supherb_Fly
PassoverFocus_Fly

מעבדות לחירות במטבח ובמזווה

מאת: - מטפלת באירוודה - ייעוץ לגבי תזונה, צמחי מרפא וטיפולי מגע ברוח הרפואה ההודית המסורתית. ומנחה סדנאות למתמודדים עם חוסר איזון בבלוטת התריס
רגע לפני שאתם נכנסים לרכב ונוסעים לסופר הקרוב, ממלאים את עגלות הקניות במוצרים ללא הבחנה, עצרו רגע ובדקו האם הגוף שלכם באמת זקוקים להם?

צילום: 123RF

supherb_IN

כבר התחלתם לתכנן את רשימת הקניות לחג? כמדי שנה, רשתות המזון יוצאות במבצעים "מפתים" לקראת הפסח. בעיתונים ובאמצעי התקשורת השונים בודקים עבורנו את "הסל הכי זול", "העגלה הכי כדאית" וכו', כדי להפוך את החג גם להשקעה כדאית מבחינה כלכלית.

רגע לפני שאתם נכנסים לרכב ונוסעים לחנות הקרובה אל ביתכם, ממלאים את עגלות הקניות במוצרים ללא הבחנה, עצרו רגע ושאלו את עצמכם האם אתם באמת זקוקים למוצרים הללו? האם חווית החג שלכם לא תהיה שלמה בלעדיהם? האם המוצרים המופיעים ב"רשימת החג" תואמים את ההעדפות התזונתיות שלכם? האם יסייעו לכם להעביר את החג בתחושה טובה יותר, מבחינה פיסית ורוחנית?

חמץ הוא לא רק הלחם שתפח, אלא בהשאלה הוא גם מה שהחמיץ ואינו מזין אותנו יותר. גופנו ונפשנו זקוקים למזון הטוב ביותר שנוכל להציע להם, עשיר בחומרים מזינים ונוטריינטים.

נצלו את ההזדמנות לנקות את הבית לא רק מפירורי חמץ, אלא להפוך את המזווה שלכם לנקי גם ממזון מעובד, סוכרים, קמחים לא איכותיים ופחמימות ריקות, שמנים מזוככים ועוד. כך תוציאו גם את הגוף לחרות בחג הזה.

מאיפה מתחילים?

נתחיל מהדברים שכדאי לוותר עליהם

 

גבר ואישה מכינים סלט, שהוא חלק הכרחי ממטבח בריא

צילום: Pixabay

מה האלטרנטיבות?

 

חמוצים ביתיים, פרוביוטיקה ביתית

צילום: Pixabay

 

שקדים, זרעי חמניה, זרעי פתשן, זרעי צ'יה - כולם סופרפודס מומלצים

צילום: Pixabay

עוד כמה עצות זהב

 

חג חרות שמח ובריא.

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו