Sunrider_Fly
Nadar_Fly

ניקוי היום שאחרי

אכלתם הרבה מדי עוגות גבינה בחג? שירלי בר מציעה לעשות ביום שאחרי "צום לימונדה" עם גרידת לימון, חופן עלי נענע ומעט סטיוויה להמתקה ולשתות במשך כל היום
Nadar_IN

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. יעל

    חוסר מקצועיות, אי דיוקים וחוסר אמינות – לא מומלץ

  2. אורית

    בתור מטפלת רבת נסיון עם שלושה תארים אקדמיים, עליי להזהיר מהמלצותיה של שירלי בר. ניכר כי היא איננה מבינה בבריאות כלל וכלל! חבל שאנשים כמוה עושים שם רע לרפואה המשלימה.

  3. שרית

    צר לי אך היא פשוט מציעה דבר שאסור לעשות! סוכרתי שינסה לחיות ולו יום אחד על לימונדה שכזו ייפול להיפו וגם לאחרים זה לא מועיל. אין גם שום קשר בין מספר הביקורים בשירותים לניקוי הגוף…

  4. רונית

    חבל מאוד שאתם מגיבים כך!! ימי צום וניקוי מאוד מומלצים. אני הייתי מטופלת אצל שירלי בר והיא מאוד מקצועית! מטפלים שמגיבים כמוכם עושים שם רע למטפלים טובים כמו שירלי. אגב…צום לימונדה כן גורם ללכת לשירותים!

  5. יוסי

    צפיתי וקראתי – כל אחד רשאי לבחור בדרך אחראית מה שמתאים לו ולדעתי מדובר באנשים בריאים. אנשים סוכרתיים צריכים לשאול אותה ספציפית.
    באשר לפירות שממליצה על קיבה ריקה בהחלט ידוע שזה חיוני בגלל הספיגה המיטבית של הוויטמינים ובכלל הפעלת המערכת לחילוף חומרים. ושוב לגבי סוכרתיים זה עלול להעלות את רמת הסוכר ופעם קראתי שלגבי סוכרתיים עדיף שיואכלו מתוק אחרי האוכל כך שהמתוק ייספג בדם בצורה איטית יותר.. כפי שפריכיית אורז כדאית לאכילה עם מעט טחינה או חמאת שקדים.
    וכפי ששירלי בר ציינה בהתחלה שאנו חשופים להמון מידע ואם מדובר באנשים סוכרתיים או אנשים עם בעיות במערכת העיכול כדאי שייפנו עם שאלות ספציפיות לבעל המקצוע. בהצלחה לכולם והעיקר הבריאות. יוסי ש.

  6. ארז

    את צודקת במאה אחוז זה מעולה זה עוזר מאוד תודה לך