Thymoquin_Fly
In2024_Fly

טיפוח לעור מבפנים ומבחוץ

תוספי תזונה העשירים בנוגד החימצון אסטקסנטין המופק מהאצה האדומה ומוצרי קוסמטיקה על בסיס אצה זו הם דרך יעילה לשמור על העור. על מוצרי הטיפוח של Novel Beauty. כתבה פרסומית
Thymoquin_In

כתבה פרסומית

טיפוח לעור מבפנים ומבחוץ

הקשר בין תזונה ובריאות העור ידוע כבר מאות שנים. בשנת 1956 דנהאם הרמן קבע שרדיקלים חופשיים ו (ROS)   (reactive oxygen species)   הם הגורמים העיקריים לנזק ביולוגי מתקדם שמוביל להזדקנות. זו היא התחלתה של תאורית האנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון) שממנה צמח מספר עצום של מחקרים שהוביל לפיתוח מוצרים רבים לשימוש חיצוני ופנימי על בסיס אותם נוגדי חמצון.

בהשוואה לשאר אברי הגוף, העור הוא ייחודי בכך שהוא  האיבר הגדול ביותר בגופנו, היחיד שמקשר ביננו לבין הסביבה החיצונית . לכן בריאות העור מושפעת מגורמים פנימיים (כמו תזונה) וחיצונים הכוללים קרינת UV  ואת תנאי האקלים שבו אנו חיים. העור הוא קו ההגנה הראשוני שלנו מפני נזקים חיצוניים אלו. בנוסף לנזקים של קרינת השמש והאקלים שהזכרנו קודם גם לתזונה הלא מאוזנת ולזיהום הסביבתי ישנם השפעות לא טובות על העור שלנו.

ויטמינים ומיקרונוטריינטים הינם רכיבים תזונתיים חיונים על מנת לשמור על בריאות עורנו. הם תורמים לנו הגנה מערכתית והגנה חיצונית כאחד מפני נזקים של השמש. קרטנואידים, טוקופרולים, ויטמין  C וקומפלקס B  נחקרו בהקשר של פוטו-פרוטקשין (הגנה מפני נזקי אור) של העור. ויטמינים גם ידועים כמשפרים את תפקוד מערכת החיסון, בייחוד ויטמין A  וויטמין D.

המטבוליטים של ויטמין A וויטמין D הם בעלי יכולת ויסות תגובות חיסוניות של רקמות ספציפיות וכן מניעה וטיפול בדלקות.  חוסר של חלבונים וחומצות אמינו בתזונה ידוע כמחליש את מערכת החיסון ומעודד רגישות למחלות. חוסר בחומצות אמינו מסוימות יכול לגרום לבעיה בייצור קולגן, חלבון חשוב ביותר לבניה של רקמות החיבור בגוף כגון שיער, ציפורניים, עור ומפרקים.

נוגד החמצון החזק בטבע: אסטקסנטין

אחד מנוגדי החימצון החדשים והנחקרים ביותר לאחרונה הוא האסטקסנטין. אסטקסנטין נחשב לאחד האנטיאוקסידנטים החזקים בטבע. האסטקסנטין נקרא בשנים האחרונות "מסנן הקרינה של הטבע" – הוא  מסייע בהגנה על העור מפני הנזקים של השמש.  מדענים ברומא השוו את היכולות של סוגים שונים של קרטנואידים לווסת את ההשפעות  המזיקות של קרני  UVA מהשמש.  פיברובלסטים (תאים האחראים לייצור קולגן)  מהעור נחשפו לכמויות מדודות של קרני UVA  אשר גורמות למוות תאי, מגדילות את כמות הרדיקלים החופשיים, מקטינות את כמות האינזימים נוגדי החימצון וגורמות להפרעה בממברנת התא.

הפיברובלסטים טופלו בקרטנואידים כולל אסטקסנטין 24 שעות לפני החשיפה לקרני UVA. מכל הקרטנואידים שנבדקו רק אסטקסנטין הראה פעילות הגנתית ומנע את כל השינויים הנגרמים מקרני UVA.

מחקר נוסף שנעשה באוניברסיטת קורק, אירלנד, מצא שאסטקסנטין חזק יותר נגד החימצון הנגרם מקרני UVA  מאשר לוטאין ובטא קרוטן. הם מצאו שחשיפה לקרני UVA  מקטינה את כמות האינזימים קטאלאז וסופר אוקסייד דיסמיוטייז. אסטקסנטין גרם לכך שלא יהיה פירוק של האינזימים נוגדי החימצון הללו וע"י כך הקטין את נזקי החשיפה לשמש.

שימוש בתוספי תזונה העשירים בנוגד החימצון אסטקסנטין המופק מהאצה האדומה ומוצרי קוסמטיקה על בסיס האצה האדומה, תתרום רבות לבריאותכם והגנה על עורכם.

בנוסף, נטילת מוצרים נוספים כגון מקסימום שיער ומקסימום מולטי ויטמין של חברת נובל קריאיישין המייצרת תוספי תזונה נוזליים באיכות מעולה, תספק לגופכם את כל הויטמינים, נוגדי החימצון וחומצות האמינו, החיוניים לשמירה על עור בריא, בניית קולגן ומניעת נזקים עתידיים.

נובל ביוטי

 במקביל מומלץ להשתמש בתכשירי קוסמטיקה טבעיים מסדרת Novel Beauty המכילים את האסטקסנטין לשימוש חיצוני בתוספת נוגדי חימצון ונוטריינטים נוספים.  כך אנו מגנים על העור בצורה מושלמת מבפנים ומבחוץ כאחד.

לראשונה בישראל

סדרה  לטיפוח העור הכוללת טיפול חיצוני באמצעות מוצרי קוסמטיקה טבעיים וטיפול פנימי  משלים באמצעות תוספי תזונה.


חברת נובל קריאיישין, השיקה בימים אלו סדרת מוצרים שאינם רק קוסמטיקה, הם חלק מתפיסת עולם הוליסטית הכוללת טיפול משולב בעורנו מבפנים ומבחוץ.

 

סידרת הקוסמטיקה Algae Therapy   מ-Novel Beauty  כוללת בתוכה חומרים הידועים כמועילים לשיפור העור. במוצרים אלו תמצאו תמציות תה ירוק, עלי כותרת של ורדים, קלנדולה, שמן חוחובה, חמאה מאגוזי שיאה ועוד צמחי מרפא יעילים נוספים שיגנו על עורכם ויסייעו לאנטי אייג'ינג.

מתאים גם לצמחונים וטבעונים

מוצרי  Novel Beauty הם שילוב ייחודי של מרכיבים טבעיים, אורגניים וידידותיים לסביבה.

מוצרים אלה לא מכילים רכיבים אלרגניים, הם מתאימים לצמחונים ולטבעונים וכמובן שלא   נוסו על בעלי חיים.

סדרה זו מתווספת לסדרת תוספי התזונה הנוזליים אותם השיקה החברה בשנה שעברה

לאתר הבית של נובל קריאיישן

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. מוטי/מזון-על רמות השבים

    שמי מוטי אני הבעלים של עסק הנקרא "מזון-על רמות השבים"ניתן להשיג אצלי אסטקסנטין טבעי של חברת "ג'מוקה" משווק תחת השם "ביואסטין"(אורגני )בהנחה ניכרת. נא לפנות לאי-מייל superfoodrh@gmail.com אפשר גם בפייסבוק מזון-על רמות השבים.אני ממליץ למטופלי על צריכה של ביואסטין בהתאם לבעיה שלהם וכן כחלק מטיפול מניעתי.צריך לדעת ביואסטין מסייע בבעיות מדלקות במפרקים דרך קטרקט,גלאוקומה ועד שיפור מראה העור והגנה מנזקי קרינה. יום נפלא מוטי.