין בחוברות וספרים בנושאי בריאות, תזונה ועיצוב. במרכז הקפה מצוי "אי" ובו מבחר טעימות של ממרחים שונים המיוצרים במקום, לחמי בריאות וכו'.

 

מהיכן הכל התחיל

ישבנו לשוחח עם מייקי רזק מבעלי המקום אשר הגיע לתחום דווקא מההי טק. למסעדנות הגיע לאחר שהסתובב בעולם במסגרת עבודתו ובעת משבר ההי טק החליט לשנות ולהתנסות בתחום חדש ושונה. לדבריו ראשית הדרך הייתה בסניף הראשון בחיפה, שם למד את סודות המטבח הבריא ומשם הדרך הייתה קצרה לפתוח את הסניף הקיים מזה שנה וחצי ברמת החייל.

תפריט אורגני ובריאותי

לדברי מייקי, המנות המוגשות בבית הקפה מורכבות ממוצרים אורגניים ברובם, כל עוד ניתן לשמור על מחירים סבירים. יש בתפריט סלטים אורגניים, טחינה אורגנית, ביצים אורגניות, פסטה אורגנית וכו'.

 

כל המנות אשר אינן מכילות גלוטן מסומנות בתפריט, כך שגם חולי צליאק ימצאו מגוון מנות מתאימות. גם צמחוניים וטבעונים יהנו ממה שהמקום מציע.
המטבח הקשוב לאוזני הלקוח יעשה מאמץ לבוא לקראתכם בכל עניין של שינוי המנות בהתאם לצרכים בריאותיים.

 

ישבנו לאכול

אני הזמנתי סלט אורגני על מצע של טחינה וחברתי סלט קוסקוס. הסלט האורגני מגיע כמובן עם ירקות אורגניים טריים, בצל, ועלי תבלין – הסלט מגיע על מצע של טחינה בכמות גדולה והנו מוצלח ומרענן.

 

 סלט אורגני
סלט אורגני על מצע טחינה צילום: הילה נוה

 

סלט קוסקוס היה מפתיע לטובה הן בצורת ההגשה והן בתחולתו. הסלט מעוצב באופן מרשים בצלחת, ומורכב מירקות אפויים שלמים – ירקות שורש, כרובית, ובטטה וכו'. במרכז הצלחת מונח לו עלה כרוב מאודה שמתחתיו מסתתרת גבעת קוסקוס מלא עם נענע. את הכול מעטר רוטב יוגורט ועליו שבבי קשיו. הסלט מאוד טעים ומוצלח.

 

 סלט קוסקוס
סלט קוסקוס צילום: הילה נוה

 

רצינו לבדוק את סלט הפצפצים אשר סקרן אותנו. מדובר בסלט המכיל פצפוצי קינואה, אורז ושיפון ומעט נבטי חמניה וחמוציות. אנו ציפינו לסלט ובו ירקות, אך מתברר כי זהו סלט המתאים יותר כנשנוש בריא או כמנה אחרונה מעניינת, אך לא מדובר בסלט במובן הרגיל של המילה.

 

 
סלט פצפצים מסקרן צילום: הילה נוה

 

לשלוחן קיבלנו גם את שלל מטבלי הבית כולם טבעיים, עדינים ולא שגרתיים. המטבלים נטולי חומר משמר, על בסיס שמן זית וקנולה בטעמי שום, שום עם קארי, פלפל שושקה (לא חריף), עגבניות מיובשות ושמן בזיליקום, ללא פרמזן וצנוברים. גם הלחם אשר הגיע ליד המטבלים, היה במרקם עוגתי, טרי מאוד – הלחם הוא לחם מחמצת שאור, אשר נאפה במיוחד במאפיה בחיפה ומגיע מידי בוקר. יש לחם משיפון מלא / חיטה מלאה / שיפטה (חיטה מלאה + שיפון מלא).

 

 מטבלי בריאות
מטבלי בריאות צילום: הילה נוה

 

המקום מציע שייקים טבעיים וקייציים, מפירות העונה המוכנים במקום על בסיס מים / חלב אורז / סויה / חלב פרה. אותנו כיבדו בטעימות של אבטיח נענע קפוא – שהיה מרענן, מתוק וטעים.

 

 אבטיח נענע קפוא
אבטיח נענע קפוא צילום: הילה נוה

 

ישנם גם מיצים טבעיים הנסחטים במקום – גזר / תפוח / תפוז ועוד.

ארוחות הבוקר מאוד עשירות, החל מקוראסון מקמח מלא, ועד ארוחה מלאה הכוללת ביצים אורגניות, מגוון טאפאסים, סלט קינואה, ממרחים ועוד.

 

גם בקינוחים ניתן מלוא אוריינטציה בריאותית, כמו קינוח טפיוקה, עוגילידה מקמח מלא במילוי גלידת טחינה וסילאן.

 

 
קינוח מתוק לסיום צילום: הילה נוה

 

ארוחות עסקיות בין 1300 ל- 1700,
המחירים סבירים ביותר והמנות בריאות ומשביעות. המקום פתוח כל השבוע מ- 0700 ועד 2400.

 

ניתן לרכוש במקום מוצרי בוטיק כגון עוגיות גרנולה, גבינות צאן, ריבות, יין רימונים תוצרת בית ודליקטסים שונים.

 

לאתר של קפה לואיז, לחצו כאן

 

ליצירת קשר עם הילה, לחצו כאן

 

האם ביקרתם בקפה לואיז? ספרו על חוויתכם ומהי המנה האהובה עליכם.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. תמיר מגי

    מנה מופלאה, הייתי מאד מודה לכם באם הייתם שולחים לי את המתכון
    הסך הכל מאד נהנו מכל הארוחה היינו8 10 אנשים וכל אחד נהנה מאד מהבחירה שלו
    תודה גם על השירות של המלצר שלנו שהיה בחלט מקצועי ומקסים