PassoverFocus_Fly
supherb_Fly

לא נכנעת לאורגניק מרקט

מאת: הטבעונית
זמן קריאה: 2 דקות
כן, אורגניק מרקט היא חנות נהדרת, נעימה, עם תוצרת טובה ולוק מפתה. אבל מאז ששופרסל קנתה אותה אני מתאפקת שוב ושוב לא לקנות שם. טור אישי
supherb_IN

האמת, ממש קשה לי שלא לקנות באורגניק מרקט. מאז שהרשת נמכרה לשופרסל, אני מתאפקת שוב ושוב.

אני משכנעת את עצמי כל פעם מחדש שעל עקרונות לא מוותרים, ובטח שלא עבור הנאה רגעית. כל כך רוצה להיות בעלת עמוד שדרה חזק. מה לעשות שלא תמיד יוצא לי? הפיתוי לפעמים פשוט גדול מדי…

הסניף של אורגניק מרקט ברמת החייל יפה. אפשר להעז ולומר שהוא אפילו מפתה. ערימות של ירקות ופירות צבעוניים, פירות יבשים מתוקים באופן טבעי (הבוסט האנרגטי שלי), חטיפי שוקולד חרובים (כן, יש אנשים שזה מפתה אותם), מקרר עמוס כל טוב (כלומר, עבור שוחרי בריאות), מגוון של קטניות, פסטות, מיני תה, קוסמטיקה טבעית ועוד ועוד.

גולת הכותרת של הפיתוי נמצאת בכניסה לחנות, מצד ימין. שם עומד דוכן, או שולחן, או איך שלא תקראו לו – עמוס בתבשילים ריחניים במיוחד, המוציאים שם ממש טוב לבישול בריא. במקרר לידו סלטים קרים ומעניינים. תנסו את הקינואה עם החמוציות והאגוזים – ותתמכרו. אם בן הזוג הנורמלי שלי הצליח, תאמינו לי, גם אתם יכולים. באזור החם ניתן למצוא תבשילים שונים, המתחלפים מדי יום, שניתן לאכול בהפסקת הצהריים, או לקחת הביתה, או לחילופין לסיים עוד בדרך. אותי, התבשילים האלו שולחים ישר למטבח הפרטי שלי כדי לנסות, לקצוץ, לטעום, לערבב, להתנסות, לתבל, להקפיץ ולקוות ששאר בני המשפחה לא יעקמו אפם למראה עוד גחמה טבעונית של הבית.

השבוע נכנסתי לשם רק כדי לקנות לילדיי תה קמומיל. איך הצלחתי הפעם להתאפק ולא לקנות חצי חנות? שיננתי לעצמי את המנטרה הבאה:

כן, גם צדפות הן אלוהיות. לאכול אותן זה טעים, סקסי, מעורר את כל החושים. לנגב את הלחם ברוטב שלהן זה הקינוח המושלם. והנה – הצלחתי להפסיק עם הטבעונות.

כן, לאחר סטייק מדמם גם אני מרגישה כי הכוחות שבים אלי. והנה – מצליחה להתנהל גם בלי בוסט B12 שבועי.

כן, השמפו של פאנטן עושה לשיער שלי נפלאות, והנה – עד שלא יפסיקו שם את הניסויים בבעלי חיים, שערה מראשי לא תיגע בו, אע"פ שהיא משוועת אליו מדי חפיפה.

הדוגמאות המשיכו להגיע אל ראשי ולחזק את עמוד השדרה שלי. כן, אורגניק מרקט היא חנות נהדרת, נעימה, עם תוצרת טובה ולוק מפתה. אבל הנה – הצלחתי לקנות רק תה קמומיל מאז ששופרסל קנתה אותה…

יצאתי מהחנות בגב זקוף. הולכת להשלים את החסר במנת-טבע השכונתית. רק שאיזו רשת גדולה לא תחליט לבלוע גם אותה. זהו, זה הסדר החדש שלי – לא נכנעת לפיתויים רגעיים. טוב, לפחות לא היום…

אורגניק מרקט – הברזל 7. טל' 03-6440908

לבלוג של הטבעונית, רובע מזרח העיר

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. רוני

    אהבתי את הכתבה..עדיך לקנות באורגניק מאשר בסתם סופר רגיל..ואז מה עם שופרסל קנתה אותה? עדיף שיהיו הרבה חנויות והמודעות תעלה מאשר..מכולת עם מוצרים לא בריאים

  2. יעל

    מישהו יכול להסביר מה הכותבת בעצם רוצה לומר

  3. אלמונית

    את לא יודעת כמה את צודקת! (אחת מבפנים…)
    הרבה דברים הידרדרו מאז שהטיקון השופרסל קנה לו רשת מחמד אורגנית.

  4. שני פרופסורסקי

    זו חנות אורגנית בבעלותה של רשת סופרמרקטים, וזו רשת של סופרמרקטים שבתוכם יש גם חנויות אורגניות, או כמו הפרסום שלהם "כמו כל סופרמרקט, רק בריא יותר" (דגש על "יותר").
    אישית אני מעדיפה להמשיך לקנות בחנות האורגנית המקומית – במקרה שלי משק בן צבי בכפר יהושע או בית הבריאות והטבע ביקנעם, אבל זה יכול להיות כל חנות מקומית אחרת באזור מגוריכם.
    כשאני באזור המרכז אני עושה קניות גם בשקדיה, שהיא רשת בבעלות משפחתית והכי חשוב – באוירה משפחתית.
    מאידך, אני שמחה לדעת שגם במרכזי קניות גדולים ובמקומות נגישים אחרים יש אפשרות להכנס ולקנות אוכל בריא. אם אני צריכה לחכות שעתיים במרכז השרות של פלאפון בחוצות המפרץ, אני שמחה שיש לי שם סניף של עדן למקרה שלא לקחתי מספיק סנדביצ'ים מהבית…

  5. margot

    גם עדן טבע שייכת לרשת גדולה וגם שם כבר צריך לבדוק מה כתוב מאחורה.
    הבעיה היא שהמקומות הקטנים, מאוד מאוד יקרים
    וחבל

  6. לא טבעונית ולא מרוצה מה"כתבה"

    זוהי כתבת פרסום די מתוחכמת, שמתחבאת כביכול מאחורי כותבת בעלת אידיאולוגיה נקייה, כביכול.
    אז זהו, שהמסר לא נקי כלל.
    יש כאן מסרים שליליים כלפי שופרסל, ומסרים חיוביים כלפי הסניף של המוצרים האורגניים.
    ה"טבעונית" לא נכנעת, כביכול, לרשת הגדולה, אבל מוסרת לנו את כתובת הסניף כדי שאנחנו בעצמנו "ניכנע" לקנייה שם.
    ויש כמובן טעם לפגם בעצם העובדה ש"הטבעונית" מסתתרת לה מאחורי ניק ירוק ובריא, בעוד שהיא משגרת חצים מדויקים כנגד רשת ספציפית שהיא מעוניינת לפגוע בה.
    אתמול אושר בקריאה ראשונה חוק להשתקת חופש הביטוי. זהו חוק מקומם. מצד שני, כל כך קל היום להשמיץ ולפגוע, בחסות האנונימיות. קלות בלתי נסבלת וגם לא כל כך צודקת.
    בקיצור, אם ה"כתבה" הזו היא פרסום לסניף ברמת החייל, עדיף ללכת על פרסום חיובי. ואם ה"כתבה" הזו היא פרסום נגד שופרסל, אז נא לשקול צעדיכם לפני שתיתבעו על 300,000 ש"ח, כהצעת החוק.

  7. חרטא ברטא

    מה זו הכתיבה השטותית הזו ?! לא הבנתי מה את רוצה מהחיים של הקוראים המסכנים שצריכים לבזבז את זמנם על קריאת מאמרים טפשיים שכאלה !!!

    יאללללה תאכלו כבר וזהו יא אידאליסטים !!!

  8. תתאבדו וזהו

    הדת החדשה:

    טבעונות !!!

    שיואו…וואי… איך שבא לי לטהר את הגוף עם קינואה אגוזים שמפו צדפות B12 וסטייק מדמם… וואלללה… ביי.

    חתיכות מפגרייייייים !!!!!!!!!!

    מתי כבר תבינו שאין שום תועלת בטבעונות !!! חסרי חיים שכמוכם !!! תפסיקו כבר לנסות ולשכנע אנשים להפוך לטבעונות !!! תפסיקו לרצוח ילדים !!!
    תאכלו דגים !!!

  9. גדעון

    חנות נוצצת תפעול יקר תפאורה מרשימה. כול זה מוכרח להתבטא במחירים. עדן טבע כבר צברה הפסדים מעל 12 מליון, הפרסום הבזבזני ממשיך. מה הם חושבים להם כי תמורת מבצע חסכון של 4 שקלים למיכל טחינה אורגנית אני אבזבז שעתים לפחות ועוד 3 ליטר דלק! ברור גם כי את ה 4 שקלים אני אשלם על מוצר אחר…
    בכדי לקיים חנות מפוארת כזו, יש לסגור 5 חנויות טבע באזור או להוריד 20% מהפדיון מ 25 חנויות.
    פישמן ישלם על ההפסדים עם הכסף שלנו.

  10. רות

    לא ברור לי מה הרעיון שעומד מאחורי הכתבה. האם אינך קונה משום שהמחירים יקרים או שאינך בוטחת שאכן מדובר כעת במוצרים אורגניים?? -אישית,הפסקתי לקנות ירקות בעדן מרקט מאז נרכשו ע"י מגה – לא נעים לומר אך איני משתחררת מהתחושה שהירקות ממגה משנים כיוון ועוברים לעדן…ולא ממש בטוח שאכן הם אורגניים.
    כללית,רצוי לקנות בנמל ממשק שוורצמן או ניצת הדובדבן שאצלם המחירים הכי שפויים.
    עדן יקרה בטירוף…

  11. שמרית

    האם מוצרי אלמה וין נמכרים גם באורגניק מרקט ?
    אם לא , יהכן ניתן לרכוש את המוצרים שלהם ?

  12. דודי

    מחירים מופקעים גם שם וגם בעדן טבע