bari14_Fly
Sunrider_Fly

לשדרג את הבריאות בלי לצאת מהבית

העסקים שעוזרים לאנשים לרדת במשקל, לאכול בריא יותר ולהתחזק בלי לצאת מהבית - עוד לפני ימי הקורונה
Nikui_IN

בימים אלו מותר להיפגש, אך האם זה לאורך זמן? ואולי בכלל כל הזמן שאנחנו משקיעים בנסיעות מיותר? הכירו 5 עסקים שמקדמים אורח חיים בריא אונליין הרבה לפני ווירוס הקורונה

 

יש את אלו שרואים בקורונה הזדמנות לצמיחה ולמידה. מה שבטוח הוא שקיימים העסקים שהתקופה רק עשתה להם טוב וסייעה להם להגיע לקהלי יעד חדשים. בחרנו להתמקד בשלושה עסקים לקידום אורח חיים בריא, כולם בהובלת נשים, שממוקדים בקידום אכילה נכונה או כושר מבלי לצאת מהבית.

 

ליב עזריה – תהליכי שחרור משקל ושינוי התנהגותי לנשות קריירה ואמהות עסוקות

ליב עזריה מציעה תוכניות בליווי אישי – דיגיטליות בשילוב תמיכה וליווי אישי צמודים שמותאם לסדר היום העמוס של נשים עסוקות.

 

מי עומד מאחורי היוזמה: ליב עזריה-מלווה ומאמנת נשות קריירה בתהליכי שחרור משקל ויצירת טרנספורמציה באורח החיים שלהן בעולם עמוס סטרס. היא מרצה בארגונים ולקהלים פרטיים בנושאי תזונה ובריאות ויוצרת הפודקאסט ״סודות האנשים הבריאים בעולם״.

 

התוצאות מדברות בעד עצמן: מעל ל-1400 לקוחות מהארץ ומהעולם שהפכו את השיטה לדרך חיים!

איפה תוכלו לקרוא עוד? באתר של ליב עזריה

 

דיאט אנג'ל – 95% הצלחה באתגר שמזניק תהליך ירידה במשקל, בלווי צמוד של דיאטניות + אפליקציה חכמה וייחודית

מאחורי הדיאט אנג'ל עומדות זוג דיאטניות מוסמכות ומנוסות – לירון ורוני, הן גם צמד חברות נפש ויש להן בשורה: ליווי צמוד בדרך להשגת המטרות שלכן. ההבטחה שלהן: איתך 24/7, בכל מקום ובכל זמן, אונליין, בתוכנית המבוססת מחקרית ומותאמת אישית ובתמיכה של אפליקציה ייחודית.

מי עומד מאחורי היוזמה? את השיטה פיתחו לירון ורוני, דיאטניות קליניות שמנהלות את קליניקת "דיאט אנג'ל" – קליניקה עם 13 שנות ניסיון המלווה מאות נשים בארץ ובחו"ל. הן בוגרות תואר ראשון ושני במדעי התזונה, בהצטיינות מהאונברסיטה העברית. האני מאמין שלהן הוא במציאת איזון באכילה.

הן מסבירות: "ניסיוננו מלמד כי להיות עם הלקוחות שלנו, בזמן אמת וברגעי הקושי מוביל לשינוי אמיתי ועמוק עד ליעד".

המשמעות של התכנית שלהן, מבחינת המשתתפות, היא שהן מקבלות משוב יום יומי מדיאטניות, כך שגם אם היה יום קשה, הן יקבלו את התמיכה וההכוונה – ואם היה יום מוצלח, הן יקבלו את החיזוק להמשיך עם מקסימום אנרגיות.

התוצאות מדברות בעד עצמן: 95% מהמטופלות של דיאט אנג’ל הצליחו לרדת במשקל ולשמור עליו.

 

איפה תוכלו לקרוא עוד? בעמוד של המסלול The4weekschallenge

 

אלמוג גולד – קידום תזונה והרגלי אכילה בסדנאות אונליין

במקביל לקליניקה וסדנאות לאנשים פרטיים, מופקדת הנטורופטית אלמוג גולד על פרוייקטים לקידום תזונה והרגלי אכילה בחברות מובילות במשק.

מגוון הפעילויות רחב ומותאם בהתאם לאופי, חזון ותקציב הארגון. החל מיעוץ תזונה למטבחים, פינות קפה וקפיטריות בריאות שמתאימות לחיך העובדים, דרך תיקשור המהלך בקמפיין פנים ארגוני שמסביר תועלות תזונתיות ותפקודיות לשיפור איכות חיי העובדים.

אלמוג גולד

 

"ישנן גם פעילויות וירטואליות של מספר שבועות סביב נושא התזונה, כמו שערכתי למשל בחברת מלאנוקס שבחרו להשיק כך את השנה האזרחית החדשה. ועד היום אני מקבלת פידבקים על אנשים שהבריאות ואיכות החיים שלהם השתפרה משמעותית מאותו חודש. הפעילות מתבצעת דרך אתר חברים או פייסבוק ויש גם אלמנט מאוד מגבש של העובדים, לפעמים בסניפים שונים" מסבירה אלמוג גולד.

 

אלמוג גולד, נטורופטית, מטפלת בתזונה ומרצה. מומחית לאסטרטגיות אכילה. אל עולם התזונה הגיעה מקריירה של יועצת תקשורת ואסטרטגיה, שילוב מושלם בתהליכי תזונה שהיא עורכת בחברות ותוך התאמה לאופי וחזון הארגון ובניית קמפיינים פנים ארגוניים לתקשור והסברה לעובדים.

גולד מטפלת בתזונה בקליניקה בת"א, מרצה במוסדות תרבות, במכללת רידמן ובחברות מובילות במשק (מלאנוקס, רדווין, משרד עורכי הדין גרוס חודק, monday.com ועוד)

 

מי עומד מאחורי היוזמה? "הרצאות ויעוץ לחברות זה משהו שהתמחתי בו עוד לפני שהגעתי לעסוק בתזונה. אך מי שנתן לי את הפוש היה איל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס (שנמכרה בימים אלו והפכה לאנבידיה) שעבר אצלי ניקוי רעלים וכל כך התלהב שביקש ממני לקחת על עצמי את כל פינות הקפה והמזנונים בחברה ולעשות בהם מהלך בריאותי שיקלע לטעם העובדים".

 

התוצאות מדברות:  מסקר שנעשה בחברת מלאנוקס לאחר פרוייקט 6 שבועות אונליין – 67% דיווחו שהם מרגישים פחות עייפים בעקבות תהליך התזונה שהובילה אלמוג גולד בחברה, 65% מהעובדים דיוחו שיצאו מההרגלים האוטומטיים והקבועים שלהם, 45% העידו שירד להם החשק למתוק ולסוכר, 73% סיפרו שהם חשים פחות נפוחים לאחר הארוחה 62% סיפרו על שיפור משמעותי של מערכת היחסים עם הגוף ותחושה טובה בו ו64% החלו להתאמן למרות שזה היה מהלך תזונה.

"מבחינתי התוצאות המרשימות ביותר הן מנהלות רווחה שמתקשרות ליזום פרוייקטים חוזרים ומיילים והודעות פייסבוק שאני מקבלת מבני זוג של עובדים שמספרים לי על שינוי שמשפיע על כל הבית".

 

איפה תוכלו לקרוא עוד? בעמוד הפייסבוק של אלמוג – לאכול טוב במירוץ החיים.

 

אנימו לייט – תוכנית היברידית לירידה במשקל – 30 יום עם ליווי דיאטן צמוד
תוכנית הרזיה ייחודית שעובדת על 3 רבדים של שינוי: פיזיולוגי, רגשי, ומנטלי.
התוכנית הדיגיטלית זמינה באתר בלעדי, כוללת טכניקות עוצמתיות של דמיון מודרך ותכנים מעולם הנלפ וליווי פרטני יומיומי ומתואם אישית ובתמיכה מקצועית ואישית של גיא ברקן, דיאטן קליני לכל התקופה.

מי עומדים מאחורי היוזמה: גיא ברקן ואופיר כונן, שפיתחו את אנימו – שיטה ייחודית להרזיה ואכילה רגשית, המשלבת תכנים ומחקרים עדכניים מעולם התזונה וכלים וידע חדשניים מעולם ה-נלפ.

גיא ואופיר מובילים ומנחים את סדנאות אנימו ברחבי הארץ לקבוצות וארגונים.

גיא מוסיף: "אחת הבעיות שנתקלתי בהן במהלך למעלה מ 10 שנים במקצוע, היא העובדה שהרבה תוכניות ליווי מתעסקות אך ורק ברובד ההתנהגותי – בדיאטה;
הצלחה בתהליך של ירידה במשקל, לא תלויה רק בכמה אני אוכלת או מתי- שזה חלק חשוב, אלא גם מהם המחשבות והרגשות ששולחים אותי לאכול גם כשאני לא באמת רעבה".

התוצאות מדברות בעד עצמן:  נשים בתוכנית הצליחו להחזיר שליטה על הרגלי התזונה, לאהוב את עצמן יותר, ירדו במשקל ואף שמרו על התוצאה לאורך זמן.

איפה תוכלו לקרוא עוד? בעמוד הפייסבוק של Animo.

 

אורית טרגנו – בריאonline ליווי תהליכים משמעותיים לאורח חיים בריא
אורית טרגנו – מלווה נשים בדרך לשינוי תזונתי וחיבור לכוחות הריפוי הטבעיים.
לאורית יש קורס אינטרנטי המלמד איך לעבור לתזונה בריאה ומבריאה, תוך כדי למידה מעמיקה של התזונה הטבעית, בניית תפריט אישי מותאם, מתכונים פשוטים וטעימים והכל באווירה קלילה וכייפית. הקורס מלווה בפגישות אישיות הנותנות ערך רב ותמיכה רגשית בתהליך השינוי.

מי עומדת מאחורי היוזמה:  אורית טרגנו נטורופתית ומטפלת לפי שיטת גרינברג.
מלווה נשים דרך טיפולים ושיחות מרחוק (באון ליין). מתמחה בנטורופתיה – תזונה טבעית, צמחי מרפא, כלים מעולם המיינדפולנס וטיפולי מגע.

אורית חיה ונושמת את המקצוע שלה כבר 18 שנה ועוזרת לנשים רבות להרוויח את הבריאות שלהן מחדש, דרך גישה תומכת ומכילה תוך כדי הגברת המשמעת העצמית ממקום בריא, אמיתי ומעצים.

אורית טרגנו

 

"האני מאמין" של אורית הוא שגם בעידן של היום שבו אנחנו צריכות לתמרן בין הבית והעבודה וה- wellbeing שלנו, אנחנו יכולות ואפילו מוכרחות לעצור. אנחנו מחויבות להתחבר למקורות הידע והריפוי הפנימיים שבנו ולמצוא את הדרך הטבעית להתמודד עם תשומת הלב שגופנו דורש ומגיע לו.

התוצאות מדברות בעד עצמן – מאות נשים ומשפחות רבות בעקבותיהן שינו את התזונה שלהן ולמדו לאכול אוכל בריא, לנהל אורח חיים מאוזן ולמצוא את הדרך התזונתית שלהם.

באתר של אורית תוכלו לקרוא עוד – barie-online

 

ניקוי רעלים בחינם – קהילת הכל אפשרי באורח חיים בריא

מי עומד מאחורי היוזמה? נעים מאוד, האחיות גפן – לוטם ושביט – מלוות ומרצות בגישת הבריאות הטבעית.

האחיות מספרות: "יחד בנינו פלטפורמה ייחודית הכוללת תזונה טבעית, כלים אימוניים ואלמנטים נוספים ששילובם יוצרים את המפתח להצלחה לכל מי שמעוניין להיטיב עם בריאותו ולסגל לעצמו אורח חיים בריא. אנחנו מאמינות ב walk your talk – ניזונות מתזונה טבעית וחיה תוך גידול וחינוך ילדנו בגישת הבריאות הטבעית ושמירה על אורח חיים בריא ומאוזן בכל רבדיו.

בשנים האחרונות ליווינו מאות אנשים בארץ ובעולם ליצירת שינוי ושיפור הבריאות על ידי הקנייה של סביבה תומכת תוך התקדמות אישית בתוך קבוצה, ידע וכלים פרקטיים ליישום".

להכרות מעמיקה תוכלו ללמוד בקבוצת הפייסבוק – קהילת הכל אפשרי באורח חיים בריא

מוזמנים להנות מתכנית עשירה של 5 ימי ניקוי במתנה –

 

התוצאות מדברות בעד עצמן: בעולם הדיגיטלי יש שפע של קורסים, מלווים ותוכניות אינטרנטיות רבות.

האחיות גפן מספרות: "מה שמייחד אותנו זה מאות סיפורי הצלחה ועדויות של בוגרי קורסים שהצליחו להבריא ולשפר את איכות חייהם בזכות פורמט ייחודי שמוכיח את עצמו כבר שנים.

השילוב של העבודה התודעתית והרגשית לצד דיוק בתזונה ושאר האלמנטים ברמה האישית והקבוצתית, מאפשרים למשתפים להגיע לאיזון והתמדה לאורך זמן!

הקניית הכלים שנבחרו בקפידה מאפשרת השתפרות והתקדמות ניכרת לאלו שהתנסו בעבר ולאלו שהנושא חדש עבורם.

כל זה תמצאו אצלנו תוך כדי חוויה מהנה וחיובית יחד עם אנשים הנמצאים באותו מקום כמוכם, בליווי הצוות המסור שלנו המונה 28 מלווים בעלי ידע וניסיון רב במגוון תחומים מעולם הבריאות".

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. יעקב אוחנה

    שלום
    נהנים מאוד מהחדשות שאתם שולחים
    רציתי לדעת אם יש לכם אפליקציה כל שהיא
    לישלוח לי
    תודה