Nikui_Fly
Sunrider_Fly

מתכונים בריאים שאפשר להכין ב-10 שניות!

הבחירה לחיות אורח חיים בריא לא תמיד מגיעה עם שפע זמן וסבלנות להתעסק בתזונה, וכך פעמים רבות אנו נקרעים בין הרצוי למצוי. לכן מתכונים של עשר שניות יכולים לעזור לכם להתמיד באורח חיים בריא וטעים
Nikui_IN

הבחירה לחיות אורח חיים בריא לא תמיד מגיעה עם שפע זמן וסבלנות להתעסק בתזונה, וכך פעמים רבות אנו נקרעים בין הרצוי למצוי. לכן חשוב להחזיק בבית את המכשיר הנכון, עם ה NUTRIBULLET EXTRACTOR תוכלו ב- 10 שניות להכין שייק, ממרח או גלידה בריאים ומזינים!

NUTRIBULLET היה המכשיר הראשון והמקורי אשר נתן מענה למנות אישיות של מזון עשיר בערכים תזונתיים, אשר מגיע בצורה הזמינה והספיגה ביותר לגוף. מעל 40 מיליוני מכשירים נמכרו בארה"ב, ושינו את חייהם של אנשים לכיוון של מזון בריא, זמין ומוכן בשניות!

מה בריא יותר לגוף משקה NUTRIBLAST או סלט?

אנשים רבים חושבים שמזון אשר אנו לועסים באופן טבעי הוא הבריא ביותר, למעשה המדד האמיתי יהיה – מאיזה מזון נוכל לקבל ולספוג מקסימום ערכים תזונתיים?

 

קוקטייל אנרגיה של NUTRIBLAST ב- 10 שניות

1/2 כוס אבטיח
1/2 כוס אננס
1/2 כוס סלק
1/2 כוס תרד טרי
3 פרחי ברוקולי

הוסיפו חלב שקדים עד לסימון הנוזל המקסימלי.
טחנו את המרכיבים עד לקבלת מרקם NUTRIBLAST חלק ואחיד.

מה ההבדל בין בלנדר ל NUTRIBULLET EXTRACTOR?

שייק אנרגיה

מיצוי ערכים תזונתיים הוא התהליך שהנוטריבולט מבצע כדי לפרק פירות, ירקות, אגוזים, גרעינים וסוגי מזון נוספים כדי להגיע למצב הספיגה האידאלי לגוף.

בשונה ממסחטות ובלנדרים הנוטריבולט מפרק את קירות התאים, ומשחרר את הויטמינים והמינרלים הכלואים בהם. נוטריבולט הופך את הסיבים, הזרעים והקליפות לנוזל חלק ואחיד במרקם משי, וכך הופך את המזון לצורה הספיגה והזמינה ביותר לגוף.

מיצוי הערכים התזונתיים של NUTRIBULLET EXTRACTOR ספיג יותר וזמין יותר לגוף מסחיטה במסחטה, טחינה בבלנדר רגיל או אפילו מהלעיסה הטבעית שלנו.

מיצוי ערכים תזונתיים של NUTRIBULLET EXTRACTOR מאפשר לגוף לקבל את הכמות הגבוהה ביותר של ערך תזונתי האפשרית לקבלה מהמזון.

ארוחת בוקר של NUTRIBLAST  ב-10 שניות

1/2 מיכל עלי מנגולד
1 בננה קפואה
1/2 כוס אוכמניות
1 כף שיבולת שועל
1 כף חמאת קשיו
1 כפית קינמון

הוסיפו חלב שקדים עד לסימון הנוזל המקסימלי.
טחנו את המרכיבים עד לקבלת מרקם NUTRIBLAST חלק ואחיד.

למה נוטריבולט?

שייק משביע

NUTRIBULLET EXTRACTOR המקורי, הוא הכלי האידאלי לאנשים

המעוניינים לנהל אורח חיים בריא ו"לתדלק" את בריאותם במהלך אורח חיים אינטנסיבי. הנוטריבולט הופך ירקות, פירות, אגוזים, זרעים ו"סופרפוד" אחרים ל"דלק מועשר" עבור הגוף. כדי להפיק את המקסימום מחייך, עליך להפיק את המקסימום ממזונך!

גודלו הקומפקטי של הנוטריבולט מתאים לכל מטבח, והלהב הייחודי למיצוי הערכים התזונתיים מורכב ישירות על הכוס, כך שניתן למצות את המזון ולשתות מאותה הכוס (חסכון בזמן וכמובן קיצור תהליך הניקוי).

כל הכוסות בנוטריבולט ניתנות לשטיפה במדיח כלים, והלהבים מתנקים בקלות בשטיפה של סבון ומים.

הכתבה באדיבות Oig

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו