himalayaKrem_Fly
Sunrider_Fly

מזונות-על בתזונה

מאת: דיוויד וולף, מומחה עולמי למזונות על ותזונת RAW
זמן קריאה: 2 דקות
אנחנו יכולים לשנות את מהלך החיים שלנו ולשקם את עצמנו כבר עכשיו, בשנייה זו, על ידי אכילת המזונות הטובים ביותר שהיו אי-פעם - מזונות-על. מזונות-על הם מזונות בריאות אמיתיים
Sunrider_Article


רבים מדי מאתנו סובלים מבריאות גרועה, עייפות והשמנה מתונה. החיים ממשיכים אבל אנחנו מאבדים בהדרגה את היכולות שלנו, ואיכות החיים שלנו מידרדרת למרות הצלחות כלכליות. דאגות סמויות בשל כאבי גב, כאבי ראש, דלקת במפרקים, דלקת פרקים, חששות לסרטן, בעיות בעור ונדודי-שינה מציקות לנו יותר ויותר. יום אחד מתפתח כאב כרוני ואי-הנוחות הולכת וגוברת. ביקורים אצל הרופא וניתוחים רק מסתירים את התסמינים או מסלקים רקמה חולה, אבל הם לא מצליחים לעקור את הגורם שבבסיס התסמינים והבריאות הלקויה. בסופו של דבר האדם מותש ומאבד את רצונו לחיות.

אני בטוח בהחלט שאף אחד לא רוצה להגיע למצב כזה. אני גם בטוח בהחלט שגורל זה צפוי כמעט לכולנו, אלא אם נעשה משהו בקשר לכך. אני בטוח במאה אחוזים שאנחנו יכולים לשנות את הגורל שלנו, בכול גיל, ולזכות בבריאות רבת-חיוניות ומרץ ונטולת כאבים על ידי ניצול חכם של כוחם של מזונות-העל, עשבי-העל, המזונות הגולמיים והחיים וטכנולוגיות של הילינג הוליסטי. אנחנו יכולים לשנות את מהלך החיים שלנו ולשקם את עצמנו כבר עכשיו, בשנייה זו, על ידי אכילת המזונות הטובים ביותר שהיו אי-פעם – מזונות-על. מזונות-על הם מזונות בריאות אמיתיים. ידוע שהם מקלים על החומרה והתסמינים של כל מחלה קשה, כמעט, כולל:

אלרגיות
לחץ דם גבוה
אסתמה
מחלות לב
אקזמה
מחלות עור
דיכאון
מערכת חיסונית חלשה
דלקת כבד
נדודי-שינה
דלקת פרקים
סוכרת (סוגים 1 ו-2)
הפרעות במערכת העצבים
סרטן (כל הסוגים)
הפרעת ריכוז (ADD)
עייפות כרונית
הרפס (I, II, מחלת אפשטיין-בר)
פיברומאלגיה
זיהומי HIV
פסוריאזיס
טרשת נפוצה
תת-סוכר בדם (היפוגליקמיה)
טרשת עורקים
בניית מערכת חיסונית חדשה

כשתקראו ספר זה תגלו דפוס נפוץ בין מזונות-העל: כולם פועלים כדי לספק למערכת החיסונית את החומרים הגולמיים שנחוצים לשמירה על בריאותה ולהשגת תגובות חיסוניות בריאות.

אם אתם עוקבים בהקפדה אחרי מידע בריאותי מכל העולם, קרוב לוודאי שכבר גיליתם מגמה חשובה: העיסוק במערכת החיסונית. זו נעזרת בתזונה שמבוססת על מזונות צמחיים גולמיים, אורגניים, שנבחרו היטב, על חומרים גולמיים טריים שמסופקים ממזונות-על, ועל וייצור מידי, בעזרת עשבי-על, של אמצעי הגנה מיוחדים עבור המערכת החיסונית. עשבי-על אלה כוללים את העשבים הנהדרים ביותר בעולם, כגון פאו ד'ארקו (Pau d'arco) וציפורן החתול מהאמזונס; פטריות רפואיות (צ'גה [Chaga], ריישי [reishi], מאיטקה [Maitake], שיטאקה [Shiitake], רעמת האריה [Lion's mane], קוריולוס [Coriolus], קורדיספס [Cordyceps] ועוד); אסטרגלוס (Astragalus), גרגרי שכיזנדרה (Schizandra beries), סרפד (Nettles), ועוד עשרות עשבי-על אחרים. כל אלה מעניקים לנו את ההזדמנות לשפר את הבריאות בדרך שמעולם לא עמדה לרשותנו בעבר.

אגוזי מקדמיה (123RF)
אגוזי מקדמיה (123RF)


טיהור מרעלים: התגברות על תסמונת X



כמעט כל מי שגדל על תזונה מודרנית של העולם המערבי אכל מזונות דלי-מינרלים, מזונות שרוססו במדבירי מזיקים, בשרים שמכילים אנטיביוטיקה, מוצרי חלב ששונו באמצעות הורמונים, סוכר מזוקק, דגנים מזוקקים ומלח מזוקק. במקרים מסוימים עלולה מעמסת הרעילות להציף את הגוף ולגרום לתסמונת מטבולית שמכונה תסמונת X. תסמונת זו גורמת לקשיים בירידה במשקל, שמלווים במערכת חיסונית שלא מתפקדת כראוי ואנרגיה מועטה. הוספת מזונות אורגניים גולמיים וחיים, מזונות-על ועשבי-על לתזונה מסייעת בהתגברות על תסמונת X  ומאפשרת לחולה לרדת במשקלו ולהגיע לבריאות מעולה.

כשאנחנו מוסיפים לתזונה שלנו מזונות-על אורגניים, גולמיים, טבעיים ועשבי-על, מתחולל בגופנו ת שינוי מדהים ובסופו של דבר אנחנו יכולים להשתחרר מתסמונת X. אולם עלינו להיות זהירים מאוד ולא להאיץ בתהליך במהירות שעולה על היכולת של הגוף שלנו להתמודד אתה. כדי שתוכלו להתמודד עם שינוי מטבולי שמתרחש הודות לטיהור פנימי, אתם צריכים להשתנות בקצב שלכם ולהתחיל מהמקום בו אתם נמצאים. האיצו בהדרגה, ככל שתוכלו.

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. שמואל

    "מזונות על"- מזונות שמכילים מספר רב של מרכיבי תזונה ביחס למזון רגיל.
    מספר רב של ויטמינים וכ"ו