supherb_Fly
Laisha_Fly

סדנה לנשים הסובלות מאי סדרים בבלוטת התריס

מאת: - מטפלת באירוודה - ייעוץ לגבי תזונה, צמחי מרפא וטיפולי מגע ברוח הרפואה ההודית המסורתית. ומנחה סדנאות למתמודדים עם חוסר איזון בבלוטת התריס
עם המידע שלא תשמעו מהאנדוקרינולוג שלכן! יש יותר מדרך אחת לסייע לבלוטה שלך לתפקד בצורה אופטימלית. בואי לגלות כיצד.

צילום: חגית אריאלי שיינפלד

supherb_IN

בשנת 2007 אובחנה אצלי מחלת ההאשימוטו. אני זוכרת את הפגישה עם האנדוקרינולוג שבישר לי על תוצאות בדיקות האבחון שעברתי, כאילו הייתה אתמול. היה זה לאחר חודשים רבים של חוסר אונים, במהלכם התרוצצתי הלוך ושוב בין רופאת המשפחה, גינקולוגים ורופאים אחרים. מספר חודשים לפני כן, נולד בני בהריון תקין (הריון שני).
במהלך תשעת החודשים שקדמו לאבחון, סבלתי מעייפות קשה, עודף משקל (שנשאתי עוד מהלידה), נשירת שיער, יובש בעור, אי סבילות לקור, דימומים וגינאליים לאורך כל החודש, רגישות ודימום בחניכיים, הפרעות בקצב הלב ועוד.
בדיעבד, הכתובת הייתה על הקיר והיום, כשאני סוקרת את רשימת הסימפטומים, הדברים נראים לי ברורים כשמש. אבל אז, לא ידעתי דבר וחצי דבר על המחלה שתשנה את חיי.
ישבתי מול הרופא שלא הופתע מהתוצאות וחיכיתי למוצא פיו. סוף סוף יש אבחנה. אפשר לנשום לרווחה. אולם מהר מאד הבנתי שלא רק שלא ניתן להסיר דאגה מהלב – המענה שהוצע לי לא תאם את השקפת עולמי ובהחלט לא היווה הפתרון לבעיה, אלא היה תחילתו של מסע ארוך ומפותל – רפואי, פיסי, רגשי, נפשי וגם הצוהר לעולם המופלא של האיורוודה.
"אני רושם לך מרשם לתרופות" אמר לי הרופא כלאחר יד. ולא סיפק הסבר ולו קל ביותר לתופעה. "האם יש מזונות שאני צריכה להימנע מהם" שאלתי. "לא", אמר בתנועת ביטול. "אין לזה שום קשר לתזונה". ואני תמהתי ביני לבין עצמי, כיצד ייתכן. שהרי כאשר מדובר במחלות כגון: סכרת, יתר לחץ דם, כולסטרול ועוד, מיד מוסיפים למשוואת הטיפול גם את הייעוץ התזונתי. מדוע הדברים שונים כאשר מדובר בבלוטת התריס – אותו איבר שמשמעותי כמעט לתפקודו של כל תא ותא בגופנו ומשפיע על איברים ומערכות הגוף השונות? אז הבנתי שמעתה ואילך עלי להיות הרופא של עצמי ולתור אחר כל פיסת מידע שתשפוך אור על מצבי ועל הדרך להיטיב את בריאותי.
ההבנה הזו היתה תחילתו של מסע ריפוי מרתק והכרה ביכולת של הגוף שלי לסייע לעצמו. במהלכו סיימתי מסלול של ארבע שנים בלימודי איורוודה, נסעתי להודו לסטאז' בקולג' ובית חולים איורוודי, ביליתי תקופה נוספת של מס' חודשים בהודו בקליניקה איורוודית המתמחה בטיפולים בבלוטת התריס, התנסיתי במגוון טיפולים ועוד ועוד.

כבר הרבה זמן, מאז ששבתי מהלימודים בהודו נרקמה במוחי סדנה. כזו שתאפשר לנשים להבין את מה שמתחולל בגופן (לכל תא ותא בגוף יש קולטנים להורמוני תריס), להפסיק את הבורות בנוגע לאיבר הכל כך חשוב הזה, להבין את הקשר בין גופנפש, להחזיר את האמון במכונה המופלאה שלנו וביכולת שלה לחזור לאיזון, ללמוד על הכלים שרפואת האיורוודה יכולה להעניק לנו – כפי שהעניקה לי.
אם את סובלת מחוסר איזון בבלוטת התריס, או מכירה מישהי שמתמודדת עם אותה תופעה, אני מזמינה אותך ו/או אותה להצטרף אלי למסע הכרות עם אחד מהאיברים המשמעותיים בגופך בסדנה אינטימית של שלוש שעות.

מה אמרו על הסדנה שלי?

"הייתי צריכה לחקור הרבה יותר כדי לקבל בכוחות עצמי את המידע שקיבלתי ממך בסדנא. זה היה win win  situation  מבחינתי"

"שמחתי לראות שהנושא של בלוטת התריס הוא רחב יותר ממה שידעתי ואפשר לתקוף אותו מכל מיני כיוונים"

הסדנה הזו היא יוזמה מצויינת – צריך מידע שונה מזה שנמצא היום באינטרנט"

"מאוד נהניתי מהסדנה. למדתי הרבה וגם קיבלתי תובנות ותשובות לשאלות שלא ידעתי שיש לי בכלל"

"מאוד התרשמתי מהידע העצום שלך, מהמחויבות שלך לשתף ולעזור לנו בשיפור איכות החיים….תודה על האירוח, נעמת לי מאוד"

לפרטים נוספים והזמנת סדנאות והרצאות בנושאים נוספים:

צרו קשר עם חגית אריאלי שיינפלד



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו