Laisha_Fly
Thymoquin_Fly

התוספת המושלמת לספורט – קולגן

רק התחלתם להתאמן או שאתם ספורטאים רציניים? דבר אחד בטוח: הגוף שלכם זקוק לקולגן
collagenplus_POST

נתחיל בראש ובראשונה מהשאלה המתבקשת – מהו קולגן ואילו סוגים שונים של קולגן ישנם?

הקולגן הוא החלבון החשוב והנפוץ ביותר בגופנו. הוא מהווה 30% מכלל החלבונים בגוף ו-80% מהמשקל היבש של עורנו.

הקולגן, המהווה מרכיב מרכזי ברקמות החיבור בגוף, נמצא בעיקר בשרירים, בעצמות, בגידים, בסחוסים, בעור, בכלי דם ובמערכת העיכול. הקולגן משמש תשתית לבניית רקמות באיזורים שונים. הוא מסייע לגמישות, חיזוק והתחדשות תאי העור שלנו. הוא משמש כסוג של “דבק” שמחזיק את התאים יחדיו.

קולגן מכונה לעתים קרובות גם “חלבון מורכב” וזאת מכיוון שהוא מכיל 19 סוגי חומצות אמינו שונות! בין החשובות שבהן: ארגנין, גלוטמין, גליצין ופרולין.

 

אילו סוגי קולגן יש בגוף – ומה ההבדלים בין סוגי הקולגן?

ישנם לפחות 16 סוגים שונים של קולגן בתוך גוף האדם. אך שלושה מהם ידועים ופופולאריים ביותר.

 

מה המשמעות של המידע הזה עבור אורח החיים שלכם? אז איך כל זה בכלל סופר רלוונטי לכם כאנשים המקפידים על שילוב ספורט באורח החיים שלכם?

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות לחשיבות הפעילות הגופנית; בהצצה מהירה למה שקורה מסביבנו, ניתן להבחין שיותר ויותר אנשים משקיעים זמן ואנרגיה במגוון אימונים.

אין זה משנה באיזה תחום אימון בחרתם, משחק כדורסל בקבוצה, אימון בבית מול המסך, יציאה להליכה או שבירת שיאים בקרוספיט ועוד; חשוב שתדעו, ברגע שבחרתם להתאמן, באופן אוטומטי, מתקיימות שתי פעולות, האחת היא תרומה לבריאות (שחיונית עבורו!), השנייה – העמסה על הגוף.

העומס על הגוף הוא לא דבר שלילי, רק חשוב ללמד איך לנהל אותו. למעשה, מחקרים מוכיחים את היתרונות שיש בעומס על הגוף – רק לאחרונה צוות חוקרים מהארוורד הצהיר כי אימונים יכולים להיות בגדר תרופה וחיוניים לבריאות;

אך חשוב להבין כי לכל יתרון יש גם חסרון – "מתח בשרירים הוא בעיה נפוצה, שעלולה לגרום לכאבי שרירים ואפילו פציעות" מזהיר צוות החוקרים של קרן מאיו.

ברגע שאתם מתאמנים הגוף צריך להתאושש, להתמודד עם תנועתיות של המפרקים, הגידים והרצועות, כיצד ניתן לעזור לו להיות במיטבו?

 

שני הפרמטרים החשובים ביותר הינם תוספי תזונה והתזונה עצמה. כלל האצבע שהרוב ממליצים עליו הוא אכילה של פירות וירקות רבים, בשילוב תזונה מאוזנת. כמו כן, תוספי התזונה זוכים ליותר תשומת לב מאי פעם, וספורטאים מבינים שהם יכולים לסייע להם.

 

רוצים להתאושש ולהחלים מהר ולהפיק את המירב מהפעילות הגופנית שלכם?

כדאי שתתחילו לשנן טוב טוב את המילה "קולגן"

מחקרים עדכניים בתחום תוספי תזונה לספורטאים מראים כי קולגן צריך להיות חלק בלתי נפרד מאורח חיים של מי שעוסק בפעילות גופנית בין אם היא עצימה מאוד או סולידית.

מה כדאי לדעת על תועלות הקולגן עבורם?

המינון המומלץ לספורטאים, בהתאם למחקר, הינו 10-15 גרם קולגן פפטיד ביום בתוספת 50 מ”ג ויטמין סי להגברת יעילות הספיגה.

בבדיקה שערכנו, גילנו כי בארץ כמעט אין מענה ממוקד ואפקטיבי עבור ספורטאים שרוצים לשמור על הגוף, וליהנות מהמינונים האופטימאליים לצרכים שלהם.

חברת קולגן פלוס פורצת דרך ומביאה אליכם את הדרך האולטימטיבית לשמירה על הגוף בעת פעילות גופנית שבשגרה – סדרת תוספים בעלי איכות בינלאומית המשנה את חוקי המשחק.

התוסף פותח אחרי מחקרים קליניים מעמיקים וארוכי שנים והייחודיות שבו היא מענה לכל סוגי הספורטאים.

שיתוף הפעולה של חברת קולגן פלוס עם חברת Gelita הגרמנית יצר מוצר ייחודי וחדשני, אשר נרשם כפטנט עבור ספורטאים חובבנים ואולימפיים. התוסף משך תשומת לב של ספורטאים מכל רחבי העולם ואלו שכבר התנסו מדווחים על שיפור בתהליך ההחלמה מפציעות והפחתה בכאבי גידים, מפרקים ורצועות.

התוסף טבעי והוא ללא תופעות לוואי.

 

בחברה גאים לעמוד בחוד החנית של תוספי המזון לספורטאים ומציעים 3 סוגי תוספים: Collagen+ Recovery, הייעודי למפרקים,  Collagen+ Performanceשמושלם לספורטאים תחרותיים ו-Collagen+ Synergy למניעת פציעות, שמירה על רמות קולגן תקינות בגוף וצריכה שגרתית.

 

אתם כבר משקיעים בפעילות הגופנית, אל תתפשרו והשקיעו גם בתוסף הקולגן שישדרג אתכם לרמה הבאה וישמור עליכם.

 

כל מה שנותר לעשות זה לבחור את הקולגן שהכי מתאים לכם בהתאם לפעילות הספורטיבית,  ולהתחיל להרגיש (ולהיראות) טוב יותר.

 

איפה רוכשים?
ניתן לרכוש באתר החברה https://collagenplus.co.il/sport או בשיחה עם מוקד השירות של קולגן פלוס – שם נציגי הייעוץ יוכלו לעזור ולהתאים עבורך את המוצר המתאים ביותר עבורכם.

צרו קשר עם קולגן פלוס



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו