bari14_Fly
Nadar_Fly

חדשים ובריאים לאחרי החגים

מלפתוח סניף של RE BAR אצלכם בבית ועד חטיפים בריאים - כל מה שכדאי להכיר

צילום: עדי גלעד

Thymoquin_In

כל ישראלי מכיר את "אחרי החגים", אבל השנה, עם חגים שונים וסגר, איזו משמעות יש למונח הזה? מה שבטוח הוא שאוכל תמיד יכול לגרום לחיוך, ושהבחירה באוכל בריא היא תמיד עדיפה ומזינה יותר. אז מה חדש ומעלה חיוכים? יצאנו לבדוק.

 

rebar פותחת 20,000 סניפים ביתיים – מהיום אפשר להכין לבד את המשקאות האהובים של הרשת בלחיצת כפתור

רשת rebar משיקה את rebar@home – מיזם חדש המאפשר לכל אחת ואחד לחוות את החוויה שהרשת מציעה, בזמן ובמקום המתאימים להם. מהיום אפשר להזמין מארזים להכנה ביתית למשקאות, כך שכל אחד יוכל להכין לבד שייק במהירות, בנוחות, בפשטות, בטעם המדויק ובמרקם הנכון, כמו בסניפים של המותג האהוב. את המארזים ניתן להזמין באפליקציה ובאתר הרשת והם מגיעים בשליחות עד הכתובת המבוקשת, למחרת ההזמנה.

המארזים מגיעים בקופסא מעוצבת ומכילים קיטים קפואים של המשקאות האהובים והמוכרים כמו relax ,replay,  super greenועוד. כל קיט מכיל את חומרי הגלם האיכותיים כמו פירות, אגוזים ורכיבי סופר, בדיוק במינון הנכון להכנת כוס משקה (בגודל M, כ-470 מ"ל), בתוספת "הרכיב הסודי"- היוגורט הייחודי של rebar, או מיץ תפוחים טבעי. המארזים זמינים בהרכב של 5, 7 ו-10 משקאות ומאפשרים בחירה בין משקאות קלאסיים, משקאות סופר פוד וחלבון או משקאות מגוונים לבחירת אישית.

אופן ההכנה פשוט ביותר: מוזגים את היוגורט או את מיץ התפוחים לקיט, מוסיפים 3 קוביות קרח ומערבבים בבלנדר עד לקבלת מרקם סמיך ועשיר.

בדיוק כמו בסניפי rebar, גם המשקאות במיזם החדש בעלי מגוון רחב של ערכים תזונתיים וכולם דלים בשומן ונתרן, מבוססים על פירות וירקות בשילוב חומרי גלם איכותיים, ללא תוספת סוכר וללא תוספות טעם, ריח או צבעי מאכל.

 

לדברי יעל בן נון, מנהלת שיווק rebar: "במחקרים שערכנו גילינו כי מתוך צרכני הקטגוריה שלנו, רק כ-30% מכינים שייקים בבית. החסמים העיקריים שלהם הם מורכבות ליקוט החומרים, סירבול וחוסר אחידות, שמביאים לתוצאה לא מספיק טובה. לעומת זאת הלקוח שלנו בסניף מכיר היטב את המשקה שלו. הוא מצפה לטעם, מרקם וטמפרטורה מדויקיים בכל פעם מחדש. את הציפיות האלה תרגמנו למוצר, שיביא את החוויה המוכרת מהסניף לתוך הבית, בצורה הכי פשוטה ונוחה. הסניפים הביתיים שכל אחד יכול לפתוח לעצמו כעת במטבח הפרטי יאפשרו פעילות כיפית לכל המשפחה, וזה מומלץ במיוחד בסגר הנוכחי".

 

השירות זמין כרגע בת"א, ר"ג, גבעתיים, רמה"ש, רעננה, הוד השרון, כפר סבא, הרצליה, פ"ת, בני דרור, נתניה, אבן יהודה ועתיד להתרחב בקרוב לאזורים נוספים ברחבי הארץ. שעות הפעילות וסוג כשרות כל סניף מפורטים באתר rebar.

 

המותג האורגני ג'לונים משיק לילדים ולמבוגרים סוכריות גומי אורגניות – ג'לונים בטעמי פירות וחמוצים

מותג הממתקים האורגני ג'לונים משיק את סדרת ג’לונים בטעמי פירות וג'לונים חמוצים – סוכריות גומי אורגניות העשויות מרכיבים אורגניים וטבעיים בלבד, ללא ג`לטין וללא גלוטן. הסדרה מתאימה לילדים ולמבוגרים.

צילום: עדי גלעד

 

חשוב לדעת את ההבדל בין ג'לונים לממתקי/נחשי  הגומי הפופולריים הקיימים בשוק: הם עתירי  סוכר,   מכילים  ג'לטין  שזהו חלבון קרישי המופק מעצמות ומעורות בעלי חיים (בקר, חזירים או דגים), ומשמש בתעשיית המזון כחומר מייצב.

הג’לונים מכילים תמציות פירות וצמחים אורגניים, ללא ריסוס והדברה כימיים, ללא תוספת צבעי מאכל או חומרי טעם וריח סינתטיים.

 

ניתן להשיג את הסדרה בטעמים שונים: בטעם פירות או בטעם חמוץ.

"תבואות" משיקה "שמן אבוקדו" איכותי, בכבישה קרה ועם הסימון הירוק – לשנה טובה, טעימה ובריאה! השמן, המיוצר בספרד, עשוי מ-100% אבוקדו והוא מתאים לתיבול סלטים, ירקות מבושלים, תבשילים, מרקים ועוד. בשל הרכבו הייחודי, הוא גם מומלץ לשימוש על השיער ועל עור הפנים, הידיים והגוף. חברת "תבואות" מתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים.

השמן – אותו מכינים מהפרי עצמו – עשיר בחומצות שומן חד בלתי רוויות (ובעיקר חומצה אולאית), שבדומה לשמן זית – רצויות לגוף. השמן עשיר בקרוטנואידים ואף מגביר את יכולת הגוף לספוג קרוטנואידים מירקות אחרים (בטא קרוטן, אלפא קרוטן וליקופן). לשמן, המכיל גם לציטין וויטמינים E, A, B, F ו-D, צבע ירקרק  ודרגת החמיצות שלו פחות מאחוז.

תבואות – שמן אבוקדו. צילום – אייל קרן

 

טעמו של השמן מרוכז ואגוזי ולכן מספיקה ממנו כמות קטנה. מומלץ לשמור אותו במקום מוצל, קריר ויבש.

כשרות: פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת בד"צ בית יוסף.

מחיר: 25.90 ש"ח לבקבוק במשקל 250 מ"ל.

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

 

המותג Free  משיק לראשונה: חטיפים מלוחים מרכיבים טבעיים בלבד לנשנוש באריזות אישיות:  "מושלשים" – 3 טעמים יחודיים: תפוח אדמה וירקות, תירס וכורכום ואורז שחור

 

המותג Free משיק לראשונה חטיפים טבעוניים (ויגן פרנדלי) באריזות אישיות תחת השם: "מושלשים" בשלושה טעמים ייחודיים:  תפוח אדמה וירקות (סלק, גזר ותרד), תירס וכורכום, אורז שחור.

מושלשים–  חטיף מושלם לנשנוש וארוח ומכיל 100% רכיבים טבעיים, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. מוצע באריזות אישיות של כ- 100 קלוריות בכל אריזה.

 

 

כשר למהדרין פרווה בהשגחת הרב אריה רלב"ג, בד"צ איחוד רבנים

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו