Sunrider_Fly
Nikui_Fly

מתחילים את החורף בשיא!

מאת: - חברת אקוסאפ מפתחת ומשווקת תוספי תזונה ייחודיים המבוססים על פטנטים יחודיים. המחויבות שלנו לבריאות אופטימלית באה לידי ביטוי באיכות חומרי הגלם שאנחנו משתמשים במוצרים שלנו. על ידי שילוב של מדע וטבע, אקוסאפ מציעה פורמולות חדשניות המגובות בפטנטים פורצי דרך בעולם תוספי התזונה.
ויטמין C אומנם בריא מאוד, אך כיוון שכדי לקבל את המנה הרצויה לגוף של ויטמין סי עליכם לצרוך כמות גבוהה של טבליות או תפוזים. מה התשובה? פריצת דרך מדעית חשובה!

צילום: unsplash

Thymoquin_In

עם יד על הטישו – כמה פעמים בחורף התעטשת וכל מי שסביבך הציע לך לקחת ויטמין C ? והם לא טועים – ויטמין סי הוא נוגד החימצון הפעיל והחזק מכולם, הוא כל כך הכרחי לגופנו, מחיזוק המערכת החיסונית, שמירה על עור צעיר, הקלה על מצבי מתח ועד עזרה ראשונה למצבים דלקתיים וכמובן איך אפשר בלי הגנתו המצוינת מחיידקי החורף. ויטמין סי קיים כמעט בכל פרי וירק שאנו אוכלים, בשורה נהדרת לא? כמעט – כדי לקבל את כל הוויטמין שגופנו זקוק לו ביממה, עלינו לצרוך כמות מסיבית של פירות וירקות ועדיין לא נגיע לתצרוכת היומית המומלצת.

סי הבריאות!

מעטים התהליכים בגוף שאינם זקוקים לוויטמין סי, הוא שומר על גופנו במגוון דרכים וצורות.

יש מעט מאוד דברים בגוף האדם שוויטמין C לא נוגע להם:

• חמצן לנשימה – נוגד חימצון לגוף. מדי יום אנחנו מוקפים במזהמים: זיהום אוויר, עישון, חומרי ניקוי והדברה, רעלים סביבתיים ואף מזון מהונדס ומעובד שאינו מטיב עמנו. אלו גורמים להתחמצנות. מהי התחמצנות? ראיתן פעם חלודה? המגע של החמצן בברזל גורם לבלייה ובדומה לכך ההתחמצנות בגופנו גורמת לתאים "להחליד". ויטמין C הוא נוגד החמצון שמשפיע על הזדקנות העור, דלקות, סרטן ומחלות כרוניות. נקודה מעניינת נוספת היא שרוב בעלי החיים מייצרים את הוויטמין בגופם, אך אנו בני האדם, איבדנו את יכולתנו בשל אורח החיים המודרני.

• המלך של מערכת החיסון – ויטמין C לא חיוני אלא הכרחי למערכת חיסון חזקה כנגד מזהמים כיוון שהוא מחזק את תאי הדם הלבנים. לכן הוא יעיל בטיפול בדלקות וזיהומים, איחוי רקמות ופצעים וריפוי מחלות שונות, ואף תומך במערכות הגוף במצבי מתח. ויטמין זה לא רק חשוב בהגנה מצינון ומחלות, מחקרים הראו כי הוא כל כך עצמתי שהוא יכול לעזור לגוף במלחמה במחלה הקשה מכל, סרטן.

• שיא בחיוניות העור – ויטמין C אחראי על יצור הקולוגן בגופנו, החלבון שבונה את רקמת עורנו ולכן הוא חיוני לזירוז ריפוי פצעים ושיקום רקמות פגועות, לחידוש העור וחיוניותו, לצמיחה ובניה של רקמות החיבור והסחוס. הוא חשוב לגופנו בכל גיל: גם לתינוקות ולילדים בסיוע בבניית העצמות ובמזעור הנזק מחבלות, ובעצם לאורך כל החיים לשמירת חיוניות עור ותקינות השלד.

• שיא בספיגת ברזל ונוגדי חמצון אחרים – ויטמין C עוזר גם לחבריו האחרים לשמור על גופנו כאשר הוא מסייע בספיגה של ויטמינים ומינרלים חשובים. הוא עוזר לטהר את הגוף מרעלים ומפחית נזקים כתוצאה מזיהום סביבתי ותעשייתי, מתכות כבדות, עישון ו/או אלכוהול. לכן למעשנים מומלץ לצרוך יותר ויטמין C , שכן כל סיגריה מרוקנת את מאגרי הוויטמין C מהגוף.

ליפוזומאלי? זה טריוואלי!

אז כבר הבנתם שאין דבר שוויטמין C לא עוזר לכן בו – מהצטננות דרך עור זוהר ובריא ואף מעכב את תהליכי ההזדקנות הפנימיים והחיצוניים והוא חיוני לכל שנה ושנה בחיינו. עכשיו הגיע הזמן לדבר על הרכיב השני המהותי בוויטמין זה ובתוספי תזונה בכלל – ספיגה וזמינות ביולוגית. זמינות ביולוגית זהו היחס בין כמות התרופה\התוסף שניטלת לעומת הכמות שמגיעה בפועל למחזור הדם ולתאים. מכיוון שוויטמין C הינו מסיס במים, מעט מאוד מן החומר הפעיל מגיע לבסוף אל התאים. לאכול עוד תפוז לא יפתור את הבעיה – וויטמין C אומנם בריא מאוד, אך כיוון שכדי לקבל את המנה הרצויה לגוף של ויטמין סי עליכם לצרוך כמות גבוהה של טבליות או תפוזים, אתם עלולות לגרום לגירוי של המעי ולעלות את רמת החומציות במערכת העיכול ובעקבות כך לצרבת לא נעימה כלל.

מה התשובה? פריצת דרך מדעית חשובה!

הכירו את הטכנולוגיה הליפוזומאלית לספיגה אופטימלית – פטנט פורץ דרך שמקורו בהבנה עמוקה של מנגנוני הספיגה וחילוף החומרים בגופנו. זהו תהליך מיוחד בו נעטף הוויטמין במולקולות שומניות ויוצר מבנים כדוריים הנקראים ליפוזומים. בשל הדמיון הרב של הליפוזום לקרום התא האנושי, הליפוזום מצליח לחדור את המעטפת השומנית של התאים, להתחבר לתא ולבסוף להיספג ישירות למחזור הדם. באופן זה, שיעור ספיגת הוויטמין בגוף מגיע עד ל-90%, כלומר פי 4.5 מהספיגה שלו בכל דרך אחרת. במילים פשוטות – המעטפת הייחודית בעצם נותנת לוויטמין הסעה ישירה ללא עצירות אל התחנה האחרונה – פנים התא.

מילה לסיום –

יש לנו נטייה להתייחס אל ויטמין סי כמו אנטיביוטיקה – לקחת אותו עד שאנחנו מרגישות טוב ואז הוא מאופסן בארון האמבט עד האפצ'י הבא. למעשה גופנו זקוק לחידוש מלאי יום יומי של ויטמין זה, עוצמתו וכוחו של ויטמין C טובים פי כמה ואפקטיביים יותר כאשר הוא ניטל מדי יום. בצורתו הליפוזומאלית קל יותר ליטול את הוויטמין – הוא אפקטיבי יותר, מהיר השפעה, ללא תופעות לוואי וצרבות ובטעם תפוז נפלא.

שמרו על הבריאות בשיא עם ויטמין סי ליפזומאלי!

צרו קשר עם אקוסאפ – EcoSupp



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
    1. עינת

      עזבו אתכם מתוספים. שתו כל בוקר לימון שלם סחוט בכוס מים. כך למדתי במצפה אלומות ומאז אני בריאה להפליא, גם כשכולם חולים.

      ואם חשקה נפשכם בויטמין סי ליפוזומלי, זה פשוט להכנה בבית. יש מתכונים ביו טיוב.