In2024_Fly
Thymoquin_Fly

מיץ אלוורה: סוד היופי של קליאופטרה

מאת: ציפי מוסרי, חברת pukka
זמן קריאה: 3 דקות
הוא מחזק את מערכת המין הנשית, מיטיב עם העור, טוב למערכת העיכול, משפר מצבי כוויות וכיבים דלקתיים ואפילו יעיל כמשקה ספורט. על סגולות מיץ האלוורה. כתבה פרסומית

צילום: pixabay

In2024_Article

כתבים עתיקים מתעדים את השמוש הפנימי והחיצוני של מיץ האלוורה ע"י קליאופטרה מלכת מצרים העתיקה ומספרים כי זהו המקור ליופייה האגדי, לחוסנה ולשימור נעוריה.

צמח האלוורה המופלא נמצא בשימוש מסורתי אלפי שנים כתומך במערכת עיכול בריאה, במערכת המין הנשית ובעור בריא ויפה. שם האלוורה בסנסקריט  הוא קומארי – “הנסיכה" מעיד על זיקתו לאישה, ליופי ולשימור הנעורים.

המיץ מכיל 200 נוטריינטים צמחיים פעילים כמו 18 חומצות אמינו, 12 ויטמינים, 20 מינרלים, רב סוכריים, סטרולים טאנינים וביו אנזימים שהופכים אותו למזון העשיר ביותר הקיים עלי אדמות – סופר פוד במיטבו.

המיץ האורגני של פוקה נחשב בבריטניה כמיץ האלוורה הטוב בעולם, הכי קרוב לדבר האמיתי . האלווירה  שממנה עשוי המיץ גדלה באוסטרליה, בגידול אורגני מבוקר ומכיל רק את הג'ל הפנימי של העלים, ללא הקליפה החיצונית, ללא סינון וללא אנטרוטקינונים ואלואינים.

טעמו עדין וניטראלי, ללא הטעם המריר האופייני של מיצים אחרים, וללא משמרים סינתטיים. המיץ עשיר ברב סוכריים פעילים בריכוז של 1030 מ"ג בליטר.

סגולות מיץ האלוורה

עור – זיקה לאפידרמיס עם חיזוק רקמות עוריות ושיפור איכותם. הבראה מהירה  של כוויות, עקיצות מדוזות, פצעים ונגעים עוריים כמו פסוריאזיס, אקזמה, פריחות מגרדות, אקנה ופטריות עור. המיץ מקרר, מרגיע, מוריד דלקת, נפיחות ואודם ומשפר את פעילות הקולגן והאלסטין, מכוון נוזלים לעור ומאיץ את תיקון העור.

מערכת עיכול – משפר ספיגת ויטמינים ומינרלים, מפרק שומנים, סוכרים וחלבונים ע"י האנזימים שבו, מקרר, מבסיס אוכל חומצי, מוריד דלקת כמו תסמונת המעי הרגיז, קוליטיס, אולקוס, מתקן את תסמונת המעי הדליף ע"י חיזוק דופן המעי ומניעת דליפת אלרגנים יוצרי דלקת למחזור הדם. תיקון זה יעיל גם במצבים של דלקות מפרקים. מאיץ ריפוי סרטן המעי הגס, מרפא את המעיים ומשמן את המערכת.

ניקוי הגוף – המיץ עוזר לגוף בתהליכי הניקוי הטבעיים שלו כמו ניקוי כבד, ע"י הגברת ייצור וזרימה של מיצי מרה, רגולציה של רמות החיידקים הטובים, הורדת רמות הפרזיטים כמו קנדידה  אלביקנס, הרגעת גירוי במערכת העיכול, חיזוק דפנות המעי, הגברת ספיגת נוטריינטים. הוא מכיל רב סוכריים בריכוז גבוה שמשמשים מאגרי אנרגיה שמתפרקים לאט ומורידים את רמות הסוכר בדם, מייצרים פחות שומן ועוזרים בבקרת משקל.

טיפול תומך בסרטן – עוצר צמיחה של גידולים סרטניים, מגביר ייצור אנזימים אנטיאוקסידנטים שעוזרים בניקוי הגוף מקרצינוגניים שמאיטים ייצור ושכפול די.אנ.איי. מרגיע את מערכות הגוף ובעיקר מערכת העיכול לאחר טיפולים רדיו אקטיביים או כימותרפיים שגורמים למערכת להרגיש כמו אחרי שריפה או כוויה. תורם לחידוש דופן התא.

תמיכה בפעילות ספורט – משמש כמו משקה ספורט טבעי מלא באלקטרוליטים, משפר ביצועי לב וכלי דם, סיבולת וכושר. מאיץ את מהירות ההתאוששות מפציעה או מאמץ גופני, מגביר את חימצון הדם, מגן על הגוף מפני סטרס חימצוני, ומקל על דלקת וכאב.

מערכת המין הנשית – טוניק חזק לאיזון המחזור החודשי, להזנת מערכת המין הנשית, חיזוק הרחם, הקטנת חסימות ושימור הנעורים.

בעיות שיניים, חניכיים פצעים בפה – מיץ האלוורה מוריד דלקת ומרגיע אודם ונפיחות. יעיל בטיפול באפטות ע"י גרגור, במצבי דלקות חניכיים ולמניעת חורים בשיניים.

בעיות עיניים – יעיל במחלות עיניים ע"י מריחה חיצונית קבועה, נפיחות עפעפיים וסימנים כהים מתחת לעיניים.

מינון מומלץ : 50 מ"ל (רבע כוס) במים, לשתות כ-30 דקות לפני אוכל.

הוראות איחסון: לאחר הפתיחה יש לשמור את המיץ במקרר למשך 3 שבועות (אין חומרים משמרים – כבר אמרנו).

ניתן להשתמש בשימוש פנימי וחיצוני (מריחת המיץ על העור הנגוע). לא לשימוש פנימי בהריון

 

גידולי האלווירה של חברת פוקה

לסיום, סיפור קטן:

יעל נכוותה באצבעות הידיים ע"י מים רותחים. האינסטינקט הבסיסי היה לרכוש ג'ל אלוורה יעיל בסופר-פארם הסמוך ולמרוח תכופות על המקום השרוף להשגת אפקט מרגיע מקומי. יעל מרחה 3 פעמים רצופות והשריפה נשארה, הנפיחות גדלה והשלפוחיות התחילו לבצבץ. כשהגיעה לביתה נזכרה שרכשה מיץ אלוורה של פוקה מספר ימים לפני לטיפול במערכת העיכול והחליטה למרוח אותו על היד השרופה. שלפה מהמקרר, שפכה כמות קטנה לצלוחית והתחילה למרוח אותו ישירות על הכוויה. "האפקט היה מדהים, בפעם הראשונה פשוט נעלמה השריפה הצורבת, אח"כ הנפיחות "והאודם ובערב היד נראתה כאילו לא נכוותה בכלל.

הקיץ הגיע ואיתו החום, השמש והמדוזות תזכרו את הסיפור הזה – אין דבר יעיל יותר ממיץ האלוורה למצבים כאלה.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. ציפי

    מישהי סיפרה לי השבוע שהשמוש באלוורה ממש הציל את העור ומערכת העיכול שלה אחרי הקרנות

  2. עמיר כהן

    היא נערה צעירה, או בתולה ולאו דוקא נסיכה כפי שכתבת בכתבה.
    מיץ אלוורה יש לשתות בבוקר על בטן ריקה לאיזון חומציות יתר בקיבה ובמעיים וגם מטפל ומנקה את הכבד.