Sunrider_Fly
bari14_Fly

דובאי – גן עדן לטבעונים

מאת: - נטורופתיה, אירידולוגיה, דיקור. התמחות בטיפול במחלות כרוניות וסרטן, ניקוי גוף מרעלים, סדנאות בישול ואפיה בריאים
טבעונים? חובבי אוכל אורגני ובריא? בדובאי לא תישארו רעבים! רגע לפני הסגר, אפרת נבון עוד הספיקה לטוס לדובאי ולסקר עבורכם את כל המסעדות שאסור לכם לפספס שם.

עוגת גבינה טבעונית בדובאי

bari14_In

עד לפני 15 שנה, לא היו בדובאי חנויות טבע ומסעדות לשוחרי בריאות. עם הטרנד העולמי והמהגרים מהמערב הגיע הביקוש שהביא לפריחת התחום הזה. בדובאי יש לא מעט טבעונים עם קבוצת פייסבוק פעילה, חנויות טבע אורגניות, בתי קפה ומסעדות טבעוניות, צמחוניות ואורגניות ובקיצור, חגיגה בשביל אנשים כמוני!

חגיגת קינוחים טבעוניים במסעדת Organic Food בדובאי

חגיגת קינוחים טבעוניים במסעדת Organic Food בדובאי

 

מסעדות טבעוניות בדובאי

אשתף אתכם בשלושה מקומות שביליתי בהם ואציין מקומות נוספים טובים ומומלצים לאלה מכם שמקפידים על בריאות הגוף:

  1. Organic food and café

  2. רשת חנויות טבע עם בית קפה-מסעדה בתוך החנות במתחם נפרד.

 

  1. כל המוצרים בחנות אורגניים בלי יוצא מהכלל (יש אפילו מחלקה למזון אורגני לבעלי חיים). חוץ ממוצרים שאנו מכירים מהארץ מצאתי גם קמחים מיוחדים כמו קמח ערמונים, מגוון מעניין של שוקולדים, מאפים וקינוחים שמכינים במקום, גלידות בריאות וגולת הכותרת: יוגורטים טבעוניים אורגניים עם רכיבים טבעיים בלבד, ללא סוכר וללא גלוטן בעלי טעם שמיימי. אם הייתי יכולה הייתי מביאה איתי לארץ סטוק, ואני מקווה שרשת בתי טבע כלשהי תייבא אותם לארץ (כשזה יקרה אתם תודו לי, מבטיחה!).

 

  1. אני אכלתי שם ביריאני – תבשיל הודי על בסיס ברוקולי, אפונה, חומוס, שעועית אדומה וקשיו עם תיבול פיקנטי (טעים מאוד), עוגת בראוני דחוסה על בסיס בטטה, תמרים, קמח שקדים, חמאת שקדים ומייפל (אחת הטובות שטעמתי בחיי), פאי גרנולה מצוין, עוגיות בננה תמרים נהדרות, מיץ ממלפפון, תרד ואבוקדו ומאצ'ה לאטה מוקצף. עוד בתפריט: פנקייק מאצ'ה, המון סוגי סושי, פיצות בסגנונות שונים, דלעת צלויה עם קארי עגבניות ותרד, סמודיס, מיצי ירקות ועוד.

 

  1. בדובאי יש 6 סניפים של הרשת הזו שהקים איש עסקים שחלה והצליח לרפא את עצמו בעזרת תזונה המבוססת על מזון טבעי ואורגני.
  2. הציון הסופי שלי: 10
ביריאני קינואה, קטניות וקשיו פיקנטי Organic Food

ביריאני קינואה, קטניות וקשיו פיקנטי Organic Food

  1. Comptoir

  2. מסעדה טבעונית אורגנית יפיפייה וגדולה במבנה שיש בו גם חנות של כלים אקולוגיים יפים וחנות למוצרים שהמסעדה מכינה (קרקרים, שוקולד, מאפים, אבקות superfoods ועוד).

 

  1. המנות מיוחדות, מעניינות, מכילות שלל סופרפודס. אני אכלתי שם מנת אצות היג'יקי בפסטו, על גאקמולי בשמן שומשום (לא יכולתי להפסיק לאכול עד שנגמרה המנה- והיא הייתה גדולה!), קרקרים תוצרת הבית (מצוינים), סלט ירוקים עם קינואה קראנצ'ית מתובל באופן מדויק, 4 טעמי גלידה מעולים, עוגת גבינה רו-פוד מושלמת, גנאש שוקולד עם אגוזי לוז משובח, שוקו על בסיס חלב שקדים שהם מכינים לבד ושייק פירות יער.

 

  1. עוד בתפריט: מבחר של טוסטים, דייסה מכוסמת ושוקולד, מקושקשת טבעונית על בסיס חומוס, פלטת גבינות טבעוניות עם ריבות ביתיות, מיצים בתמהילים מיוחדים (אננס, גוארנה וג'ינג'ר לדוגמה), מגוון סמודיס, גלידות טבעוניות (נסו את טעם השומשום השחור בין שאר הטעמים הקלאסיים), לאטה מדלעת, בננה וחלב שקדים המוכן במקום ועוד. המסעדה מעולה, השירות מצוין, האוכל מיוחד והכל כל כך טעים!
  2. הציון הסופי שלי: 10 עם בונוס 2
  3. אצות על גואקמולי עם קרקרים Comptoir

    אצות על גוואקמולי עם קרקרים Comptoir

     

  1. Little Erth by nubz&G

    בית קפה אינטימי טבעוני ואורגני עם מנות מיוחדות.

  2. אני טעמתי שם מוס שוקולד צ'יה נא (טעים), כדורי שוקולד תמרים בניחוח ורדים (מיוחד ויהיה טעים למי שאוהב טעם ורדים), גלידות טבעוניות טובות ושוקו על בסיס חלב שקדים שהוכן במקום. עוד בתפריט: בולונז מעדשים ופטריות, בודהה בורגר משעועית אדומה, קינואה ובטטה, ריזוטו עם פטריות כמהין, אגרול מפאפאיה ממולא גאקמולי וירקות עם קרם קשיו, גלידות, מאפים וכדורי אנרגיה שונים.
  3. הציון הסופי שלי: 8
עוגת מוס שוקולד טבעונית Little Erth

עוגת מוס שוקולד טבעונית Little Erth

עוד מקומות לשוחרי בריאות שאם הזמן יספיק לכם כדאי לבקר גם בהם:

לכל המקומות יש דף פייסבוק ו/או אתר בו תוכלו להתרשם מהתפריט ומתמונות של המזון המוגש וכמובן מידע על המיקום, שעות פתיחה וכתובת.

ולסיום, בקשה לי אליכם – אני חובבת מסעות קולינריים בעולם ונהנית לגלות מוצרים שאין אצלנו בארץ. בשנה שעברה כתבתי לכם על רשמיי הקולינריים ברומא ובשנים קודמות סקרתי את פראג ואת בודפשט ואני כבר מחפשת את היעד הבא – יש לכם רעיונות? אשמח לשמוע דרך הטופס ליצירת קשר בתחתית הכתבה.

עד המסע הטעים הבא, אני מאחלת לכולנו בריאות שלמה!

 

מחפשים המלצות למסעדות בריאות גם בארץ?

ארבע מסעדות טבעוניות אהובות בת"א

משק ברזילי – גורמה טבעוני עם אהבה

ירושלמי, משפחתי, טעים ובריא

צרו קשר עם אפרת נבון, נטורופתית, מדקרת ואירידיולוגית



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו